Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1771
Treningsnarkoman
fcknfreak's Avatar
God aften, trenger litt hjelp med å gjenopprette noen bilder som jeg "la" over til en cd for så å slette for en god stund tilbake. Skulle på jobb, og lillebroren min skulle ha PC'en. Også ville han ha den tilbake før jeg dro på jobb, så rushet med å få lagt alt jeg skulle ha over til en CD for så å slette alt. Og først nå gadd jeg å ta meg bryet til å gjøre noe med bildene men ser ut som om jeg gjorde en dårlig jobb med å få de over til CD'en.

Sitter med den bærbare PC'en nå og har prøvd å gjenopprette til tidligere versjon men er ingenting der, tror de versjonene som var der hadde dato når han hadde fått den tilbake. Og problemet er også at jeg ikke er 100% sikker på hvordan mappe bildene lå i.. heh..

Spørsmålet mitt er egentlig om det er noe håp i det hele tatt å få tak i disse bildene. Takker for all hjelp som altid!

selvbuuump
Er i nogenlunde samme situasjon tror jeg.... Sitter og knoter litt med Isobuster, og tror det skal løse seg. Spørs om jeg må betale noen kroner for få en legit fullversjon, da jeg er lei av å holde på med den cracka som jeg prøver nå. Du kan jo se litt på det...
http://www.isobuster.com/isobusterdownload.php
Sist endret av Vale; 5. august 2012 kl. 23:47.
Nysgjerrigper
Gulosten's Avatar
Du kan også bruke Recuva. Klikk her for å laste ned. Ikke sikkert dette funker, men det er verdt et forsøk.
Sist endret av Gulosten; 6. august 2012 kl. 09:32. Grunn: Skrivefeil.
Recuva funker. Avogtil. Litt. I mindre skala.
Selv har jeg brukt GetDataBack, og hatt 100% suksess. Sett at du ikke har skrevet over filene vil du mest sannsynelig finne de igjen med GDB. Om du ikke vil betale for full-versjon finnes det mye i bukta med fungerende crack. Vil, dog, anbefale å laste ned en portabel versjon som du slenger på en minnepenn. Alltid greit å ha med seg i baklomma! Ikke en nødvendighet, altså.
Pandora recovery gjorde tilsvarende jobb for meg. Dessverre er det det eneste programmet jeg har prøvd.
Treningsnarkoman
fcknfreak's Avatar
Trådstarter
Takker for svar. Gidder ikke knote med det nå, er en gammel PC som bruker 4 minutt med loading for hver ting man gjør. Så får bruke litt tid på i morgen etter jobb, men tusen takk for hjelp! PC'en er ikke mye brukt siden den tid så håper jeg finner igjen filene.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Treningsnarkoman
fcknfreak's Avatar
Trådstarter
Var dårlig med flaks med recuva og GetDataBack, dessverre... Så da kan jeg jo spørre dere om det er mulighet å få hentet det ut av iPhonen min (som er ødelagt). Skjermen knust, går ikke å skru den på. Eneste jeg fant på google var å bruke et program som søkte fra synkronisering med itunes, men den stasjonære som var den eneste PCen jeg noen gang har synkronisert med er ødelagt, og da funket det dårlig.

Noen som har peiling på en måte å få hentet ut alt fra iPhonen uten å måtte sende den inn osv?