Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 1838
Hey!

Jeg lurer på om det er noen urter som jeg kan lett få tak i butikken å jeg kan mekke med?

kan ikke fordra tobakk...
Sist endret av Malakian; 10. november 2006 kl. 10:00.
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Hvis du ikke kan fordra tobakk, hvorfor bruker du det først og fremst?

For å løse problemet ditt: Oregano lukter i allefall funky godt...
Om det er hasj det er snakk om så kan du røyke reint , er ikke gærnt i det hele tatt og funker like bra etter mine erfaringer
Hey!

jeg har aldri brukt tobakk til å mekke med neste, men jeg har gått tomt for mekke urtene mine, å jeg trenger noe idag. Å de urtene ta nesten 1 uke før de kommer hær.

tobakk får meg bare til å føle svimmel å ekstremt kvalmen siden jeg ikke røyker eller snunser til vanlig.

Vil helst ikke røyke reint for da, med mine erfaringer :P forsvinner det mye fortere enn vist jeg hadde mekkt det. Det er hasj jeg snakker om ja.

Takker for svar, men jeg tar ikke sjangsen på oregano.

Vill ha noe som jeg vett ikke er farlig.

PS: Håper Felix_poker har noe å si her..så vidt jeg har forstått så kan han mye om dette
Sist endret av Malakian; 10. november 2006 kl. 10:01.
hva om du 'toaster' tobakken på forhånd? Så slipper du nikotinsjokk og svimmelheten...? Hvis det er pipe du fyrer på så trenger du jo også utrolig lite (mange mener ingenting....)
Prøvd å "toaste" også...ingen nytte
Blir fremdeles ekstremts svimmel å kvalm...tobakk er en ond plante :P
Frukttobakk?
Sitat av Dior
Frukttobakk?
Vis hele sitatet...
Trukke du kommer langt med det. For klissete/fuktig til å brukes i noe særlig annet enn en pipe beregnet på det.
Tørka brennesle finner du på apoteket. Jeg har ikke testa det, men vet at andre har gjort det. Krever sikkert litt tilvenning.
Dem selger urter på alle headshops ?
Du kan bruke salvie. Finnes i de fleste helsekost sjapper. Lykke til!!
Du kan også bruke salvia...
Hvis du vil få deg en skikkelig heisatur, lol.
Sitat av Malakian
PS: Håper Felix_poker har noe å si her..så vidt jeg har forstått så kan han mye om dette
Vis hele sitatet...
My best advice: Røyk Reint! Sunnere, bedre effekt og diggere smak.
om det er mer effektivt vet jeg ikke helt... har prøvd med tobakk og uten og kommet fram til at LITT tobakk gir det beste resultatet (kanskje det bare er meg )
Sitat av halla
om det er mer effektivt vet jeg ikke helt... har prøvd med tobakk og uten og kommet fram til at LITT tobakk gir det beste resultatet (kanskje det bare er meg )
Vis hele sitatet...


har også prøvd begge veier.
mener også at man trenger en klype tobakk i mekket for og få den gode formen
røyker man det reint så blir man mere hypperaktiv spør du meg, og ikke stein/sløv
Kjøp pot...
kjøp knastertobakk, det friskt og godt. Du får kjøpt det på de flese hempshops tror jeg.

Det eneste som er kjipt med den er at du kan bli tørr i halsen, men det er vel kanskje bedre det enn å bli svimmel og uvell
Sist endret av [key]xynys; 10. november 2006 kl. 20:30.
Sitat av CaptainP
Kjøp pot...
Vis hele sitatet...
Joda, hadde vært digg hvis det hadde vært noe her jeg bor!
Bak en kake.

Sjokoladekake i langpanne med kokkos på og masse masse cannabis.

Nam - nam.
Sitat av hasjen
har også prøvd begge veier.
mener også at man trenger en klype tobakk i mekket for og få den gode formen
røyker man det reint så blir man mere hypperaktiv spør du meg, og ikke stein/sløv
Vis hele sitatet...
Hmm. Strange, med tanke på at nikotin er sentralstimulerende, så det skulle gi en mer "opp" rus, noe som også er min erfaring. Men, når det er sagt, hvem vil heller bli stein/sløv enn herlig psykedelisk og euforisk hyperaktiv? Viva sativa!
er jo digg å avslutte kvelden med en skikkelig god downer-bønne da
en skikkelig downer - bønne trengs på kvelden.
det er jeg helt enig i.
hjelper litt mot søvn også
Noen som vet om det er noe helsefarlig med å mekke med Oregano eller Estragon?

Prøvde oregano igår, smakt litt merkelig men ivertfall bedre en å bli uvell
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Sitat av Polmen
Om det er hasj det er snakk om så kan du røyke reint , er ikke gærnt i det hele tatt og funker like bra etter mine erfaringer
Vis hele sitatet...
Hvordan røyker du HASJ reint? Det fungerer jo ikke i det hele tatt
Bravehammer: Det sier seg selv at kun hasj i ein såkalla "joint" vil fungere dårlig. Med diverse hasjpiper(piecepipes) eller en bong, derimot, skulle det ikke by på noen problemer i det hele tatt. Legg klumpen i brønnen, fyr og trekk?
Det funker bedre å smuldre opp klumpen litt. Man må tende ganske ofte, men det smaker herlig, pepperkake-aktig! Mmmmm...