Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1557
Tok bilder under Kaizers Orchestras konsert i Drammen i går kveld
Legger ut ett av bildene, av Mr Hellraiser Kaizer

http://bildr.no/thumb/272845.jpeg

EXIF:
Blender: 1.8
Lukker: 1/200
ISO: 800
Brennvidde: 85mm
Kamera: Canon EOS 30D

hope you like it
Argh, skulle ønske jeg hadde råd til å gå på konserten her i Bergen på fredag.
Har venta på å se disse karene -lenge-, men hver gang de er i nærheten av der jeg er har det passet meg dårlig :/

Bra bilde forresten!
Sist endret av charz0r; 18. oktober 2008 kl. 20:38.
Fikk ikke trykke-på-bilde-linken til å virke, her er annen link tho http://bildr.no/image/272845.jpeg

Bra bilde, bra eksponering, kanskje litt skeivt? Også likte jeg ikke helt den "stripa" med lys som kommer over gitaren/hånda/kroppen der, men du har vel gjerne ikke med deg solblender på konsert.

Edit: hmm.. Den linker ble bare thumb, men bytt ut "thumb" i linken med "image" eller bare kopier hvis det ikke funker..
Sist endret av drittunge; 18. oktober 2008 kl. 20:46.
Sitat av drittunge
Fikk ikke trykke-på-bilde-linken til å virke, her er annen link tho http://bildr.no/image/272845.jpeg

Bra bilde, bra eksponering, kanskje litt skeivt? Også likte jeg ikke helt den "stripa" med lys som kommer over gitaren/hånda/kroppen der, men du har vel gjerne ikke med deg solblender på konsert.

Edit: hmm.. Den linker ble bare thumb, men bytt ut "thumb" i linken med "image" eller bare kopier hvis det ikke funker..
Vis hele sitatet...
takker for kommentar..linken funker hos meg da, bilde altså :/
Hmm.. Funka her nå, men ikke sist jeg trykte, da kom det bare opp error 404 ettellerannet.
Flott bilde. Artig ansiktsuttrykk. Ble litt forstyrrende med den hånden som kommer opp foran ham, men det var vel lite du kunne gjøre med.
virker som du har gjort noe rart med redigeringa. selektiv bluring?

tok selv bilder av dem når de spilte her i stavanger, hadde desverre ikke mer tid enn 1,5 sang og da hadde de bare scenelys bakfra, så det gikk ikke særlig bra. og jeg som trodde kaizers var litt ålreit..
Sitat av ThaMan
Flott bilde. Artig ansiktsuttrykk. Ble litt forstyrrende med den hånden som kommer opp foran ham, men det var vel lite du kunne gjøre med.
Vis hele sitatet...
Jeg synes den hånda gjorde seg bra. Hadde vært bedre om den kom lenger til venstre da.

Flott bilde forresten. Veldig fin hvitbalanse som ofte er vanskelig å få til på konserter.
Faen ta deg for at du var der. Har så lyst å se de live.

Den ene hånda som er oppe i luften forstyrrer meg litt, kansje timet bildet litt bedre. Skeivheten plager meg ikke det minste; når du kan komponere et bilde riktig så er det på tide å eskperimentere. Får den følelsen av at han leeeener seg imot meg gjennom skjermen.

fint bilde
Sitat av galningen
virker som du har gjort noe rart med redigeringa. selektiv bluring?

tok selv bilder av dem når de spilte her i stavanger, hadde desverre ikke mer tid enn 1,5 sang og da hadde de bare scenelys bakfra, så det gikk ikke særlig bra. og jeg som trodde kaizers var litt ålreit..
Vis hele sitatet...

heh. jeg ser jo, med mine nå edruelige øyne, at det er ei hånd.

litt trangt til høyre, er det enste jeg har å utsette.
Synd med den armen i veien, men utenom det var det et bra bilde. Jeg ville nok heller prøvd å ta bilder av det som er kaizers, nemlig oljefata og det, men det var kanskje litt vanskelig.

Skal forøvrig på konsert på Lørdag, og det blir 3. gangen. Woohoo
Jeg synes det er et godt konsertbilde!
Istedenfor å lage et nytt emne legegr jeg heller ut et bilde til fra konserten her:

http://bildr.no/thumb/274016.jpeg

Dette er da av Janove Ottesen, frontmann og vokalist

Samme exif som forrige bilde.

Blått motlys som skaper silhueten, for de som lurer