Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 603
Det hele starta hos en kamerat.det var bare hos to der og vi hadde tatt pepper i to dager. tredje dagen så fikk vi tak i meth amfetamin.

Hadde ikke testa det før så starta litt brutalt, la opp en feit liner til hver,halv time etterpå så fikk jeg sånn kick at jeg ville ut å plukke sopp. Fant ikke så mange så vi spiste 20 hver.

gikk ikke lange tiden før jeg gikk ut alene å plukka igjen,denne gangen plukka jeg 15,så var det tilbake å spise de. senere på kvelden forsvant kompisen min så jeg satt i mørket i leiligheten og så på tv.

Det rare med hele greiia var at sent på kvelden når jeg satt i lenestolen begynte å se personer. denne ene personen lå å sov i hjørnet på en madrass under dyna mens 2 andre lå på sofaen. fikk litt noian så turde ikke å si satt intenst å bare fulgte med på hvas de gjorde.

klokkeslett har jeg ikke peiling på men ett par timer sener som jeg husker det da så plutselig sto det en dame i burka og tråkka oppi søppel bøtta jeg gjorde ingen ting bare så på men begynt å lure på hvor faen kameraten min hadde blitt av så jeg begynte å rope på han. så stod det en kjæreste par på toppen av trappa bare metere unna der jeg satt, og når jeg ropte så svarte dama med kompisen min sin stemme og da fikk jeg helt fjatt..
Mye mer skjedde den dagen men husker ikke det nå..

spørsmålet er er sånne oplevelser normalt og få når man har spist sopp? hadde bare spist sopp en gang før. er ikke så god til å fortelle ting så det er sagt..
Hvis du har sitti våken i 3 døgn på peppern,er det ikke rart du har halliser. De fleste og mest utrolige hallisene jeg har hatt er på peppern. Uten søvn og mat i noen dager er det ikke så unaturlig at kroppen reagerer.
Tar jeg ikke helt feil nå, så kan du få halliser bare av å være våken i 3-4 dager. Pepper er vel et middel for å klare å holde det gående så lenge uten søvn også
Sist endret av Dreamer18; 10. november 2006 kl. 23:47.