Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2089
noen som vet hvor man kan bestille reint medisinsk koffein i fra... blåser i om det er i danmark sverige tyskland eller hvorfra....
Får man ikke kjøpt det på apotek da?Min mor var i allefall på apoteket og fikk tak i koffein i grovt pulver aktig form. Fikk det for hode pine. Kan undersøke det nærmere, vet ikke om det var ren koffein.
Sist endret av nidaroz; 10. desember 2003 kl. 19:59.
Man fikk det reseptfritt før, men ikke nå lenger.
▼ ... flere år senere ... ▼
tablettene som inneholder mest koffein idag er "fenazon-koffein-sterk". Fås kjøpt reseptfritt (bare 1 boks dog)
Jeg har sett britiske webshops selge ren koffein i pulverform. Tror den var beregnet på sniffing. Ikke noe jeg vil bedrevet, for å si det pent. Koffein er jo et jævlig stoff!
stikk på apoteket i Sverige

si du skal ha 10-20-30 bokser(burkar) med Koffein Recip... koster 40kr for en boks med 30piller á 100mg

det skal iallefall jeg snart
Hva er jævlig med koffein?
Prøv en høy dose koffein så skjønner du. Hjerteklapp og noya uten noen 'rus'.
Hva er jævlig?
Du kan jo altids dø hvis du får i deg for mye.
Men ellers så er det jo helt harmløst.
Sitat av Hardcore
Hva er jævlig?
Du kan jo altids dø hvis du får i deg for mye.
Men ellers så er det jo helt harmløst.
Vis hele sitatet...
Kroppen har ikke godt av for mye koffein fordelt utover lengre tid heller
Riktignok bare noe jeg har hørt, så vet ikke hvorfor det er sånn
Ingen ´rus` er vel harmløs. Koffein er vel verdens mest utbredte narkotikum,kanskje ikke så rart.?