Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1026
Vil gjerne ha litt konstruktiv kritikk til dette bildet

Selv er jeg ganske fornøyd med det men det kan alltids bli bedre.
På forhånd takk!
Yet another newbie photoshop picture.

Prøv igjen og sjekk litt rundt på www.good-tutorials.com.

Bildet var stygt.
Lensflare
Grusom font du har brukt!
Ellers er det litt vanskelig å gi kritikk på det, siden du ikke sier hva det er til eller hva du har gjort/lagd det ut ifra
Har aldri drevet mye med photoshop, men opplegget minnet veldig om en tutorial jeg har lest .
Uansett, stygt !
ehm, alle kan det?
Vil gjette meg til at du har fulgt en tutorial, men selvom du har fulgt en tutorial for å lage et bilde i PS betyr det ikke at bildet blir bra!! Alle tutorials på nettet er ikke bra, heller amatørmessige. Hold deg til gode sider med gode tutorials.

Fonten du har brukt er ekstremt utydelig i mine øyne. gjetter meg til at det står "runis" siden det er ditt nick her på nff.
Seriøst.. Føler vi trenger en sticky med kriterier som må følges for å få poste i skryteplassen, evt. opptakskrav. Det blir for drøyt.

Ontopic: Helt jævlig. Hvis du virkelig føler du trenger kritikk på dette bilde får du begrunne det nøye. Overbeviser du meg/oss om at du virkelig har en baktanke med dette bildet skal jeg skrive en tosiders refleksjon til deg.
Rimis?

rævva rævva rævva
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Bildet i og for seg selv er pent nok og se på. Bra bruk av farger osv.
Men du gjør 2 ting feil:
1. Dette er et veldig standard bilde. Alle har sett et slikt bilde før. Faktisk veldig veldig likt ditt bilde. Det er problemet med photoshop. Alt ser likt ut en god stund. Før du virkelig klarer og bruke alle verktøyene.
2. Signaturen er rett og slett stygg, og ødelegger bildet. Beklager, men det er sant.
JAMMEN HAN HAR JO LENSFLARE!!!11ein <333543

On topic..

Ja, lensflare er elsk. Desverre er det litt grellt på en sær måte.
Lag samme bilde, uten lensflare og fæl tekst.

Jeg har drevet med photoshop i 9 måneder nå og føler ikke for å legge ut noe jeg har lagd av den ekle grunn:
Photoshop er massivt, det tar lang tid å lære seg det.

Les tutorials, les tutorials, improviser litt, les tutorials og så om et år når du begynner å bli kjent med alle verktøyene kan du legge ut noe du har lagd.

Det er da det begynner å bli gøy!
Synes bilde var helt greit, men signaturen var ræv stygg.
Neste gang kan du la vær å slenge opp noe med mindre det du har tatt deg mer en fem minutter i Photoshop og klikket rundt på tilfeldige filtere.
Faktumet at DU mest sannsynlig har 'gjort' nada bortsett fra å lese RETT av en tutorial med null improvisasjon, gjør at jeg gir -10 uansett.

Kritikk på tutorialen; Terningkast 1.