Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  42 11029
Name it, I'll fix it
18 2
Heisann peeps! Jeg ønsker å fiske litt etter erfaringer fra andre her på forumet.

Nå har jeg putta i med to paracet og tre 50 mg Nobligan ca kl 13.30 idag.
Da dette ikke gav noe funk i det hele tatt reiste jeg ned på apoteket å kjøpte et brett med reisesyketabletter (Marzine). Jeg har nå på et par timer tatt 10 tab med 50 mg.

Merker fortsatt ingenting :S

Noen andre som har gjort lignende??? Har lest det meste her ang. Marzine, Men noen som har erfaring med noe lignende MIN kombo ???

Joda. Nå begynner det å virke litt tror jeg... Slapp og døsig, Tørre øyner og en følelse av at verden glir sakte etter når jeg snur hodet brått. Men foreløbig ikke noe "store greier"...
Sist endret av Amasone; 2. april 2014 kl. 20:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Nobligan inneholder Tramadol. Anbefalt dosering er fra 150mg og inntil 400mg pr. dag.
Marzine inneholder Cyclizin. Dosering skal ikke overstige 150mg pr. dag.

Du vil ikke merke noen ruseffekt av paracet (selvfølgelig) og dosen du har tatt av Nobligan. Når det gjelder Marzine så er det personer som har tatt en mindre dose enn deg som rapporterer om sløvhet og hallusinasjoner. Etter å ha lest litt der, og inne på felleskatalogen, så har jeg fått ett inntrykk av at både Marzine og Nobligan kan gi svært ubehagelige bivirkninger ved overdosering. Overdosering av Tramadol kan føre til at man utvikler Serotonergt syndrom.
Name it, I'll fix it
Trådstarter
18 2
Takk for svar

Grunnen til Paracetene var at jeg har hørt og lest at det kan forsterke virkningen av opiatbaserte legemidler.

Akk nå føles det ut som om jeg har røyka bra bønne.
Da du sitter på rommet ditt og gomler reisesyketabletter for å oppnå en rus bør du skaffe deg hjelp. Du har et rusproblem. Avtal en time hos en psykolog og prøv å finn ut hvorfor du ruser deg.

Dette er er ingen sunn holdning til rus.
Sist endret av Relevant; 2. april 2014 kl. 22:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Name it, I'll fix it
Trådstarter
18 2
Jo takk for gode råd Relevant

Om jeg har et rusproblem (som jeg ikke har btw) så er ikke det noe jeg tar så tungt, ingen grunn til å mase på hesevesnet Jeg er simpelten nysgjerrig...
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Reisesyketabletter er ikke noe å ruse seg på min venn. Hvis du er helt desperat så gå på kiwi og kjøp muskat.
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Reisesyketabletter er ikke noe å ruse seg på min venn. Hvis du er helt desperat så gå på kiwi og kjøp muskat.
Vis hele sitatet...
Jeg bare sier det.. Etter en smell med muskat helvete vil du aldri oppsøke rus igjen. Hvertfall ikke Muskat.

Rusen: Svimmel, Litt som en blanding av shitty weed og lsd.. (Små doser weed og lsd). Sterk dødsangst, hjertesmerter, hodepine, kvalme, før du så ligger og spyr og driter et par dager. Enjoy.
Name it, I'll fix it
Trådstarter
18 2
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Reisesyketabletter er ikke noe å ruse seg på min venn. Hvis du er helt desperat så gå på kiwi og kjøp muskat.
Vis hele sitatet...
Hvordan gjør man med den da ? Koker den i te ?



Sitat av Relevant Vis innlegg
Jeg bare sier det.. Etter en smell med muskat helvete vil du aldri oppsøke rus igjen. Hvertfall ikke Muskat.

Rusen: Svimmel, Litt som en blanding av shitty weed og lsd.. (Små doser weed og lsd). Sterk dødsangst, hjertesmerter, hodepine, kvalme, før du så ligger og spyr og driter et par dager. Enjoy.
Vis hele sitatet...
Så ille? Har du testet det ?
Sist endret av Amasone; 2. april 2014 kl. 23:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Hvis han liker reisesyketabletter, så vil han digge muskat.

PS: ikke spis opp alle reisesyketablettene før du tar muskat
Sist endret av meaculpaUIO; 2. april 2014 kl. 23:10.
Name it, I'll fix it
Trådstarter
18 2
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Hvis han liker reisesyketabletter, så vil han digge muskat.

PS: ikke spis opp alle reisesyketablettene før du tar muskat
Vis hele sitatet...
Jeg syns ikke denne rusen var så verst. Litt som å røyke bønne bare at det føltes mye bedre. Har nemlig ikke så sansen for tjall... Har fått litt hallis, men blei skuffet over at det ikke er mer... Hvor lang tid er rusen på topp tro ?

Hva mener du med det siste ? At jeg ikke skal ta reisesyketabletter med muskat eller at jeg skal spare de til å ha inntil nøtta ??
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
En av de vanligste bivirkningene er kvalme, magesjau og brekninger. Reisesyke tabbiser skal vel vanligvis hjelpe mot slike symptomer? Vet ikke selv, blir hverken bil- eller sjøsyk så har aldri tatt noen.

Ellers kan du lese mer om muskat her: http://www.erowid.org/plants/nutmeg/...article1.shtml

Som du ser er det en blandet nytelse.. når et stoff får popularitet gjennom at de er de fattige som bruker det så er det grunn til skepsis.
Sist endret av meaculpaUIO; 2. april 2014 kl. 23:20.
Name it, I'll fix it
Trådstarter
18 2
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
En av de vanligste bivirkningene er kvalme, magesjau og brekninger. Reisesyke tabbiser skal vel vanligvis hjelpe mot slike symptomer? Vet ikke selv, blir hverken bil- eller sjøsyk så har aldri tatt noen.

Ellers kan du lese mer om muskat her: http://www.erowid.org/plants/nutmeg/...article1.shtml

Som du ser er det en blandet nytelse.. når et stoff får popularitet gjennom at de er de fattige som bruker det så er det grunn til skepsis.
Vis hele sitatet...
Ja, antihistaminer hjelper sikkert mot de bivirkningene ja, verdt å prøve.
Men går det ann å blande de to preparatene tro ? Gir det sterkere effekt ?

Jeg er bare jævlig nysgjerrig jeg, selv om det kanskje er "ukult" å ruse seg på dårlig stoff så er det morsomt å prøve

Takk for linken!
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Skriv en rapport hvis du ikke OD'er
Name it, I'll fix it
Trådstarter
18 2
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Skriv en rapport hvis du ikke OD'er
Vis hele sitatet...
Yupp det skal jeg gjøre.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Og hvis du OD'er så plis si at det var Relevant sin skyld
Name it, I'll fix it
Trådstarter
18 2
Det er neppe så lett å få OD på det greiene her, da skal jeg spise temmelig mye! Jeg bekymrer meg ikke for det i det hele tatt.
10x50mg marzine gav meg delirium i ca 2 døgn. Det tar noen timer før det begynner å funke, og du vil ikke være klar over at det funker. Tramadol kommer til å forsterke denne effekten, siden både tramadol og marzine blokkerer muskarine reseptorer.

Du skulle kanskje spurt før du inntok dette. Marzine skal du ikke kødde med. For meg gikk det heldigvis bra. Selv om jeg fikk sterk effekt, så var det helt totalt meningsløs rus.

Rapporter tilbake om et par dager du.
Name it, I'll fix it
Trådstarter
18 2
Sitat av Muradi Vis innlegg
10x50mg marzine gav meg delirium i ca 2 døgn. Det tar noen timer før det begynner å funke, og du vil ikke være klar over at det funker. Tramadol kommer til å forsterke denne effekten, siden både tramadol og marzine blokkerer muskarine reseptorer.

Du skulle kanskje spurt før du inntok dette. Marzine skal du ikke kødde med. For meg gikk det heldigvis bra. Selv om jeg fikk sterk effekt, så var det helt totalt meningsløs rus.

Rapporter tilbake om et par dager du.
Vis hele sitatet...
Aha! Jeg følte jeg var skikkelig rusa istad, men det er en time siden, jeg trodde det var på vei ned igjen jeg nå. Hmm... Da kanskje det ikke er over likevel da...
Og kontakt en venn eller noen andre du stoler på. Du bør ikke være alene nå. Ikke innta muskatt. Det vil forverre tilstanden din betraktelig.

Sitat av Amasone Vis innlegg
Aha! Jeg følte jeg var skikkelig rusa istad, men det er en time siden, jeg trodde det var på vei ned igjen jeg nå. Hmm... Da kanskje det ikke er over likevel da...
Vis hele sitatet...
Nei, det er ikke over. Tro meg.
Sist endret av Mexxy; 3. april 2014 kl. 00:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Name it, I'll fix it
Trådstarter
18 2
Sitat av Muradi Vis innlegg
Og kontakt en venn eller noen andre du stoler på. Du bør ikke være alene nå. Ikke innta muskatt. Det vil forverre tilstanden din betraktelig.



Nei, det er ikke over. Tro meg.
Vis hele sitatet...
Da får jeg vente i spenning da ^^
Sitat av Amasone Vis innlegg
Da får jeg vente i spenning da ^^
Vis hele sitatet...
Ja, men som regelt så er man ikke klar over at man har vært helt på bærtur før rusen er over. Det går sikkert helt fint. Bare ikke innta noe mer nå, for det virker som du ikke har erfaring med slike typer medikamenter/rus.
Name it, I'll fix it
Trådstarter
18 2
Nei du har rett i det. Er ikke av den erfarne sorten nei. Er vel nettopp derfor jeg henger her.

Men jeg er nysgjerrig, hva skjer om man tar for mye ? Hva mener du skjer ?
Dette er bare tull å ruse seg på, helt seriøst...

Har du virkelig ikke lest noe på forhånd om stoffet du ruser deg på?
Effekter ved høye doser kan blant annet være forvirring, desorientering, hjerteforstyrrelser, sterk angst og hallusinasjoner. Kramper, anfall og pustestans kan også forekomme.

Du kan lese litt her:
http://www.relis.no/Publikasjoner/Ar...n_kasusrapport
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Kom på webcam og gjør grimaser for oss når du flipper ut på reisesyktabletter, så skriver jeg en artikkel om deg til vg. "Ungdommen går i dass"
Sist endret av meaculpaUIO; 3. april 2014 kl. 00:41.
Name it, I'll fix it
Trådstarter
18 2
Ja, har lest om det ja Men jeg har også lest om manges erfaringer og skjønner at 10x50 er vanlig å ta for å ruse seg og da er det ikke alle som får effekt engang. Jeg vet også med megselv at jeg tåler veldig mye medisiner. Gikk på hele 5 tab med marevan daglig engang i tiden. Det er jo helt lifsfarlig men det er kanskje noe spes med opptaket mitt ellerno da...

Desutten er jeg ganske likegyldig til konsekvensene, jeg skulle tåle hjertebank og angst i et par dager, alt for vitenskapen som jeg pleier å si ^^

Har allerede lest artikkelen, ellers takk

Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Kom på webcam og gjør grimaser for oss når du flipper ut på reisesyktabletter, så skriver jeg en artikkel om deg til vg. "Ungdommen går i dass"
Vis hele sitatet...
VG kom deg i forkjøpet
Sist endret av Amasone; 3. april 2014 kl. 00:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Kjip dame du er. Men jeg leste opp på erowid for deg og det er omtrent ingenting bra å lese om Marezine. Sorterer dette under å sniffe lim, hårspray og lim. Med andre ord: hvis du bor i en campingvogn og alle hater deg: do it. Hvis du har noe som helst å leve for, finn deg en litt mer respektabel måte å bli føkka på. Seriøst, jeg kan forstå deg hvis det var farlig men at det samtidig var en sjanse for en bra rus.. men det er ikke tilfellet. Du skal heller ikke stole for mye på at folk forteller deg at de ble høye på noe, for det første du var ikke der og for det andre: folk lyver. Sier ikke at muradi snakker usant, men det kan jo hende han hadde tatt noe annet også.
Sist endret av meaculpaUIO; 3. april 2014 kl. 00:50.
Name it, I'll fix it
Trådstarter
18 2
Allways
Skjønner greia med dårlig stoff, dette blir nok siste gangen ja. Ville bare sjekke hva dette handlet om. Merker fortsatt ingenting da etter peaken som var for en time siden...

Og med det siste du sier der, så ser jeg den. Jeg har hatt det i bakhodet hele tiden.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Da har jeg reddet nok en menneskeskjebne. Hitter bongen, prates
Name it, I'll fix it
Trådstarter
18 2
Her er en bra link om virkestoffet. Toxitet og overdose.

http://www.helsebiblioteket.no/forgi...ed-forgiftning

Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Da har jeg reddet nok en menneskeskjebne. Hitter bongen, prates
Vis hele sitatet...
Kos deg
Sist endret av Amasone; 3. april 2014 kl. 01:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Du skal heller ikke stole for mye på at folk forteller deg at de ble høye på noe, for det første du var ikke der og for det andre: folk lyver. Sier ikke at muradi snakker usant, men det kan jo hende han hadde tatt noe annet også.
Vis hele sitatet...
Hvis du tviler på at du ikke blir påvirket av antikolinergika, så prøv selv. Anbefales ikke.

Du kan lese Lucy In The Sky sin tråd om antikolinergika her: http://freak.no/forum/showthread.php?t=249085

Og nei, jeg hadde ikke tatt noe annet. Marzine er et antikolinergika (Og antihistamin). Datura inneholder antikolinerge stoffer som skopolamin og atropin. Vil du ruse deg på datura? Nei? Da vil du heller ikke ruse deg på Marzine.
Sist endret av Mexxy; 3. april 2014 kl. 01:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Name it, I'll fix it
Trådstarter
18 2
Skal si du nerder på dette Muradi ^^Bra det.
Sitat av Amasone Vis innlegg
Skal si du nerder på dette Muradi ^^Bra det.
Vis hele sitatet...
Jeg "nerder" ikke. Jeg bare leser meg opp om stoff og legemidler før jeg pakker det i meg.

Det er noe som mange bør lære seg. Men som sagt, rapporter tilbake om noen dager. Du tror sikkert at alt er normalt nå, men så kommer du til deg selv igjen og oppdager hvor borte vekk du egentlig var. Dette kalles delirium.
Sist endret av Mexxy; 3. april 2014 kl. 01:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Name it, I'll fix it
Trådstarter
18 2
Det var bare ment som et kompliment.
Jeg ser spissbemerkningen din, men du tar feil hvis du tror jeg "bare har putta i meg" helt ukritisk. Jeg lagde denne tråden for supplerende kunnskap. Og jeg vet jeg legger det ut på en halvserriøs måte men det er fordi jeg ikke gidder å være kjepphøy.

Naaay. Dette var dårlige greier. Det er 9 t siden jeg tok siste tabletten og jeg kjenner så og si ingenting forutenom en liten topp i 9 tiden, men det gikk fort over.
Sist endret av Amasone; 3. april 2014 kl. 03:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvis du er heldig som meg og er av de 10% omlag som får veeeldig god utnyttelse av tramadol, mao veldig sensitiv for det. Da er 3 nok til en veldig god buzz bare ikke overstig 450 mg dersom du ikke tar noe muskelavslappende ved siden av som f.eks valium
Sitat av Amasone Vis innlegg
Det er neppe så lett å få OD på det greiene her, da skal jeg spise temmelig mye! Jeg bekymrer meg ikke for det i det hele tatt.
Vis hele sitatet...
Forholder du deg til slik tenking kan jeg forsikre deg om at du ikke vil leve spesielt lenge. Slikt vrøvl som skaper overdoser.

Muskat inneholder det hallusinogene stoffet myristisin. I lave doser er ikke muskat farlig.

Misbruk av krydderet muskatnøtt kan gi forgiftning. Avhengig av antall nøtter som er spist kan symptomer som oppstår være alt fra forvirring til alvorlig hjertepåvirkning.

Reaksjonene som kommer etter spising av muskat varierer fra person til person. 1-3 hele nøtter kan gi symptomer, mens 4-5 nøtter kan gi mer alvorlige effekter, men siden det for deg tydeligvis ikke er noen fare er det ikke noe stress å ha i seg en pakke med 25 nøtter, eller hva?

Symptomer oppstår vanligvis 3-8 timer etter inntak. Symptomer på forgiftning med muskatnøtt er: opprømthet, forvirring og unormal oppførsel, sterk uro, angst (dødsangst), kraftig hjerteklapp/hjertebank, brystsmerter og økt blodtrykk eller blodtrykksfall. Symptomene går som regel over i løpet av et døgn, men kan i enkelte tilfeller vedvare i flere døgn og kreve intensiv behandling på sykehus.

Skal du absolutt ruse deg på dette, så hold deg til 3 nøtter, og ha mat i magen. Du må kjøpe hele nøtter, og ikke krydderet du finner i butikkene, der nøttene er blitt pulverisert. Under prosessen vil muskaten miste nesten alle verdier av myristisin.

-Relevant
Sitat av Coffern Vis innlegg
Hvis du er heldig som meg og er av de 10% omlag som får veeeldig god utnyttelse av tramadol, mao veldig sensitiv for det. Da er 3 nok til en veldig god buzz bare ikke overstig 450 mg dersom du ikke tar noe muskelavslappende ved siden av som f.eks valium
Vis hele sitatet...
Samme her :P får veldig godt effekt av tramadol. Tar mellom 150 - 250 Mg. gir meg mye energi, uforia, sosial, aktiv(vil bevege meg), sommer fugler i magen Det beste med tramadol er langtidsvirkningen, varer veldig leenge! like tramadol over oxy faktisk

Tar 1 time til 1 time og tretti minutt får effekt kjennes på meg
Sist endret av GrønnTe; 4. april 2014 kl. 16:01.
Nå er jeg nysgjerrig :-p hehe ! Hvor bor folk egentlig eller hvor gammel er folk? Asså når du ruser deg på paracet, muskat, reisesyke tabletter, og folk som gjør alt mulig dumb shit... Gåri med det? Er det ikke ordninger? Har dere ikke lege kontor? Gå nå fix noe som er verdt å ruse seg på..hvis du først må::.
Sitat av greatness Vis innlegg
Gå nå fix noe som er verdt å ruse seg på..hvis du først må::.
Vis hele sitatet...
Må bare kommentere og fortelle at det er så og si ingenting det er ''Verdt å ruse seg på'', bare at noen stoffer er værre en andre stoffer, og noen stoffer har bedre rus en andre stoffer.
Nå Amasone, hvordan er formen idag da?
Sitat av Muradi Vis innlegg
Nå Amasone, hvordan er formen idag da?
Vis hele sitatet...
I og med at han ikke har vært pålogget her på over to døgn kan vi vel gå utifra forskjellig kan ha skjedd. Alt fra paranoia til at TS sitter å koker kroppen på muskatnøtt.
3 x 50mg Nobli alene burde gi deg veldig god feeling. Men, første gangen gir sjelden noe særlig effekt, annet enn en eventuell slapphet/døsighet.
At du kombinerte dette uten resultat er jo rart...

Det at TS ikke har vært pålogget på en stund betyr ikke noe særlig, med mindre 10 x reisesyketablett gir farlig effekt. 150mg Nobli er absolutt ingen fare, kombinert med 2 paracet er det heller ikke noe å skryte av. Bortkastet, that's all
Sitat av enanthate Vis innlegg
Det at TS ikke har vært pålogget på en stund betyr ikke noe særlig, med mindre 10 x reisesyketablett gir farlig effekt. 150mg Nobli er absolutt ingen fare, kombinert med 2 paracet er det heller ikke noe å skryte av. Bortkastet, that's all
Vis hele sitatet...
10 stk Marzine er ikke nødvendigvis farlig, men jeg fikk i hvert fall delirium som varte i over 2 døgn av den dosen. Det gikk bra, men satan for et mindfuck.

Trodde noen hadde "photoshoppa" eller redigert en hel film om meg om alt mulig syke greier og lagt det ut på nettet. Brukte halve dagen på å leite igjennom Facebook, nFF, 4chan og resten av internettet for å finne denne filmen, helt til det gikk opp for meg at jeg hadde inntatt reisesyketabletter og alt bare var innbilning.

Og det skjedde mye annet rart også; plutselig var jeg på andre siden av kommunen der jeg møtte kompisen min og hans far, og de sa klart og tydelig at de ikke ville ha noe med meg å gjøre og ba meg reise til helvete, men det viste seg at jeg egentlig bare satt på altanen og røykte en sigg.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Muradi Vis innlegg
10 stk Marzine er ikke nødvendigvis farlig, men jeg fikk i hvert fall delirium som varte i over 2 døgn av den dosen. Det gikk bra, men satan for et mindfuck.

Trodde noen hadde "photoshoppa" eller redigert en hel film om meg om alt mulig syke greier og lagt det ut på nettet. Brukte halve dagen på å leite igjennom Facebook, nFF, 4chan og resten av internettet for å finne denne filmen, helt til det gikk opp for meg at jeg hadde inntatt reisesyketabletter og alt bare var innbilning.

Og det skjedde mye annet rart også; plutselig var jeg på andre siden av kommunen der jeg møtte kompisen min og hans far, og de sa klart og tydelig at de ikke ville ha noe med meg å gjøre og ba meg reise til helvete, men det viste seg at jeg egentlig bare satt på altanen og røykte en sigg.
Vis hele sitatet...
Vet du om man kan pådra seg delirium av postafen? I så fall er jeg veldig sårbar der..