Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1749
Får en Macbook White som skolepc i morgen å lurer på om jeg kan spille spill som Gta og CS hvis jeg har de liggende på en ekstern harddisk? Altså om mac støtter spillene...

Så nettopp på piratebay at Mac er en egen kategori under Spill så jeg lurer på om jeg må laste ned disse for at det skal funke?
Sist endret av Teddybe4r; 28. august 2011 kl. 23:43.
mac kan vel ikke kjøre exe.filer?
De er ikke komptible
Hvor tar dere det fra? Mac kan vel spille spill de også, bare ikke .exe-filer.
Så nettopp på piratebay at Mac er en egen kategori under Spill så jeg lurer på om jeg må laste ned disse for at det skal funke?
Vis hele sitatet...
Hvis ikke det er lagt inn begrensninger på brukeren burde det funke.
Sist endret av Daybreak; 28. august 2011 kl. 23:46.
Så hvis man skal spille CS og GTA på Mac finnes det egne versjoner? Jævla irriterende.
Sitat av Teddybe4r Vis innlegg
Så hvis man skal spille CS og GTA på Mac finnes det egne versjoner? Jævla irriterende.
Vis hele sitatet...
Riktig, det er bare sånn det er. Men vær obs på at det ikke er sikkert at du kan installere hva du vil. Vi kan i hvert fall ikke det på skolepcene våre på skolen min.
Tør jeg spørre hvilken linje du går på for å få mac? Er det media og kommunikasjon, eller?
Sitat av Skateward Vis innlegg
Riktig, det er bare sånn det er. Men vær obs på at det ikke er sikkert at du kan installere hva du vil. Vi kan i hvert fall ikke det på skolepcene våre på skolen min.
Vis hele sitatet...
Som sagt så spiller jeg fra ekstern harddisk så det går veldig fint.

Sitat av Peeinmyurin Vis innlegg
Tør jeg spørre hvilken linje du går på for å få mac? Er det media og kommunikasjon, eller?
Vis hele sitatet...
Det stemmer
Nå vet jeg ikke hvordan det er med GTA, men CSS er iallefall kompatibel med OSX. Dersom du har kjøpt CS får du lastet ned riktig versjon uten ekstra kostnad fra steam. Starter du på Akademiet? Vi har iallefall ingen sperrer på våre maskiner i Bergen, og står fritt til å installere det vi måtte ønske.
Noen som kan fortelle meg hva Cider Port er i samme slengen? Står nevnt i masse torrenter for Mackompatible spill
http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=362807

Evt;
Hvis du har rettigheter til alt på den maskinen. Kan du jo bare lage en bootcamp-partisjon for windows og bruke den partisjonen til å spille på