Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2279
Er det noen som har erfaring med utblanding av GBL base med vann og hvordan dette evt. gjøres?
Jeg er bare nyskjerrig på dette fordi det er så mye snakk om det for dagen og lurer på hvilken blandings forhold folk bruker som er forsvarlig.
Om en person f.eks har 1 dl GBL hvordan blir blandings forholdet da? Jeg forstår at det kommer an på hvor sterk man ønsker blandingen. Men f.eks la si 1dl og det ønsket å blande den 30/70. Hvor mye vann skulle det da ha vært forsvarlig å blande det med?
2:1 vann/GBL målt i liter er ca. standard såvidt jeg har forstått
Hvorfor vil du blande det med vann?
Faglært idiot
sengetøv's Avatar
sikkert som alle andre dealere gjør?
Jeg er sterkt imot å pushe GBL på folk. Hadde opprinnelig noen tips jeg hadde tenkt å komme med angående GBL/GHB, men om det er pushing som trådstarter tenker på så tror jeg at jeg holder kjeft i stedet.
Hvis jeg forstår spørsmålet til trådstarter riktig, har han GBL base, som må blandes ut for å ikke etse brukerens
munn, svelg og indre organer. Har jeg forstått problemstillingen korrekt?

I så fall, om man har GBL og skal bruke direkte, uten først å lage GHB av stoffet, må man sørge for at stoffet har en pH verdi som er forsvarlig å innta. Da trenger man en pH indikator.
Vel, felix_poker: Å blande ut GBLen med litt vann endrer ikke ph-en særlig mye.
Nei, det har du helt rett i. Derfor lurer jeg på om jeg har forstått riktig, eller om trådstarter bare ønsker å tynne
ut GBL for å øke profitt ved salg, eller om det her er sankk om å endre pH på stoffet. Om det sistnevnte er
tilfellet ville jeg foreslå å bruke noe annet enn vann, eller veldig mye vann, og å uansett teste pH med en pH-
indikator før man inntar stoffet.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Såvidt eg forstår vil esmokealot gjøre gbl basen sin drikkbar, pass på at basen du har kjøpt er ren 99,9%. Utvanningsforholdet kommer an på hvor sterk du vil ha den, men eg vil anbefale 1:3,5 eller 1:4. Ph'en vil fortsatt vere veldig høy så du bør passe på å ha spist godt før du inntar væsken. Drikk gjærne noe syrlig til for å senke ph'en, men ikke bland basen ut med eddik f.eks å la den stå for eg har hørt at det da vil danne seg bakterier i blandingen. Kjøp gjerne noe ph-papir for å måle ph'en, alt mellom 6-8 er trygt. Pass og på å aldri lagre ren base på vanlige plastflasker fordi gbl'en er så sterk at den vil bryte ned plasten og du vil få d i basen, bruk heller glass.