Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  54 7950
Snålt. Men det forklarer jo hvorfro det tok sin tid. Mottok min seneste levering fra shayanashop idag. Bestilte på Fredag. Ganske sweet!!!! Og den ble ikke stoppet i tollen selv om den inneholdt Salvia.
Trådstarter
Sitat av donjohnson
Snålt. Men det forklarer jo hvorfro det tok sin tid. Mottok min seneste levering fra shayanashop idag. Bestilte på Fredag. Ganske sweet!!!! Og den ble ikke stoppet i tollen selv om den inneholdt Salvia.
Vis hele sitatet...
Genialt. Noen er jo heldige da =)
Har opplved flere ganger at tollen senden salviaen videre etter å ha sjekket den - har vel noe med å gjøre at de ikke har noen "narko-test" for den?
Deva ethnobotanicals er jo en grei butikk da
Har alltid fått pakker i løpet av 4 og 5 dager der...

Og i henvisning til det som er tidligere snakket om, må jeg bare si at import av morning glory frø er strengt ulovlig.
Har selv fått en narkotika anmeldelse mot meg for det....ironien er jo at de selger de samme frøene uten noe giftsprøyting ikke langt fra der jeg bor.
man får jo fint kjøpt morning gloory i norge nå
Trådstarter
Nei men det er jo sykt! Få en narko anmeldelse for noe som er lovelig i Norge. Hva skjer? Men som sakt rart dem ikke ga beskjed om at dem hadde tatt ut MG`en.