Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 3109
Jeg har lest at rangeringen fra inntak av hasj/cannabis mtp utnyttelse og virkning er røyke det - pipe - bong - spise/bake ut - vaporizer.

For tiden sliter jeg litt med penger, grunnet høyt forbruk. Det er nå helg, og jeg er helt blakk. Skal også trappe ned kraftig, pga alle pengene jeg bruker. Blir ofte 1-2 g hver gang jeg røyker i hverdagene, og 2-4 på fredager og lørdager. Har røyka så og si hver dag siden starten av sommerferien, helt til nå. Skal prøve å gå tilbake til at jeg kun bruker 0,5-1g i helgene.

Er nå helg, så jeg tenkte å slappe av og kose meg. Har 0,5g med brunt, og jeg lurer på om jeg bør spise eller røyke dette. Vet jeg skriver over at spise gjør deg mer balle enn å røyke det, men er usikker når det kommer til så lite som 0,5. Er det samme prinsipp, eller lønner det seg å røyke 0,5-ern, og ikke bake den ut?

Og er det best å drikke, eller spise hasjen?Eller har ikke dette noe å si? takk for svar
Sist endret av ImHighErreday; 6. desember 2013 kl. 16:32.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
0,5 er plenty til en yoghurt
Viss du har bra greier: Del 0.5 i 3, røyk to av dem på bøtte i kveld, så har du en liten nattings imorgen også
Sitat av RosaElefant Vis innlegg
Viss du har bra greier: Del 0.5 i 3, røyk to av dem på bøtte i kveld, så har du en liten nattings imorgen også
Vis hele sitatet...
Det er vell en 7 fra 1-10. Hvor 1 er hasj som du må røyke 1g av, og går ut etter 30 min. og 10-er Christiania bruning. Skalaen går etter hva jeg har prøvd. Så det duger. Må helst få i meg dette uten noe røyk innblandet, er busta skjønner du så må passe litt på. Men ja, hadde vært greit med nættings i morra også

Sitat av Carmex Vis innlegg
0,5 er plenty til en yoghurt
Vis hele sitatet...
Takk for tipset, skal prøves! Funker 0,25 for en yogurt også? Og vet du noe angående kakao
Sitat av ImHighErreday Vis innlegg
Det er vell en 7 fra 1-10. Hvor 1 er hasj som du må røyke 1g av, og går ut etter 30 min. og 10-er Christiania bruning. Skalaen går etter hva jeg har prøvd. Så det duger. Må helst få i meg dette uten noe røyk innblandet, er busta skjønner du så må passe litt på. Men ja, hadde vært greit med nættings i morra også



Takk for tipset, skal prøves! Funker 0,25 for en yogurt også? Og vet du noe angående kakao
Vis hele sitatet...
0,25 er nok i minste laget for en med toleranse. yohurt, canabutter, skakao og pannekaker same shit difrent toilet syntes nå jeg
Sitat av madchild2303 Vis innlegg
0,25 er nok i minste laget for en med toleranse. yohurt, canabutter, skakao og pannekaker same shit difrent toilet syntes nå jeg
Vis hele sitatet...
Takk for svar. Ja, da tar jeg hele 0,5 selv og på en gang. Da tror jeg at jeg går får yogurten, den virker lettest, og kjappest!
Hvis man er glad i kaffe med en skvett fløte i, så er det å anbefale.
Det smaker nesten bare kaffe.

Med cannabis i da, selvfølgelig
Sist endret av Odd; 8. desember 2013 kl. 02:59.
Jeg vil anbefale å koke det opp i fett, i form av smør, eller linkende. Delta-9 Tetrahydrocannabinol binder seg veldig lett til fett. Om du varmer det opp, løses det aktive virkemiddelet thc seg opp, og binder seg til fettet. Om du nå drikker denne lille shotten har du økt biotiljengligheten mange ganger.
Har selv en vaporizer (Arizer Solo) og kan bekrefte at den er svært sparsommelig i motsetning til f.eks joint. Man kan bli rimelig baked etter en brønn eller to med noe bra greier. Det eneste negative med min er at den kun takler grønt. Det finnes vaporizere som tar både brunt og grønt, men jeg valgte en som er optimalisert for marihuana. Når man først har grønt er den helt konge.

Det er mange fordeler med en vaporizer. Først og fremst holder stashet ditt seg lenger. Hvis du tar vare på alt av plantemateriale som allerede har vært brukt en gang i kan du lage mat av det (les: firecrackers) og fortsatt få god effekt. Eventuelt kan du røyke det i pipa eller bruke det til å blande ut i jointen. Stashet kan altså i de fleste tilfeller brukes to ganger. Resirkulering av weed er veldig økonomisk og praktisk!
Sist endret av Futurologist; 8. desember 2013 kl. 13:50.
Jeg har ¨sandwich`a¨ hasj i Arizeren min flere ganger, litt grønt i bunn og topp, og brunt i midten, funker det og
Sitat av Mandodiao Vis innlegg
Jeg har ¨sandwich`a¨ hasj i Arizeren min flere ganger, litt grønt i bunn og topp, og brunt i midten, funker det og
Vis hele sitatet...
Stemmer, har gjort dette selv. Problemet er at dette ikke funker hvis man ikke har grønt. Da må man ty til tobakk, noe jeg ikke har testet.
Sitat av BongRips Vis innlegg
Jeg vil anbefale å koke det opp i fett, i form av smør, eller linkende. Delta-9 Tetrahydrocannabinol binder seg veldig lett til fett. Om du varmer det opp, løses det aktive virkemiddelet thc seg opp, og binder seg til fettet. Om du nå drikker denne lille shotten har du økt biotiljengligheten mange ganger.
Vis hele sitatet...
En god idè, men det lukter hægg i mange timer.
Takk for mange gode svar! Prøvde yogurt-metoden, uten stort hell. Ble bare litt merkelig rusa, ikke noe superballs. Ikke det at jeg brente bruningen så lenge heller. Har da 1. spm. til; skal se nye hobit-filmen i 3d på onsdag, og tenker å spise på ny. Planen var å koke det med fett, som bongrips skriver, men det lukter visstnok jævlig?!? Har heller ikke vaporizer, og får ikke skaffet det før onsdag, blir vanskelig å røyke det også, med tanke på at jeg skal dit med familien. Noen tips? Hadde vært magisk om jeg kunne blitt superballs til hobiten
Jeg røyker 0,1 i en maispipe, og blir kjempestein på det. Har røyket daglig i mange år, så toleransen er nok høy.

Trikset er å røyke alt sammen i ett sammenhengende trekk. Ikke la noe røyk unnslippe lungene dine. Jeg sammenligner 0,1 i pipe med 0,5 i joint. Blir omtrent like stein.
Jeg kjøpte meg nylig en Cloud Vaporizer for å kutte ned på røykingen. Siden den forbrenner THC bedre en hva en joint klarer å få til så vil jeg greie å forbruke mye mindre hasj, kanskje til og med få det til å vare dobbelt så lenge.

Også er den jo superstealthy, så kan ha den med meg ut.

http://cloudvapes.com/store/vaporizers/black-cloud.html