Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  157 10661
Skulle på fotballkamp og fikk sett litt av nyhetsoppslaget på tv før jeg dro. Når jeg kom frem til kampen så snakka alle på laget om det som hadde skjedd osv, men ingen av oss skjønte helt omfanget av det som hadde skjedd, gikk på barneskolen.
Husker at jeg kom hjem fra jobben, kona gikk hjemme med vårt da ganske nyfødte barn, så TV'n sto på. Kona var litt irritert, for de sendte det samme på neste alle kanaler.
Husker jeg ble stående nesten litt paralysert, før jeg etterhvert satte meg i sofaen og tenkte: Hva kommer USA til å gjøre nå....dette er ikke bra.
Sist endret av Veggen; 5. juli 2010 kl. 03:14.
Jeg satte på pcen og spilte CS, hadde tven på og hadde (faktisk) på BBC, og var øyevitne på det andre flyet som kræsjet inn i tårnet.. direkte.
Var hos ei venninne, plutselig hører vi mora hennes si "Nå blir det krig! nå blir det krig!" ute i stua

Hun hadde forsåvidt rett
jeg var ca 15, stod i en tv sjappe på svinesund og skulle spørre om hvilken film de hadde satt på som demo helt til jeg så at det stod cnn live i gjørnet på tvn, og da tengte jeg shit...
Mener å huske at jeg akkurat hadde kommet hjem fra skolen. Gikk da i 6. klasse om jeg ikke tar helt feil. Jeg satte meg ned foran TV-en og svitsja litt rundt. Moren min står litt unna og vasker vinduet. Plutselig kommer det inn en kort melding på radioen og moren min kommenterer: "Nei har du hørt, nå er det noen gærninger som har krasja et fly inn i en bygning i USA" (eller noe liknende). Jeg, som alle andre, skjønte naturligvis ikke hva dette var starten på. Like etterpå eksploderte det på TV og det jeg fikk se da kom til å gå om og om igjen over de neste to ukene. Skulle ønske jeg kunne huske nøyaktig hva jeg tenkte når jeg så det som skjedde, men jeg tror jeg var mest undrende og "nonchalant" til det hele. Jeg skjønte rett og slett ikke hva som hadde skjedd og enda mindre implikasjonene det kom til å få for verdenspolitikken i årene fremover.

Neste dag ble alle i klassen samlet og kunne stille spørsmål til det som hadde skjedd dagen før. Tror alle hadde et ganske distansert og undrende syn på hendelsene.
Sist endret av Conseal; 5. juli 2010 kl. 14:48.
Hadde nettop komt hjem fra skolen og skulle sitte meg ned med middag i fanget for å se passion på tv2! Ble småirritert når nyhetene skulle ha en sending så tidlig, men ble heilt sjokkert når vi fikk se det andre flyet kjøre inn i bygningen. Virket helt uvirkelig!
Jeg var ganske liten den dagen, men jeg husker at jeg kom hjem fra skolen, mamma hentet med å vi kjørte til bestemor å der skulle vi spise pølse men ble sittende å se på at det 2flyet kresjet på direkten!:S