Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  34 2054
Heisann,

Er meget keen på ny datamus. Har allerede hatt Logitecg G400, Logitech Performance MX, MioniX Naos 3200 og Razer Orochi.

Har lyst på en ny som sitter bra i hånden. Har middels-stor hånd. Prisklasse spiller ingen rolle, men billigere jo bedre. Er keen på trådløs, men ikke et must.

Forslag?

Mvh
CatFix
Tilbud på Komplett for de som har likt facebook siden deres nå, http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=638445 ikke et dårlig kjøp.
Sitat av BareAnders Vis innlegg
Tilbud på Komplett for de som har likt facebook siden deres nå, http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=638445 ikke et dårlig kjøp.
Vis hele sitatet...
Takker for svar. Men hvorfor skal jeg kjøpe en mus jeg har allerede?


Er keen på RAT 9, men ser litt stress ut. Har prøvd RAT 7, og den falt ikke i smak.
Logitech G500! Den sitter godt i hånden og er presis! Har småe vektbrikker som du kan selv stille inn og bestemme hvor tung den skal være. 3 smarte ekstra knapper ved tommelsiden + sensitive knapper som er lette å trykke på.
Sist endret av Gulingen; 9. august 2012 kl. 16:10.
Razer Ouroboros, Razer Taipan?
Sitat av zatapox Vis innlegg
Razer Ouroboros, Razer Taipan?
Vis hele sitatet...
Hvordan har kvaliteten til Razer blitt egentlig?

Ser litt på Razer Mamba som ser utrolig tøff ut.
Razer Deathadder
Sitat av CatFix Vis innlegg
Hvordan har kvaliteten til Razer blitt egentlig?

Ser litt på Razer Mamba som ser utrolig tøff ut.
Vis hele sitatet...
Alt jeg har hatt av Razer er blitt søppel etter 1 år, med unntak av Razer Diamondback.
Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
Alt jeg har hatt av Razer er blitt søppel etter 1 år, med unntak av Razer Diamondback.
Vis hele sitatet...
Som jeg tenkte. Utrolig trist egentlig, for produktene er kule.
BÅT BÅT BÅT BÅT BÅT
CakeZ's Avatar
R.A.T. 7 har mange utbyttbare og justerbare deler som gjør at den alikevell kan falle i smak. Jeg har justert mye på min og den er som en ny mus nå.
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=499731 razer deathadder, ingen over og ingen ved siden av i den prisklassen
Sitat av 95markro Vis innlegg
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=499731 razer deathadder, ingen over og ingen ved siden av i den prisklassen
Vis hele sitatet...
Hvordan tror du RAT 5 er iforhold? Trenger ikke mer enn 3000DPI faktisk.
Støtter G500, fantastisk mus, de lille vektene setter prikkenen over i'en!
Logitech G500, det er den beste data musa eg har prøvd til denne prisen. Her har du eigna knappar for sensetiviteten, og tre geniale knappar på sida av musa. Den har og vekter som gjer at du kan velge kor tung den skal vær. Har omtrent same forma som ei skikkeleg bollemus

Mvh trololav
Helt enig, logitech G500
Sitat av T.J. Vis innlegg
R.A.T. 7 har mange utbyttbare og justerbare deler som gjør at den alikevell kan falle i smak. Jeg har justert mye på min og den er som en ny mus nå.
Vis hele sitatet...
Hva gjorde du med din? Altså med del byttene?
Vanskelig valg. Ser litt på G700 og Logitech G9x. Formeninger?
Steelseries Sensei/R.A.T. 7
Vi har en egen samletråd for dette. Søk litt rundt så slipper vi rot.
Helt enig med de andre her.

G500 er trolig den beste du får i den prisklassen. Mer komfortabel mus skal du lete lenge etter!

I tillegg får du en helt uslåelig garantiløsning - blir musa ødelagt, jo så får du en helt ny en, gratis!
Sist endret av mroj; 9. august 2012 kl. 18:42.
Sitat av mroj Vis innlegg
Helt enig med de andre her.

G500 er trolig den beste du får i den prisklassen. Mer komfortabel mus skal du lete lenge etter!

I tillegg får du en helt uslåelig garantiløsning - blir musa ødelagt, jo så får du en helt ny en, gratis!
Vis hele sitatet...
Gjelder det alle i G-serien?
Selve garantiordningen finner du på alle logitechs produkter.
Har aldri hatt noko problem med razer utstyr, har hatt razer diamonback 3g, den funka drit bra! Var berre litt irriterandes klikkelyd i den, ville ha meg ein ny mus som satt betre, kjøpte deathadder 3.5g, funker som berre det! presis og god i handa! Har også eit razer lycosa, hatt det i 4-5 år, no sliter det litt av og til med dårlig spacenkapp, og a knappen begynner å bli nedslitt. Alt i alt er eg veldig fornøgd med razer produkt, razer deathadder er meget bra! Ville då ha ambefalt mamba etter som den er trådlaus, og har betre sensor
Qpad 5K Ingen over, ingen ved siden.
Tror jeg går for Razer Death, takker.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Ser du har valgt, men tenkte jeg skulle adde min favoritt uansett: http://aionicthoughts.files.wordpress.com/2009/09/g5.jpg

Hatt min i flere år, synest den er fantastisk, måten den ligger i handa, liker dpi hastighet og utseende. Ikke minst de diskre hurtigknappene. Vet ikke om du får kjøpt den noe annet sted enn ebay, men billig er den!
Bruker M8600 fra Gigabyte akkurat nå.... Kan anbefale den Link

Hadde Logitech MX før det. Fungerte kjempebra den å. Kampanje på den ser jeg Link
Sist endret av Vale; 9. august 2012 kl. 20:51.
Jeg har en Razer Deathadder, og jeg har mistet den i gulvet, og det har forsåvidt gått hardt for seg med den. Nå har jeg hatt den i over 2 år, og det er ikke en skramme på den, og den fungerer like bra som da den var ny. Jeg har forøvrig også et Razer-tastatur som funker fjell!

Kun ut i fra mine egne erfaringer så vil jeg anbefale Deathadder, men hvis du har hatt G400, hva var galt med den? Jeg synes den er ganske god.
Har MX nå. Kjedelig mus som fungerer dårlig til spilling.

G400 er kjedelig egentlig. Er ute etter noe nytt med lys f.eks.
Razer Mamba Litt dyr, men til gjengjeld, den beste musa som fins, vertfall etter min mening da
Har en Logitech G9x (MW3 edition), kjøpte den til jul, og syntes det er ganske bra. Men den passer best for små/medium hand størrelse, siden den er ganske liten. Har også hatt g500, og syntes musen var kjempe bra, eneste grunn til at jeg byttet var fordi musen ble ødelagt, muse hjulet fucka seg helt opp
CatFix's Avatar
Trådstarter
Har som sagt bestilt en Deathadder nå, så får rett og slett bytte hvis den ikke er smud.
Men det som er dealen med Logitech, det er at de har faen meg verdens beste garanti løsning, det eneste du trenger å gjøre er å sende feks et bilde av problemet, og et bevis på kvitteringa. Grunn nokk kan være fordi det er hull i strømpen, eller at feks musen lagger.. uansett, De dekker nesten alt av skader.

Det beste er at de nøler ikke med å sende deg en ny en, og du trenger heller ikke å sende tilbake den gamle. Har 2x G35 headset som funker, jeg klaget på ledningen, de sende et nytt.. Og begge funker enda, bare et litt visual problem på det ene.
Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
Alt jeg har hatt av Razer er blitt søppel etter 1 år, med unntak av Razer Diamondback.
Vis hele sitatet...
Ikke razer sin skyld at du behandler ting som søppel.

Ts; hva skal den brukes til?