Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2285
Om noen på remeron og efexor hadde røyket nn,DMT, hvordan hadde det påvirket turen? Får man mindre effekt, mer effekt? Kan det være farlig? Serotonin syndrome?

Noen som har erfaringer eller kunneskap om dette?
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Har hørt at Valium/Sobril skal minske sjansen for "bad-trip" ved f.eks inntak av LSD. Kan ikke garantere noe sikkert, men prøv heller DMT uten å mikse. Det er det tryggeste.
Sist endret av Mexxy; 27. mars 2011 kl. 12:35.
Sitat av Muradi Vis innlegg
Har hørt at Valium/Sobril skal minske sjansen for "bad-trip" ved f.eks inntak av LSD. Kan ikke garantere noe sikkert, men prøv heller DMT uten å mikse. Det er det tryggeste.
Vis hele sitatet...

nei, når det gjelder lsd så virker vel hvertfall valium som en måte å kutte tur`n kort hvis man ikke orker mer. mer eller mindre anti-psykotisk er det ikke?
Sitat av psilonaut Vis innlegg
nei, når det gjelder lsd så virker vel hvertfall valium som en måte å kutte tur`n kort hvis man ikke orker mer. mer eller mindre anti-psykotisk er det ikke?
Vis hele sitatet...
Nei. Men utpreget angstdempende og kjekt å ha på baklommen når man bryter ny grunn..
Sist endret av pidget; 27. mars 2011 kl. 16:01. Grunn: rot
Vil ikke anbefale denne komboen, du spiller russisk rulett med hjernen din.
Sitat av Muradi Vis innlegg
Har hørt at Valium/Sobril skal minske sjansen for "bad-trip" ved f.eks inntak av LSD. Kan ikke garantere noe sikkert, men prøv heller DMT uten å mikse. Det er det tryggeste.
Vis hele sitatet...
har prøvd det der og det var ikke noe kult , rusen blei helt borte .

men jeg har prøvd å røyke hasj en gang når jeg var på lsd tur . hadde vert på tur i 4timer også prøvde jeg å røyke litt . men med en gang jeg hadde tatt et hitt fra bongen så var det akkurat som om alt ble vanlig igjen . bare at jeg ikke blei fjern fra hasjen eller lsd'n . så 5min etter det første trekket kom plutselig alt til bake . det var som om lsd turen startet på nytt og mer intenst og ting blei mer visuellt , nesten litt for visuellt. men det var gøy å tenke til bake på
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av flipsyde Vis innlegg
Om noen på remeron og efexor hadde røyket nn,DMT, hvordan hadde det påvirket turen? Får man mindre effekt, mer effekt? Kan det være farlig? Serotonin syndrome?

Noen som har erfaringer eller kunneskap om dette?
Vis hele sitatet...
Jeg har røyket endel nn-DMT selv om jeg bruker Remeron daglig.
På det aktuelle tidspunktet brukte jeg 60mg Remeron hver kveld.
Høyste dose nn-DMT var 40mg og det var så drøyt at det er vanskelig og beskrive.
Jeg tror at Remeron kan dempe ned på det visuelle i og med at det er en antagonist til 5-HT2A receptor,
som har noe med det visuelle ved inntak av tryptaminer å gjøre..litt på tyn is her så correct me if im wrong.

Kort oppsumert en sinnsyk,hærlig og noe skremmende oplevelse,
som fikk meg ned i knestående gråtende av empati og lykke etter hver trip.
Gleder meg til jeg en dag senere i livet skal møte Dimitri igjen
▼ ... over et år senere ... ▼
Sitat av Lizz Vis innlegg
Jeg har røyket endel nn-DMT selv om jeg bruker Remeron daglig.
På det aktuelle tidspunktet brukte jeg 60mg Remeron hver kveld.
Høyste dose nn-DMT var 40mg og det var så drøyt at det er vanskelig og beskrive.
Jeg tror at Remeron kan dempe ned på det visuelle i og med at det er en antagonist til 5-HT2A receptor,
som har noe med det visuelle ved inntak av tryptaminer å gjøre..litt på tyn is her så correct me if im wrong.

Kort oppsumert en sinnsyk,hærlig og noe skremmende oplevelse,
som fikk meg ned i knestående gråtende av empati og lykke etter hver trip.
Gleder meg til jeg en dag senere i livet skal møte Dimitri igjen
Vis hele sitatet...
Takk for info Lizz!
Kan du forklare litt mer på Remeron og 5-HT2A reseptoren? Hvis du vet, eller har tid

God ettermiddag nFf!
Skal snart ut på tur med DMT, 'strong dose' i følge erowid. Jeg har også lest at MAOIs (antidepressiva, antipsykotika,etc) kan gjøre trippen sterkere, har noen mer erfaring med dette? Mister man noe av trippen? Eller blir det rett og slett som å ta en høyere dose?
Har en mengde svak antidepressiva Tolvon og antipsykotika Quetiapin 25mg.

Sitat av Sigøyner Vis innlegg
Takk for info Lizz!
Kan du forklare litt mer på Remeron og 5-HT2A reseptoren? Hvis du vet, eller har tid

God ettermiddag nFf!
Skal snart ut på tur med DMT, 'strong dose' i følge erowid. Jeg har også lest at MAOIs (antidepressiva, antipsykotika,etc) kan gjøre trippen sterkere, har noen mer erfaring med dette? Mister man noe av trippen? Eller blir det rett og slett som å ta en høyere dose?
Har en mengde svak antidepressiva Tolvon og antipsykotika Quetiapin 25mg.
Vis hele sitatet...
Edit; Skal prøve å finne noe på 5-HT2A, er vel mer enn nok av lenker i google
Sist endret av Sigøyner; 29. mai 2013 kl. 19:58.
Det kan være farlig ja, som du nevner så kan du få serotoninforgiftning. Gå inn på felleskatalogen, søk opp legemiddelene du bruker og les under forsiktighetsregler.

Jeg har et spørsmål i samme kategori. Jeg prøvde DMT for første gang idag, men fikk ingen effekt. Tror det har noe å gjøre med at jeg for tiden går på 20mg Escitalopram. Noen som har erfaringer med kombinasjon av SSRI og DMT? Har veldig lyst til å oppleve en DMT-trip og lurer på hvor lenge jeg bør avstå fra antidepressiva for at DMTén skal ha skikkelig effekt.
Sitat av d4fekt Vis innlegg
Jeg har et spørsmål i samme kategori. Jeg prøvde DMT for første gang idag, men fikk ingen effekt. Tror det har noe å gjøre med at jeg for tiden går på 20mg Escitalopram. Noen som har erfaringer med kombinasjon av SSRI og DMT? Har veldig lyst til å oppleve en DMT-trip og lurer på hvor lenge jeg bør avstå fra antidepressiva for at DMTén skal ha skikkelig effekt.
Vis hele sitatet...
Escitalopram har en halvingstid på ca. 30 timer. Andre metobolitter har vetydelig lengre halveringstid. Ville ha ventet 2 uker siden det er snakk om SSRI.