Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1873
Mulig jeg har gjort for dårlig research her inne, men lager en tråd anyways.

Lurer egentlig på hvilke feller man kan gå i ved å gro weed hjemme.

1. Hvilke måter er det man kan bli catcha av polisen på?(egne erfaringer kanskje?)

2. Hvordan forhindre dette?

Tenker ikke at man har en kjempeplantasje, men sånn 5-10 planter.

Takker for alle svar
Ikke sleng med leppa. En kompis som ikke var like god som du trudde eller en sinna ekskjæreste er kanskje de vanligste grunnene. Står litt om hvordan man blir catcha i Groguiden. Bare søk her på forumet.
Sist endret av Dalla90; 24. november 2010 kl. 12:18.
Ligger vel ikke veldig mye ute på groguiden. Da må man vel lese 106 sider med dyrking for så å komme til et par som blir busta.

- Hadde vel vært smart å legge til noe her?
1) Hold kjeft! Fortell to venner som forteller sine to venner som....
2) Kjøp kullfilter.
3) Betal strømmen i god tid.
4) Ikke sitt å blaze chronic når alle rundt deg vet det er tørke.
5) Ikke la cropshop/hemphous levere varene på adressen det skal dyrkes.
6) Ikke inviter til en gedigen røykeparty rett etter høsting.
7) Ikke rot med din beste venns dame, ikke ligg rundt så dama di finner det ut.
8) Ikke bryt andre lover under dyrking! Ha på bilbeltet, ikke bråk på byen og lignende.
9) Ikke driv med salg!
10) Lev et ellers normalt liv som de fleste om du er en sau med eller uten bjelle
Gjør som Zarathustra sier så har du iallefall gjort alt du kan for å ikke bli huka.
Sett en del saker hvor folk har blitt tatt som det står at politet var enten; på et annet oppdrag og merket lukten eller de bare fant dem tilfeldigvis mens de var hos h*n
vis elektrikker kommer på besøk og ser skjøte ledningene inn til skapet ditt, kan han godt gi beskjed.

kamufler det godt altså
Sist endret av ivingman90; 24. november 2010 kl. 14:04.
Hold kjeft. Ha kullfilter. Ikke dyrk på at areale du leier fra andre. GJEM oppsettet ditt.

De fleste som blir tatt er enten noen dumme idioter eller veldig uheldige.
Om du skal gjøre det sammen en annen, husk å skriv en kontrakt og noen "regler" Høres kanskje teit ut, MEN om det skulle skje noe mellom dere , så er ikke "du" den personen han snakker med , og vips, du er et saks nr på stasjonen. ( egen erfaring) - Har man derimot noen regler og en kontrakt har man noe å forholde seg til i nesten alle problemstillinger. ( egen erfaring )

IKKE ha fest hjemme i perioden , når man er full , kan det bli veldig kult og vise frem plantasjen.

Si det kun til en person du stoler 100% på , har du ingen slike venner holdkjeft om det..

Det viktigste av alt er og oppføre deg normalt og ja alt som Zarathustra allerede har sagt.
kan bekrefte det med at man ikke bør si det til gode kompiser.. Har aldri dyrket selv, men av en eller annen grunn veit jeg om en del (som jeg ikke kjenner noe særlig godt) som dyrker.. dette pga at de har sagt det til en som de ser på som en veldig god kompis i all fortrolighet. Denne kompisen er min røykekompis og han har fortalt det til meg under røykesessions.. er mange som veit om det.. så hold kjeft!
Ser ut som zarathustra har fått med seg det meste, takk for den. Ellers mye annet bra!
GLEM å ta bilder! Jeg gjorde det første gangen fordi jeg skulle dokumentere det og sette alt på PC med en kryptert .7z fil. Men onkel blå tok mobilen min engang (ikke relatert til growinga) Og der hadde jeg bilder av stedet og growpartneren. IKKE smart, men heldigvis så de ikke på bildene (tror jeg) Kjipt å ha IMEI koden registrert hos de da.
Sitat av Space-Time Vis innlegg
GLEM å ta bilder! Jeg gjorde det første gangen fordi jeg skulle dokumentere det og sette alt på PC med en kryptert .7z fil. Men onkel blå tok mobilen min engang (ikke relatert til growinga) Og der hadde jeg bilder av stedet og growpartneren. IKKE smart, men heldigvis så de ikke på bildene (tror jeg) Kjipt å ha IMEI koden registrert hos de da.
Vis hele sitatet...
Regel 8 i zarathustra's 10 bud det! Heldigvis gikk det ikke til helvete da