Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1136
Spilte nå red dead redemption å greide ikke oppdraget hvor jeg skulle drepe alle i slow motion. Nå er jeg dau å oppstått i en aen figur. Hva faen skjer?!
Lurer altså på om jeg kommer til å bli John Marston igjen eller om det er slik det skal være?
gratulerer, du har fullført spillet!

han "nye" du spiller er sønnen til John
Sist endret av Chillbill; 24. juni 2010 kl. 01:12.
Hva er neste oppdrag da?
du er ferdig med spillet nå, det er ingen hovedoppdrag igjen.. bare sidemissions!
Sitat av Chillbill Vis innlegg
gratulerer, du har fullført spillet!
Vis hele sitatet...
Aka du er ferdig, eneste oppdragene som er igjen er jobber du får av randoms.
SERIØST? titegn
Gå til togstasjonen i den siste byen å få tak i et oppdrag fra en velkledd man.
Sist endret av Noes; 24. juni 2010 kl. 01:20.
Sitat av ToxtethTerror9 Vis innlegg
SERIØST? titegn
Vis hele sitatet...
Nei, dei berre kødder med deg.. Ja, du er ferdig med spillet og kan gjere små oppdrag of the record. Kos deg
500 KRONER RETT I DASS, ER JO FAEN VERDENS KJEDELIGSTE SPILL. FAEN TOOOOOOOTALT UTEN MENING. TAKK TIL 500 FORPULTE JÆVLA KRONER RETT I FUCKINGS DASS. FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAEN!

Jeg ville forfaen heller spilt et spill basert på bukkene bruse, enn et spill ferdigspillt på et lite døgn. FYFAEN. klagemail sendt!
Sitat av ToxtethTerror9 Vis innlegg
500 KRONER RETT I DASS, ER JO FAEN VERDENS KJEDELIGSTE SPILL. FAEN TOOOOOOOTALT UTEN MENING. TAKK TIL 500 FORPULTE JÆVLA KRONER RETT I FUCKINGS DASS. FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAEN!

Jeg ville forfaen heller spilt et spill basert på bukkene bruse, enn et spill ferdigspillt på et lite døgn. FYFAEN. klagemail sendt!
Vis hele sitatet...
Chill med språkbruken gutt! Les helle review av spill før du kjøper da.
Shady Banana
Quix's Avatar
Kødder du? Det var jo beste spillet hittil i år, etter Alan Wake seff da, men seriøst?? Var absolutt ikke 500kr i dassen.
Altså historie er kanskje litt bra og søt og alt det der når jeg tenker meg om. Men når jeg kjøper meg et spill for å kose meg en uke eller to, så skal det da faen ikke gå an å komme gjennom det på et døgn vell? 500 kroner mindre godt brukt, beklage rage, men jeg er faen skuffa...
Shady Banana
Quix's Avatar
Da må du ha sittet en hel dag i strekk og bare gjort main quests. Alle spill er korte hvis du gamer en dag i strekk. Du har jo også en knall-god online og freeroam som varer vell og lenge.
er ikke kjekt å spille online med mindre du har andre som spiller spillet, på det plan er ikke jeg så heldig dessverre.
Sitat av ToxtethTerror9 Vis innlegg
Altså historie er kanskje litt bra og søt og alt det der når jeg tenker meg om. Men når jeg kjøper meg et spill for å kose meg en uke eller to, så skal det da faen ikke gå an å komme gjennom det på et døgn vell? 500 kroner mindre godt brukt, beklage rage, men jeg er faen skuffa...
Vis hele sitatet...
Det er et dritbra spill, begynn på nytt og gjør absolutt alle missions du kommer over, ikke spill i strekk, og jeg kan love deg du får en bedre spillglede.

500 kr er ikke akkurat mye heller da.
500 Kroner er mye for en student. Mener spillet har en god historie men spillet blir for kjedelig i lengden. Et typisk smak og behag spill. Hvor det er umulig å havne i mellom.
Freak Trooper
Joey's Avatar
Tør eg å spør kven du sendte klagemail til?
Game disconnected
pokemon's Avatar
for å si noe, så selv om du er ferdig med storyen har du fortsatt bare fulført noe sånt som 60% av spillet så kom ikke her å si du er ferdig. når du har 100 % så kan du jo begynne å hunte achievments?
du har jo masse igjen. og man oppdager stadig flere nye ting. oppdraga er jo egentlig bare "fyll" mens du tar sidequests.
Dessuten er jo spillet dritbra, siden det får fram slike reaksjoner fra deg. jeg ble bare sittende å gape når det gikk opp for meg hva som skjedde. jævli kjipt, men fet slutt.
Du er ikke ferdig før creditsa ruller over skjermen.