Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 3716
vanligste er jo sukkerbiter, og det er kanskje det beste og lettest håndterbart? har aldri prøvd noe annent, men så på en natgeo dokumentar med en dame som drypte det på godteri og pakket det inn i fine pakker.

det syns jeg høres kjempekoslig ut, og ha sånne søte fine pakker med syregodis i

men noen som vet hva man bør bruke i norge da evt? seigmenn?

er det noen andre her som har noen kreative ideer til hva man kan dryppe syre på, for å gjøre den litt ekstra spennende?

jeg syns det er så fint med syreark med fine tegninger, så hadde vært morsomt å kunne gjøre noe morsomt og kreativt med drypp også
Det er gelatin hun tøsen drypper det på i dokumentaren. Noe som er ganske populært å gjøre.

Vingummi får man i butikken.
Det høres jo ut som om du kan dryppe det på alt, så lenge det er spiselig?

Kommer tilbake til deg etter min første syretrip imorgen, kanskje jeg har fått noen idèer da.
Bittesmå skåler med gelè. Egg- eller shot-glass, for eksempel.
Kanskje lurt å ha det i ting som man har i munnen/tunga over tid fremfor noe man tygger i seg og svelger fort. Så godteri høres ut som en fin idè
Hva med de grønne, gule, røde og oransje dropsene du kjøper på taxfree? De er jo knakende gode i utgangspunktet, så...
Syrlig godteri som man kan ha lenge i munnen http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-ash2/50263_24980783468_2122634_n.jpg
ArbeidsledigProletar
øyeeplet, tunga hvorfor dryppe det på ting som råtner? Papir er fint om du ikke skal innta det med engang, hvis ikke, hvorfor gidde bryet med å putte på godteri ?
Sitat av Batabusa Vis innlegg
hvorfor gidde bryet med å putte på godteri ?
Vis hele sitatet...
-Godteri smaker bedre
-Godteri har bedre konsistens
-Blotterpapir er kjedelig
-Godteri ser bra ut
-Det ser mindre mistenkelig ut med en pose smågodt i forhold til et blotterark i sekken.
du kan smelte en halspastill, og dryppe på den mens den er flytende.
Trådstarter
Sitat av AdolfCartman Vis innlegg
du kan smelte en halspastill, og dryppe på den mens den er flytende.
Vis hele sitatet...
njaa...må passe på så det ikke blir for varmt når man har i syra da i tilfelle.
Baksiden av et frimerke, hvis du skal oppbevare det en stund?
dypp sånn "rundebelter i syra" de som selges på rema som man kan rulle ut :P så har du sikkert 60-70 trips ivartfall! spiser du hele ønsker jeg deg lykke til videre :P
ArbeidsledigProletar
Sitat av moret Vis innlegg
-Godteri smaker bedre
-Godteri har bedre konsistens
-Blotterpapir er kjedelig
-Godteri ser bra ut
-Det ser mindre mistenkelig ut med en pose smågodt i forhold til et blotterark i sekken.
Vis hele sitatet...

Det eneste poenget jeg virkelig ser som valid er at blotterpapir ser mindre mistenkelig ut, men selv det er et dårlig argument, du kan putte det på hva som helst, for eksempel, inne i rizlapakker er det et ark inne mellom papirene på slutten, politiet ville aldri ha gjetta eller gidda å sjekke det.

Jeg ihvertfall spiser ikke syre for smakem eller konsistensen, bry meg ikke nevneverdig om papiret smaker... papir? Og ikke tygges det heller så konsistensen har lite å si.

Nei, har ikke helt trua på dette med sukkerbiter og vingummi.
Trådstarter
Sitat av Batabusa Vis innlegg
Det eneste poenget jeg virkelig ser som valid er at blotterpapir ser mindre mistenkelig ut, men selv det er et dårlig argument, du kan putte det på hva som helst, for eksempel, inne i rizlapakker er det et ark inne mellom papirene på slutten, politiet ville aldri ha gjetta eller gidda å sjekke det.

Jeg ihvertfall spiser ikke syre for smakem eller konsistensen, bry meg ikke nevneverdig om papiret smaker... papir? Og ikke tygges det heller så konsistensen har lite å si.

Nei, har ikke helt trua på dette med sukkerbiter og vingummi.
Vis hele sitatet...
nå er det ingen som spiser syre pga smaken eller konsistensen da. det her er bare for morro skyld
Love Hearts <3
Sitat av Batabusa Vis innlegg
Det eneste poenget jeg virkelig ser som valid er at blotterpapir ser mindre mistenkelig ut, men selv det er et dårlig argument, du kan putte det på hva som helst, for eksempel, inne i rizlapakker er det et ark inne mellom papirene på slutten, politiet ville aldri ha gjetta eller gidda å sjekke det.

Jeg ihvertfall spiser ikke syre for smakem eller konsistensen, bry meg ikke nevneverdig om papiret smaker... papir? Og ikke tygges det heller så konsistensen har lite å si.

Nei, har ikke helt trua på dette med sukkerbiter og vingummi.
Vis hele sitatet...
Ser jo mye kulere ut, om dealern din har en skål med godteri hvor du plukker ett godteri og vil ture noen timer senere, enn om du bare får en lapp å stikker og gjør din egen greie. Dette ble iallefall spesielt hos meg under trippen, hvor jeg begynnte og tenke på at jeg ble tura av godteri noe jeg lo veldig veldig godt av!

Back OT: Godteri, brusflaske papiret, en rizzla pakke, puslespill biter osl..
Sist endret av Cannabidiol; 15. oktober 2011 kl. 15:04.
Jeg har ingen anelse om åssen LSD funker mot godteri osv kjemisk, men hva med Pez?

Da får du jo med beholder som ikke ser mistenkelig ut og!

http://www.ww2aircraft.net/forum/attachments/off-topic-misc/129786d1272463219-what-your-favorite-pez_fast_tracked_candies.jpg
Sist endret av Bruskork1; 15. oktober 2011 kl. 16:10. Grunn: Pez het det, ikke zet, hahah!
Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
Jeg har ingen anelse om åssen LSD funker mot godteri osv kjemisk, men hva med Zet?
Vis hele sitatet...
Akkurat det samme jeg har, ingen anelse om åssen LSD funker mot ting osv kjemisk. Ellers ville listen vært så langt langt mye lengre for det er jo så mye morsomt man kunne hatt det i, som f.eks brus, vodka shots osv. Men en utrolig kul ide og ha det i zet, hadde digga og fått min lsd dryppet på en zet!
Trådstarter
Sitat av Cannabidiol Vis innlegg
Akkurat det samme jeg har, ingen anelse om åssen LSD funker mot ting osv kjemisk. Ellers ville listen vært så langt langt mye lengre for det er jo så mye morsomt man kunne hatt det i, som f.eks brus, vodka shots osv. Men en utrolig kul ide og ha det i zet, hadde digga og fått min lsd dryppet på en zet!
Vis hele sitatet...
man kan ha syre i brus og vodka shots hvis man vil det. jeg har blanda det i appelsinjuice før med suksess. men jeg ville aldri funnet på å blanda det med alkohol..bare fordi det virker så feil.
Så ren sprit som mulig burde funke, ellers så kan du blande det med hva som helst bare du konsumerer det umidelbart så ikke syra blir ødelagt/isomeriserer.
Champagne f.eks?
Nippelen til dama di.
Sitat av Saint123 Vis innlegg
Nippelen til dama di.
Vis hele sitatet...
En på hver + en ekstra plassert på toppen av en nigri sushi bit i navelen
Sist endret av Gloss; 17. oktober 2011 kl. 11:41.
Trådstarter
Sitat av Saint123 Vis innlegg
Nippelen til dama di.
Vis hele sitatet...
jeg er hetero:P hilsen TS
Sitat av Saint123 Vis innlegg
Nippelen til dama di.
Vis hele sitatet...
Sitat av mimosah Vis innlegg
jeg er hetero:P hilsen TS
Vis hele sitatet...
Oii, da må du prøve på nippelen til typen din!?