Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2394
Hvordan er det med lystgass i norge nå?
hvor kan man kjøpe osv?


vet er er mange tråder om dette men di er gamle.
Du får kjøpt det på bla jernia og clasohlson. Fult lovlig.
Sist endret av Awareness; 28. juli 2011 kl. 22:43.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Men sørg for at en du kjenner har kremdispenser til patronene. Når jeg endelig fikk hull på den så frøys genseren og ballongen gassen skulle inn i knakk.
Trådstarter
men hva heter det i butikkene da?
Sitat av kaixlaiv Vis innlegg
men hva heter det i butikkene da?
Vis hele sitatet...
Kremdispenser. De går også under navnet spuma-flaske og siphon.
Sitat av kaixlaiv Vis innlegg
men hva heter det i butikkene da?
Vis hele sitatet...
krempatroner for kremdispenser er eneste du trenger å si.


Som sakt kremdispenser annbefales ellers så er du fucked, fikk sprengt et par i trynet lol. Er patroner under trykk og når det kommer fort ut så genererer synnsykt press som fyker ut med engang man får åpna den. Spiker og hammer annbefales ikke for å si det sånn :P

Du får bestille en cracker fra ebay heller, de gjør jobben også.
Det er 100% riktig
Title of titles
bamsegutt's Avatar
Kjøp en "n2o cracker" fra ebay, jeg har en slik og de funker fett! Mye billigere og enklere enn en kremdispenser.

Forøvrig vet jeg ikke hva jeg mener om rusen. Man får ikke lættis sånn som det framstilles i film og slikt. Blir bare ekstremt tung i hodet ett minuts tid, samtidig som ALLE lyder blir metallisk. Egentlig er hele opplevelsen ganske merkelig... Heavy rus da...
2 minutter etter og ha lest dette fikk Clas Ohlson bestilling på 10stk patroner. Gjett hvem!
Trådstarter
Det er deg det gutten
Sitat av bamsegutt Vis innlegg
Kjøp en "n2o cracker" fra ebay, jeg har en slik og de funker fett! Mye billigere og enklere enn en kremdispenser.

Forøvrig vet jeg ikke hva jeg mener om rusen. Man får ikke lættis sånn som det framstilles i film og slikt. Blir bare ekstremt tung i hodet ett minuts tid, samtidig som ALLE lyder blir metallisk. Egentlig er hele opplevelsen ganske merkelig... Heavy rus da...
Vis hele sitatet...
Det er akkurat som å være inni et metallrør,noen år siden jeg har gjort det nå,men syyykt digg å spesiell feeling,heftige saker det der.
Har fått i meg det her ved et par anledninger uten nevneverdig stor effekt. Men noe lyd-hallusinogent ja.
Prøvd det en del ganger. Rusen blir litt kjedelig etterhvert, men noen ganger får du latterkrampe. Noe som er både litt skummelt og gøy.

Man får kjøpt patroner og kremdispenser på clas ohlson, koster deg vel rundt 500 kr.
Patroner koster 10 kroner stk på Clas Ohlson, så jeg anbefaler deg å kjøpe i kvanta på nettet.

Pass på at du kjøper patroner med N2O, og ikke CO2. Pakkene er veldig like og står ved siden av hverandre.