Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 548
jeg trenger helt desperat å vite HorizSync og VertRefresh på den gamle skjermen min, da den nye gikk ad dundas. (Den datt ned trappa og tok kvelden, men nok om det.)

jeg har søkt på google, men til ingen nytte. Instruksjonsboka er borte, siden jeg har flytta tre ganger siden jeg kjøpte den.

Det er en Packard Bell D700

(ja, det er en 17", ja det er en CRT, men jeg har ikke råd til noen ny skjerm akkurat nå.)

Hjemmesida til Packard Bell kunne ikke hjelpe meg stort... Så hvis noen tilfeldigvis vet hvor jeg finner det, eller tilfeldigvis vet det, så hadde jeg blitt storfornøyd
Hva skal du egentlig med denne infoen? Hvis du har installert skjermkortdrivere kan du endre oppdateringsfrekvensen gjennom "skjermegenskaper", og da velger du jo bare det som ser best ut.
Finner du S/N eller P/N? I så fall, sjekk denne: http://support.packardbell.com/no/
(vet du har vært inne på siden tidligere)
pho
Trådstarter
hmm... jeg har ikke windows, bruker kubuntu, og jeg får ikke X til å fungere. jeg KAN selvfølgelig sette opp skjermen ved en windowsboks, men jeg vet ikke om jeg finner en som jeg har admintilgang til.

Jeg kan sjekke det med S/N og sånn.
Du kan nesten garantert bruke denne:
31.5 - 48.5; Non-Interlaced SVGA, 1024x768 @ 60 Hz, 800x600 @ 72 Hz
og 50-70

med mindre den er SUPER gammel :P


Dersom du bruker xorgconfig?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Du kan nok gå opp til 70Hz på 1024x768 på en 17". Tipper til og med at du kan køyre opp på 70Hz @ 1280x1024, men det er litt meir usikkert, så du kan teoretisk sett brenne skjermen
pho
Trådstarter
jeg skal prøve det dere sier

(når jeg søker på packard bell sin side, får jeg serial number unknown...)