Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 740
noen som har erfaring med denne, eller vet om andre gode i samma sjanger(pris klasse)?
Sist endret av Eriken; 28. august 2002 kl. 02:20.
www.hardware.no / prisguide har du oversikt over de billigste i norge!
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Husk når du først legger så mye riksdaler i utstyr, bør du ikke kjøpe det billigste du finner, du kan fort komme til å angre
En kompis av meg har den. Og den funker bra, men det virker som den er av veldig billig kvalitet. Den virker ganske pinglete. Men billedkvaliteten er egentlig helt grei og du får sikkert mye for pengene. Jeg kjøpte meg en Samsung dvd spiller til 3000 som ble best i test hos tv2 som jeg er strålendes fornøyd med.
Opprinnelig postet av Ond^Sofa
Husk når du først legger så mye riksdaler i utstyr, bør du ikke kjøpe det billigste du finner, du kan fort komme til å angre
Vis hele sitatet...
Jeg kj0pte den billigste jeg fant (den paa rimi til 990,-) og om jeg angrer? no way jose.. den spilleren er knall ball.
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Opprinnelig postet av Metz

Jeg kj0pte den billigste jeg fant (den paa rimi til 990,-) og om jeg angrer? no way jose.. den spilleren er knall ball.
Vis hele sitatet...
noe slikt skulle jeg til å poste. jeg har også den unitedspilleren fra rimi. helt kurant spiller, og vel så det.

edit: svar til sofas post under: joda, selvsagt skjønte jeg hva du mente, men det er morsomt å finne unntak som bekrefter regelen
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Joa, seff. Menneh det billigste man finner trenger jo ikke alltids være det beste kjøpet lissom. Mange som har brent seg på det.
Man får som regel det man betaler for, men det finnes så klart unntak
Mustek spilleren er sikker grei nok den vil jeg anta.