Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2882
Hei,


jeg er interessert i å prøve Iboga og lurte på om det kanskje eksisterte "klinikker" i Norge som utfører slike behandlinger? Stoffet er tross alt lovlig her i landet - Samtidig sjekket jeg priser rundtom på nettet og det ser ikke akkurat billig ut.

Så, visst du føler at du "got it", reis nedover til Afrika, allièr deg med en lokal stamme der nede og importer Iboga til Norge. Jeg vet at Ibogaine.se og andre klinikker er interessert i å kjøpe fra alternative kilder siden ett av dem, et firma i Frankrike, tar over 1000,- grammet i disse dager.


Grunnen til de stive prisene kan forklares med at behandlingen VIRKER, samt at planten må stå i minst 10 år før frøene kan brukes psykadelisk med positive resultat.



Men.. til poenget - Kjenner/vet dere om noen som utfører slik terapi i Norge?
Sist endret av mahogn; 27. mars 2008 kl. 16:36.
Det er foreløpig ingen ibogaklinikker i Norge nei.

Et gram koster 1000 hva da sier du? Kr? Det må isåfal være snakk om ren ibogain eller en planteekstrakt, for et gram av selve planten Tabernathe Iboga koster langt mindre enn som så.

Og frøene er ikke psykoaktive, det er hovedsakelig røttene som brukes, samt bladene som også inneholder alkaloider.
Mener å ha lest der er klinikker i sverige, det er jo ikke så langt å reise, for å oppnå den effekten..
Er vel ingen klinikker i Sverige vel?

www.ibogain.se

Er hvertfall flere klinikker i både Nederland og UK.