Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 2149
Er det noen her som har spilt borderlands, og er det verdt og kjøpe?

http://www.borderlandsthegame.com/
Du blir garantert lei etter 20 minutter, tro meg..
Sitat av Apu Vis innlegg
Du blir garantert lei etter 20 minutter, tro meg..
Vis hele sitatet...
Why? (titegn)
Sist endret av Ondskap; 23. oktober 2009 kl. 14:14.
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Sitat av Apu Vis innlegg
Du blir garantert lei etter 20 minutter, tro meg..
Vis hele sitatet...
Ja, dette var dagens... Hva med å utfylle litt? Jeg personlig tror at Borderlands er et bra spill. Jeg tror også spillet har ganske lang levetid, hvis det først fenger deg.

I tillegg syntes jeg våpensystemet virker genialt.

Check it!
Jeg synes det ser utrolig gøy ut!
Spilt det litt på xbox i påvente av PC-release (allerede forhåndsbestilt 4 kopier og delt ut til venner), og jeg må si jeg virkelig liker spillet slik det er nå. Først og fremst vil jeg hevde at spillet fort blir veldig tomt uten venner å spille med, og siden content ikke skaleres ned med personer av lavere level i gruppa så må du fort finne personer på samme nivå å spille med - evt. spille sammen med samme personene hver gang. Hvis du derimot fikser å spille alene, eller har noen venner å spille jevnlig med, så tror jeg dette kan bli en kjempegøy!

Alle klassene er ganske godt balanserte. Gruppesammensetningen har en del å si, da klassene er best(tm) til å gjøre en gitt oppgave (tanke, skade, crowd control, heal/support) - men de kan ved bytte av diverse "class items" og talenter bytte ut gruppe-abilities til fordel for mer skade og overlevelsesrettede effekter. Angående våpen i spillet så er de fleste tilfeldig genererte, og jo flere du grupper opp med jo mer og bedre ting får du. I løpet av vanlig spilling vil du altså plukke opp ganske godt utstyr du kan spare til du har høy nok level til å bruke det, og man trenger ikke "farme" etter penger eller ting så langt som jeg har kommet.

Skal også nevnes at jeg ikke har satt meg så utrolig inn i historien, kun skummet gjennom quest-informasjonen o.l. siden jeg uansett skal spille gjennom spillet på PC og hadde til hensikt å prøve ut de forskjellige klassene før vi starter opp sammen. Gleder meg!
I like turtles
Skyfex's Avatar
Har spilt en del timer med Dexter i co-op. Det er definitivt verdt å kjøpe, må si jeg liker det ganske godt. Men jeg kan ikke kommentere på hvordan det funker hvis man ikke spiller i co-op. Det er definitivt mye av sjarmen.
Jeg er interissert i finne en å spille sammen med. Har selv en Soldier lvl 18.
Har testet litt på xboxlive med noen randoms fra Statene, men var mange som forlot gamet hele tiden.

Hvis det er ønsket kan jeg godt starte omigjen slik at "vi" har en egen character som "vi" kun spiller på når vi er sammen, slik at det ikke blir problemer viss den ene vil spille litt solo...

Hvis noen kunne ha tenkt seg det samme, så bare legg til Hartz på Xbox Live.
kjøpte spillet på lørdag og er veldig fornøyd med det

Har en soldier som nesten er lvl 19.

hvis noen vil spille med meg, så kan de legge til lordbost på psn
Sist endret av lordbost; 26. oktober 2009 kl. 08:22.
▼ ... over en uke senere ... ▼
bump! har en lvl 40 warrior nå! "Guffah" ingame, bare å slenge meg en pm!

Er også keen på å lvle en soldier så om noen har lyst til å starte fra 1 så er jeg med på det og!

Evig kult spill btw! Håper de utvider pvp aspektet i kommende patcher!
Om du har problemer med balansenerver blir du sjøsyk av å spille. Tåler ikke den vidvinkeleffekten de bruker. Ikke er jeg fan av den tegnede effekten de bruker heller. Veldig happy-kill.
Sitat av GothQueen Vis innlegg
Ikke er jeg fan av den tegnede effekten de bruker heller.
Vis hele sitatet...
Den grafiske variasjonen i så godt som alle spill som har kommet ut etter HDR-belysning, anti-aliasing og bloom ble vanlig, begrenser seg til teksturene alene. Jeg synes det er viktig at Gearbox blir lovpriset for velge en vei som er et etterlengtet friskt pust for alle andre en casuals.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Vet jeg er litt seint ut men... Borderlands er et fantastisk spill som en hver FPS fan vil digge. Våpen systemet er genialt og grafikken passer virkelig til dette spillet. Dra med deg tre venner og dere kommer til å sitte foran skjermen i flere dager. Nå med de to expansion packsene som er ute har du massevis av timer å se fram til. Dette er et spill du kommer til å spille om og om igjen, selv har jeg runnet det 2 ganger med soldier og 1 med hunter, siren og berserker.

Løyp og kjøyp!
Blei ufattelig lei av det da jeg runna det og fant ut at neste level eller Akt 2 er bare det samme om igjen. Jeg lastet ned en trainer og gikk berzerk.
Sitat av Toadftw Vis innlegg
Blei ufattelig lei av det da jeg runna det og fant ut at neste level eller Akt 2 er bare det samme om igjen. Jeg lastet ned en trainer og gikk berzerk.
Vis hele sitatet...
same. var fantastisk moro første runde da
Sitat av Slurpeedelic Vis innlegg
same. var fantastisk moro første runde da
Vis hele sitatet...
Det var UFATTELIG gøy så lenge det varte ca 3-4 dager elns. men så blei det bare kjipt
mhm, jeg ble lvl 46, men så skjedde det noe med domenebrukeren min så hele brukeren ble resat. :S
Er det noen som har det på 360? I så fall legg til Powlair.

Enda bedre viss du har Mad Moxxi Arena:P
Jeg har Borderlands + de to nedlastningene: zombie island og mad moxxi arena.

Runda dette spillet med to kompiser, å det var helt utrolig gøy å spille. Jeg tørr si det er det beste co-op spillet jeg noen gang har spillt.
På xbox 360 eller?
på xbox 360 ja
Hva heter du? Add Powlair
Noen som hvet om det kommer flere DLC`s til Borderlands?
Ikke for øyeblikket men bare vent litt så kommer det vell flere. Har du klart ut begge de to andre?

Har en kompis som er lvl 30 og han sier at han kjøper Mad Moxxi når han blir lvl 50 og hvis jeg finner noen flere å game med, og det er kun oss to som har/liker Borderlands
▼ ... noen uker senere ... ▼
Låner tråden litt jeg: (håper det går bra)
I går fikk jeg endelig spillt igjennom Starter questen i Mad Moxxi`s arena på pc. Det jeg stusset litt på var det som skjedde når jeg leverte questen!

Etter questet er levert åpner det seg en ny scene med 3 nye innganger til arenaer. Men, stort men her! De 3 nye inngangene er bare andre innganger til de samme arenaene som jeg akkurat har vært igjennom!! Åpnet seg heller ikke noen nye quests =/

Eller er det noe spessielt med disse 3 "nye" inngangene ?

Feks at man får bedre våpen etter runden, andre fiender, bosser etc ?

Noen som vet ?
Ble selv lei etter en time, etter første boss. Jeg elsker ellers RPG men fant dette spillet kjedelig og ble fort lei hvordan det så ut, de få mulighetene for angrep og hvordan det ble klin umulig å drepe visse fiender etter en stund.

Men spilte som sagt bare single player, fikk aldri prøvd co-op. Tror kanskje det kan være morsommere.
Dette spillet fungerer kun i flerspiller.
Det tar ikke av for "Playthrough 2"
Dette spillet er ikke noe annet enn herlig.
Jeg har vel spilt gjennom borderlands 3 ganger nå. 1 gang med split screen, en gang med 4 stk over Xbox live. og en gang med en kompis over xbox live. Og jeg kan ikke si annet en at jeg likte spillet veldig godt. Det er en ufattelig stilig grafisk stil, et dritkult loot system, og veldig bra FPS gameplay.