Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1668
Heisann. Har tatt dette bildet med HTC desire HD, bildet er helt uredigert. Jeg syns personlig at det var et tøft bilde men hadde vært gøy å hørt hva andre syns

http://img823.imageshack.us/i/imag0032ni.jpg/
Det er et bilde av toppen av en Colaflaske. Jeg ser ikke mer enn det.
Det ligger neppe noe grunn bak hvorfor du tok dette bildet, og du syntes sikkert det selv er fint, fordi du er overrasket over at mobilen din leverte såpass ok billedkvalitet.

Sorry, men det er det jeg tenker
Colaflasker
gief I'm thirsty
Er egentlig ikke så mye mening bak bildet nei Syns bare det ble litt tøft reklamevis
Takker! nu må jeg hente min siste cola...
Syns nu bildet så ut som en cola kork, kan ikke si noe mere egentlig
Nå kan ikke jeg en dritt om det å ta bilde, men jeg syntes det var tøft (Sett bort fra at det er Cola og ikke Pepsi Max).
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Jeg liker hvordan du har portrettert korken og lar den fortelle sin historie på egne premisser!

Fra spøk til revolver er det altså ikke mye å vurdere her. Bildet er rimelig pent å se på, og vesentlig bedre kvalitet enn min HTC Hero klarer å presse ut. Men det er uansett ikke kamerakvaliteten som avgjør bildekvaliteten (bortsett fra rent teknisk). Det var ikke noe stygt bilde, men heller ikke noe spesielt. Ser ut som om akkurat det det er, et snapshot.
▼ ... over en måned senere ... ▼
;pPpPpPPpppP
Fanz44's Avatar
Jeg syntes at det skapte en følelse av tilhørighet eller samhold.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Fikk lyst på Cola nå jeg..
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg elsker nærbilder som det der, så dette likte jeg
Er veldig overraska over den høye kvaliteten på et mobilfoto. Imponerende.
Norskehesten
Alden's Avatar
kult test bilde og ja det er ganske bra for å være en mobil. ellers så lurer jeg på om du stacker cola hjemme?
Glad det er så mange som likte det. Det er kanskje ikke noe fotografisk kunstverk, men jeg syns det var ganske fint selv

@Alden: Jeg stacker ikke cola nei Var en kasse som sto på jobben. Kjedet meg litt å endte opp med å ta et bilde
Sist endret av iMAGINE123; 25. mars 2011 kl. 18:02.
Skjønner ikke hvorfor folk alltid skal si: "Hva vil du fortelle med dette bildet?". Det var et fint bilde, artig vinkel. Bare se hvor mange som sier de fikk lyst på cola. Det må jo si noe om bildet. Eller mengden cocaholikere her
Det er ikkeno spesielt med dette bildet. Personlig drikker jeg ikke brus, og kan jo ha noe med at jeg ikke synes dette er utrolig "fint". Hadde det derimot vært et nærbilde av noen vakre pupper, hadde jeg synes at bildet var fint. Ikke fordi det er noe fotografisk mesterverk, men fordi jeg liker pupper.
@Hater_moridin: Amen