Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1226
Er det noen wow geeks som spiller på US server?

Har 2chars på Oceanic, Dreadmaul, Horde
http://www.wowarmory.com/character-s...aul&cn=Arigold
http://www.wowarmory.com/character-s...admaul&cn=Arig

Er litt på utkikk etter en guild på US server, som raider senere enn 18:00 vår tid.
Noen som vet om noen?

Har også forhørt meg med Blizzard om muligheten for å overføre kontoen til EU, men dette lar seg ikke gjøre da det er 2 helt forskjellige selskap.

Grunnen til at jeg er på US er at en kamerat og søstra feilregistrerte seg der og jeg ville spille med de.

Orker ikke lvle ny konto på EU server.

Have a good one! ./cheer
Vil det ikke være problemer med tidsforskjell når du raider? Tenker på at de er 6 timer bak oss i tid og et raid starter f.eks 20:00 deres tid, da er jo klokka her 02:00. Men du har kanskje en annen døgnrytme og ikke noen jobb..
Sist endret av wb-; 17. november 2010 kl. 13:21.
Som han skrev så leter han etter en guild som raider etter 18.00 vår tid, dvs. at guilden raider etter 12.00 amerikansk tid.
Trådstarter
klokka 16:00 her i norge = 00:00 server tid

Jeg kan såklart forte meg hjem fra jobb, (hjemme 16:00) å bli med på PUG raid som alltid failer.

Er åpen for bytte av Realm.

Blir kjedelig når de beste guildene på serveren sender meg post om at jeg bare måå joine de, uten trail eller innsendt application, etter å ha sett meg in action i et raid.
Må alltid svare Nei siden raid times passer ikke.
Det skal da gå ann å migge fra US til EU? eller omvendt, men det går bare èn gang.
Bluepost: "The US and EU servers are not connected. You cannot transfer your account or your regional keys to another region."
Sitat av Jack Daniels Vis innlegg
Det skal da gå ann å migge fra US til EU? eller omvendt, men det går bare èn gang.
Vis hele sitatet...
Nei, men det går an å migge fra EU til russiske servere
Trådstarter
Møtte faktisk en annen Nordmann på US, Oceanic, Dreadmaul, Horde.
Etter å ha prata litt sammen fant jeg ut at han bodde i samme by som meg, ikke nok med det han bor bare 400meter unna meg :S
Hva er oddsen for det folkens :S :O
Oddsen er ca. 64643
Sitat av Kal87 Vis innlegg
Møtte faktisk en annen Nordmann på US, Oceanic, Dreadmaul, Horde.
Etter å ha prata litt sammen fant jeg ut at han bodde i samme by som meg, ikke nok med det han bor bare 400meter unna meg :S
Hva er oddsen for det folkens :S :O
Vis hele sitatet...
I og med at det er (ca) 80.000 nordmenn som spiller wow fra Norge og 12 millioner som spiller det på verdensbasis er det 0,006666666666667% sjanse for å finne akkurat den spilleren (amiright?).
Sist endret av Waffaz; 17. november 2010 kl. 13:59.
Dunno hvilken server du kobler til, men når klokken er 18:00 her er den 12:00 i New York, altså er de 6 timer etter oss. Så er det vel ytterligere 3 eller 4 timer forskjell til vestkysten?
Sitat av Waffaz Vis innlegg
I og med at det er (ca) 80.000 nordmenn som spiller wow fra Norge og 12 millioner som spiller det på verdensbasis er det 0,006666666666667% sjanse for å finne akkurat den spilleren (amiright?).
Vis hele sitatet...
Nei det er det ikke. Det er to forskjellige og segregerte populasjoner som normalt ikke flyter over hverandre. Så godt som alle nordmenn spiller på europeiske servere. Ergo er oddsen mye mindre.

Jeg tipper han banger søsteren og derfor spiller på samme server som henne.
Sist endret av Kinseek; 17. november 2010 kl. 14:15.