Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 747
For et par uker siden så møtte jeg opp på skolen for å klage på en eksamen karakter. Jeg sa tydelig at det var nynorsk eksamen jeg ville klage på, ettersom at læreren min sa jeg burde fått bedre på den. Det har seg slik at de ikke har sitt igjennom nynorsk eksamen min, men bokmålen. Jeg fikk faktisk bedre karakter også, men ville egentlig ha nynorsken sett igjennom. Men nå har jo klagefristengått ut, så lurer jeg på om jeg har noe å si?
Hva med å ta kontakt med skolen å spørre istedet?

Vi kan jo ikke hjelpe deg på noen som helst måte, annet enn å synse om hvor behjelpelig skolen kan være..
Klagefristen er din egen frist til å innlede en klage. Om skolen ikke klarer behandle klagen innenfor hva enn frister de selv setter er deres problem.

Du kan derfor klage på at din klage på eksamen i bokmål ikke har blitt besvart.
Trådstarter
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Hva med å ta kontakt med skolen å spørre istedet?

Vi kan jo ikke hjelpe deg på noen som helst måte, annet enn å synse om hvor behjelpelig skolen kan være..
Vis hele sitatet...
Skal gjøre det. Lurer bare på om andre har opplevd lignende og har noen innspill.