Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 924
Jeg gleder meg, jeg gleder meg.

Skal kjøpe denne når den kommer til norge (eller bestille den fra utlandet vist dem har tengt å bruke alt for lang tid på å importere den). Noen som vet når dem begynner å selge den i norge? og hva den kommer til å koste?

http://www.palm.com/products/handhelds/tungsten-w/

Scha
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hehe, lenge siden jeg har vert innom nff, men nok om det.

Bestilte Tungsten-T i forgårs, henter den i posten i morgen...
Hvorfor kjøper du ikke bare en Palm TT og en Ericsson T68i?
Prisen blir omtrent den samme...
nFF Marshall
morten's Avatar
Fordi han har en stor fetish for Palms?
Scha's Avatar
Trådstarter
Uhmm.. det er da mye bedre å dra rundt på en dingseboms istede for to.. Tenk hvor mye lettere når du skal hente e-post eller surfe web, at man ikke trenger å line up mobilen sin ir med palm'en sin ir. Dessuten, tenk hvor fint å kunne lagre så mange SMS'er du bare vill. Du har 1 adresse/telefon liste, som du slipper å holde synkronisert med den andre dingsebomsen.

Idedata skulle få inn Tungsten-W i dag, men det blei vist utsatt. Vet ikke når de faktisk får de inn. Jeg har uansett ikke penger for om 3 uker, men tror bare jeg bestiller og betaler fakturaen litt sent.

Scha
Hehe... Fikk TT-en på fredag, jævlig rå maskin. Nydelig skjerm, masse features. Kjører mp3's i bakgrunnen mens jeg jobber med andre ting. Tror ikke jeg blir lei denne på en stund. Eneste minuset er at batteriet kunne vært litt bedre...

Poenget mitt var at jeg tror man gjør et bedre kjøp om man skaffer seg en Palm TT og en bluetooth-enabled mobil, spesielt om man har bluetooth mobil fra før. (Har ikke jeg) IR kan man jo bare drite i, og når det gjelder drassing kan man jo ha mobilen i sekken, jakkelomma eller hvor som helst, bør ikke by på problem. 10-50m Range.

Dessuten er TT penere, mindre, raskere og mange lapper billigere enn TW... =)

Uansett Tungsten T virker dritbra, selv om jeg kun har hatt den en dag og en halv. Håper bare jeg ikke knuser den. Dyr elektronikk har en tendens til å lide onde skjebner i mitt nærvær.
Sist endret av plumRad; 23. mars 2003 kl. 01:30.
herre så diger, følger det med strykejern,kjøleskap og potetskreller også eller ?
:P
Scha's Avatar
Trådstarter
Er enig i at dem skulle ha kjørt med ARM prosessor i T-W'en også. Blir liksom litt teit å gå tilbake igjen til Dragonball prosessorene når dem releaser en helt ny telefon. Men Dragonball prosessorene er egentlig ikke så ille dem heller, og med 33mhz så går det fort nokk for meg. Blir sikkert å klokke den opp i enkelte programmer (40-45 mhz ellerno).

T-W har heller ikke innebygget BlueTooth, det er også ett minus. Men kan da kjøpe bluetooth kort vist man har bruk for det. Koster litt penger da men (1000,- ellerno)..

På pluss siden har T-W "tommeltastatur" som er et STORT pluss. Batteritiden på T-W er heller ikke å klage på... 10 timer taletid slår vell de fleste andre mobiltelefoner. Driver å sjekker hvor jeg finner billigst GPRS. En av de tingene jeg ønsker å bruke palmen til mye, er nemlig å irc'e på bussen til og fra jobb. Noen som har noen tips?

Scha
rettskriving er tøft!