Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1141
Heisann!

Var på Stabæk-Man U 2 tidligere i dag og tok fotograferte.
Jeg tok blandt annet dette bildet:

http://bildr.no/thumb/579192.jpeg

Hva syntes folk?

Dette bildet er forøvrig tatt med fjernutløser. Jeg stod langs sidelinjen med det andre kameraet mitt og trykket på en fjernkontroll hver gang det skjedde noe foran mål. Kameraet dette er tatt med er Canon EOS 30D.

Siden dette er første gang jeg prøver meg på remote setter jeg veldig pris på tilbakemeldinger
Jeg synes det var et dritkult bilde, men skulle kanskje fått med hele ballen? Men det er litt vanskelig når du bruker fjernutløser så skjønner det. Det hadde sikkert passet godt inn i VG!
Sitat av SemiColon Vis innlegg
Jeg synes det var et dritkult bilde, men skulle kanskje fått med hele ballen? Men det er litt vanskelig når du bruker fjernutløser så skjønner det. Det hadde sikkert passet godt inn i VG!
Vis hele sitatet...
Det var det som var greia. jeg kjørte en vidvinkel, og fikk ikke tid til å sjekke utsnittet før kampen startet, derfor ble det ikke full dekning av hele målet.
burde satt kameraet mye nærmere. nettet er såpass tett at det blir vanskelig å se gjennom når rutene blir så små.
Syns du det er vanskelig å se gjennom nettet, bør du gå til øye-legen! Som SemiColon sa, så kunne dette passet godt inn i VG.
Rått bilde
Sitat av Juni0r Vis innlegg
Syns du det er vanskelig å se gjennom nettet, bør du gå til øye-legen! Som SemiColon sa, så kunne dette passet godt inn i VG.
Rått bilde
Vis hele sitatet...
Tror ErikH har mer faglig erfaring for å uttale seg enn deg. Tror vel han mener at nettet stjeler fokus fra det som egentlig skjer i bildet, og det er jeg for så vidt enig i.

Anyways! Flott bilde, og ellers det ErikH sa, og å få med hele ballen neste gang. Det ødela mye av bildet, siden det er endel av motivet.. Ja, jeg vet at det ikke er lett med remote :P
Enig med ErikH der, synes også du skulle fått ballen mere ut i bildet.
rediger ballen inn i bildet. bare bruk sånn copy brush tool og skyv den litt lenger inn i bildet og så mekker du resten av ballen.
Sitat av Geiten Vis innlegg
rediger ballen inn i bildet. bare bruk sånn copy brush tool og skyv den litt lenger inn i bildet og så mekker du resten av ballen.
Vis hele sitatet...
Sett at bildet skal brukes til avis etc kan jeg ikke redigere ballen, men hvis kun tenker det som eyecandy, da har du et poeng
Rent fototeknisk og komposisjonsmessig er det vel ikke det beste bildet i verden, som ErikH nevner, men du fanger virkelig øyeblikket bra, noe som gjør at det fint kunne passet inn i VG.
Sette kamera nermere og mindre blender. Jeg er lite interessert i nettmaska. Kanskje noen andre er det, men jeg betvivler det =)