Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 10405
Har akkurat vært i sverige og kjøpt meg en snerten liten vannpipe som heter "super shisha". Ligner litt på denne, bare mindre:
http://www.super-shisha.de/shop_cfg/...0kofferrot.jpg

jeg har røyket hasj en gang før, Dette var i joint blandet med tobakk.Jeg ble ikke høy og er heller ikke sikker på om det var nok.
Nå vil jeg gjerne prøve å røyke hasjen ren i denne nyinnkjøpte vannpipen. Noen som vet hvordan jeg bør gjøre dette eller har noen formening om dette er bra eller ikke? Vanligvis putter man en klissete frukttobakk i toppen og legger varmt kull oppå en rist/filter e.l. slik at tobakken varmes og ikke brennes direkte. Burde jeg gjøre det samme med hasjen? Kunne også vært artig å blande hasjen med denne tobakken. Hadde det vært dumt/ødelagt hasjen?

Er veldig ny til dette forumet og takker på forhånd for gode svar
Sist endret av meitemark; 18. juli 2009 kl. 03:42.
Jeg anbefaler ikke å røyke i vannpipe siden jeg har av erfaring måttet lide pga all dritten som kommer fra tobakk og mer klin. Hold deg til frukttobakk, til nød så kan du blande frukttobakk med mer og få effekt.
Søk på "how to make waterbong" eller noe, dem har mye bedre effekt imo og er akkurat samme prinsipp.
Aight
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Det tar under 5 min å lage en bong uten å kjøpe noe som helst, de man kjøper er bare for å se pene ut.
Det fungerer fint å smuldre hasjen på toppen av frukttobakken, røyken har en tendens til å bli fryktelig stram etterhvert, og det er nok ikke den sunneste røykemetoden. Stein blir man ihvertfall!
Vil bare tipse deg om at når du først røyker hasj på en pipe, har du "ødelagt" den for alltid hva andre røykesubstanser angår - hvis du da ikke ønsker en svak, sur hasjsmak i tillegg til det du røyker. Jeg lot i et svakt øyeblikk noen kamerater røyke hasj på en av mine tobakkspiper, og 50 piperensere med sprit senere kan jeg fremdeles ikke røyke tobakk på den. Men har du kjøpt den med den hensikt å røyke hasj på den, er det jo bare å peise på.
xtapolapocetl: prøvd aceton eller noen andre løsemidler (annet enn etanol)
Jeg ser overalt her på forumet om folk som sliter med eller kommer med tips om hvordan man renser pipene sine.

Det er jo bare å ha de i oppvaskmaskinen, som ny med en gang!
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Tinktwice: For glass eller plastikkbonger så går nok oppvaskemaskin fint, men har du en pipe i annet materiale (merskum, tre m.m.) så er det kanskje ikke like lurt.
Konklusjonen var at?
Sist endret av STAbana; 18. juli 2009 kl. 16:02.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Skulle likt å vite dette jeg også.
Har en vannpipe jeg har lyst å prøve med hasj, men har hørt fra flere hold at det gir dårligere effekt enn om du mekker joint. Stemmer det?
Av de jeg kjenner som har forsøkt å røyke hasj og/eller marihuana på sisha-pipe så har dette vært sløseri. Ønsker du å røyke hasjen rein kan du foreksempel plassere en liten hasjbit på en nål, varm den opp til det ryker av den, plasser et glass over og la det fylles med røyken. Bruk et sugerør for å suge i deg røyken.

Evt, gjør som denne karen:

http://www.youtube.com/watch?v=PpRMWlZ2WOE
Har røykt marijuana fra vannpipe eit par ganger. Aldri vore noe særlig suksess Har blandet med LITT tobakk,og tent på med laighter, funker like godt som joint (kanskje litt bedre ) Men vil anbefale vann bong!
Blir dobbelt så god effekt! Har hatt en blå plastikk bong i 2år nå. Mangen gode minner ^_^ Kanskje på tide og kjøpe ny. Då vil jeg kjøpe en lang glass bong vertfall.
Tja, har en kompis som pleide å mekke opp hasjen og la et lite "lass" oppå frukttobakken. Altså, ikke bland det INN i frukttobakken. Syntes ikke det var noe særlig sjølv, men du kan jo prøve
Har en slik selv. Går fint å legge litt hasj på toppen av frukt tobakken, så fyre opp kullet og legge på toppen.
Digital nomade
trippy's Avatar
Er egentlig ganske waste siden hasjen brenner så mye raskere opp en frukttobakken
frukttobakken er bløt og klissete. Hasjen brenner ikke opp med en gang, slik den ville gjort ellers. Og så koster ikke akkurat hasj så utrulig mye med tanke på hvor lite som blir brukt for hver gang.

Men det er ganske herlig å fyre opp litt, merke at det kicker, for så å slappe av med frukttobakk uten å røre seg engang hehe.