Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 5760
JA. Jeg har gått igjennom alle de gamle trådene men lurer på om noen har en oppdatert liste? Trenger stream for telemark.
Alle de gamle er stengt eller så funker de ikke.
Sannsynligvis eksisterer det ikke. Kjøp deg en scanner og hør på den, ekstremt mye enklere i lengden.
http://www.kjeltring.com/content/view/40/68/
-Live stream fra Oslo
-Live stream fra Trondheim
-Live stream fra Vestfold
-Live stream fra Hedmark
alle di funker.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitter å lytter på nettet på streaming av oslopolitiet,,,,,,Hva kan gjøres når politiet skifter kanal (feks: "Beskjed til alle enheter...fra nå går vi over på kanal 14") ????
Sitat av papa09 Vis innlegg
Sitter å lytter på nettet på streaming av oslopolitiet,,,,,,Hva kan gjøres når politiet skifter kanal (feks: "Beskjed til alle enheter...fra nå går vi over på kanal 14") ????
Vis hele sitatet...
det er en scanner som står koblet på som normalt scanner mellom 11-12-13-14 helle tiden så du vil ikke merke noe forsjell, men spørs hvordan scanner for oslo er satt opp.
wow, det var lite action på det dærre.. sitter dere å hører på det?
ok...synes bare det blir lite om den aktuelle saken etterpå.....
feks.....episoden her om dagen på Rødtvedt....som de jaktet på ...bevæpnet mannsperson.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Dun know what to do
appleaya's Avatar
kjeltring.com eller politiradio.net
er det ingen som sitter med ordentlig radio å lytter på slik lenger?
Sitat av saroth Vis innlegg
er det ingen som sitter med ordentlig radio å lytter på slik lenger?
Vis hele sitatet...
i doo
Men mye dårligre kvalitet.

Men knall og ha i bilen.
Kjekt og ha på mobiltlf også, hvis man er i farta :P
har politi radio, men sliter med å finne frekvenser, noen som vet om frekvenser for bergens området og ellers i landet? har en sånn: http://dittvalg.no/productview/20102255/ noen som vet hvordan jeg kan forlenge rekkevidden?
Har hatt en del med politiet å gjøre de siste årene og jeg har aldri sett at de har brukt radioer til å kommunisere med.
Kommunikasjonen foregår kun på mobiltelefoner i området der jeg bor, men det gjøres slik som på radioene. " Hei. Dette er fox... bla bla".
Tror det å kose seg med politiradioene tilhører fordums tider.
Vel vel, hører mye spennende på politiets frekvenser jeg... Bruker scanneren til å lytte på masse annet som radioamatører, fribruk(PMR446, PMR444, LPD, CB-radio), satelitter, brannvesen, AMK, marine frekvenser, fly, trådløse telefoner. Så jeg bruker ikke radioen bare til å lytte på politiet.
Noen som vet hvorfor Oslo, Vestfold og Hedmark politiradio er helt stille?
Er det fordi de har gått over til de nye politiradioene?