Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 326
Dette er en ganske lang historie men likevel. En dag ville ikke pcen starte opp lenger, jeg kom automatisk til system repair som holdt på i timevis uten å gjøre noe. Så jeg brukte installasjonsdisken til vista og rekonfigurerte hele greia. Da virket maskinen igjen og alt det gamle havnet i C:/windows.old folderen. Jeg kopiete alt jeg trengte tilbake dit det var før og det var ikke noen problemer. Men så merket jeg at det ikke var noe lyd, ved mindre jeg brukkkte hjelpemiddeler som øretelefoner. Deretter streiket tastaturet (trådløst, fulgte med pcen) 3 lamper sto og blinket mens ingen av knappene reagerte. Jeg måtte bruke on-screen-keyboard for å stave passord og lignende. Jeg bruker nå et annet jeg har lånt men som jeg snart må gi tilbake. Snart en uke siden dette skjedde. Og da jeg prøvde og innstallere msn fikk jeg bare en error og at jeg skal prøve senere. Jeg tenkte at maskinen trengte en oppdatering men windows update funker heller ikke. Får heller ikke noe spesifikt problem, bare "update failed". Jeg har ikke noe spesiell erfaring med datamaskiner så jeg kan ha oversett noe viktig. Kan noen please hjelpe meg?
Jeg harr brukt google på alle de separate problemene uten hell btw.

dxdiag filen med litt info om maskinen skulle være vedlegg:
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Tja, mtp alle problemene du har anbefaler jeg deg å heller ta dette opp med leverandør enten som garantisak eller reklamasjon.