Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1276
Her i går fikk jeg testa 2ci, hørte mye snakk om det og tenkte jeg skulle teste.
jeg tok en dose på 16 mg , men det eneste som skjedde var at jeg kjente at rusen var der, men jeg fikk ingen hallusinasjoner, lurer litt på da om trenger mer enn 16 mg, eller om det er bare meg.
Jeg kjørte på med 20mg. Da kom det, Som en bombe. Hallus, Rus og hele pakka. Exxxtreme!
En bra start hadde jo vært å fortelle hvordan du inntokk det.
Trådstarter
3 0
jeg blanda ut me 1dl vann
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Om du ikke fikk effekt av 16mg er det rimelig å trekke den slutningen at det ikke var nok for deg. Erowid lister 10 - 25mg som en vanlig dose, så du skulle kunne ta en høyere dose uten å nødvendigvis få en sterkere tur enn du måtte ønske.
På den andre siden er jo disse stoffene noe uforutsigbare så det kunne være du fikk en heftig tur med samme dose igjen.
Trådstarter
3 0
jepp tenkte meg noe sånt ja, det blir nå lenge til jeg prøver det igjen, men skal hadet i bakhodet,
takker for svar
▼ ... over en måned senere ... ▼
hadde selv 20 mg, fungerte godt det... Du vil nok ikke trenge mer enn det.

tok det i rizla papir og skylte ned med vann.. sa pang og så var det igang endel senere
Sist endret av Aceface; 16. mai 2009 kl. 11:07.
Har aldri prøvd 2c-i alene, men 2c-e og 2c-i sammen fungerte glimrende for meg ;-) Vanskelig å forklare... men for å forsøke meg på en metafor så følte jeg personlig at 2c-e ble "sharp tool", og 2c-i ble "blur tool" - og sammen utfylte de hverandre perfekt ^^

Som de andre her antyder, øk dosen med en 4-5mg og se hva som skjer da :-)
Sist endret av Zendelum; 16. mai 2009 kl. 12:17.
Ja, jeg trur rett og slett dosen er for lav. Øk meg 3-4mg til du finner den dosen du trives best med. Selv startet jeg på 20mg, og jobbet meg 2-3mg oppover til rundt 31-32mg, hvor jeg er fornøyd.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=130491

min opplevelse med 20mg 2c-i og 20mg 2c-e
2c-i er ikke veldig sterke saker og du må ikke forvente hallusinasjoner som i når man ser ting som ikke eksisterer. Det er bare å prøve en større dose neste gang.
At 2ci ikke er veldig sterke saker er bare tull. For det ER det. Ikke noe å spøke med.
Første gang jeg tok det tok jeg 15-20 mg, husker ikke helt. Har aldri hatt så mye energi i hele mitt liv, ekstrem bodyload, greide ikke sitte i ro i to minutter( og da er det ikke snakk om å bare være litt gira eller rastløs).
Armer og bein i alle kanter og retninger, pratekick som aldri noen gang før.
Satt meg ned fordi jeg bestemte meg for at jeg MÅTTE slappe av, føltes som jeg hadde sittet i ti minutter, mens det heller var to sekunder. Drakk ett glass vann i ÈN slurk. Det var veldig ekstremt og mitt første møte med psykedelia.
2ci ikke gir særlig mye halliser, men jeg hadde noen. Sånn ettersleng på ting, alt glitra, så små stjerner rundt om kring, på bildet som hang på veggen så jeg at bildet skifta farge på en helt spesiell måte, båtene i bildet seilte også rolig bortover sjøen, husene i bildet forandra seg .osv Veldig lurt å tenke positivt under en slik trip, merka at med en gang jeg lot meg selv få litt noia ble det skummelt å se på kjæresten min bla, så ut som huden i ansiktet var gammel og skallet av, syykt.
Heldigvis kom vi ned igjen på jorda etter rundt åtte timer (føltes som et par dager fordi alt går treigt på 2ci) og var ganske slitne, men fornøyde med en fin trip
Jeg sier ikke at det er noe å spøke med. Men sammenlignet med andre psykedeliske så er det i ikke veldig sterke saker. Men likevel ikke noe å leke med i det hele tatt, spesielt for noen som er uvante med slikt. Det er ikke bare mine opplevelser, men også den generelle oppfatningen jeg fikk fra det når jeg leste om det på internettet.

Du sier jo selv at det var førstemøte ditt med psykedeliske, og da var det fint du valgte et stoff som dette. Fint at du hadde en hyggelig tur=)