Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1105
nei kjære du bor ikke i afrika, og det var ingen som trøkka den gucci kjolen og huet ditt! BAH

http://www.itavisen.no/art/1299254.html
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
hehe, jeg tror jeg døøøøør, send meg penger så jeg kan kjøpe meg respirator please!!! eh..
Vel, orginalt. Og det skremmende er hvis du ser på THANKS sia, se hvor mange som har støttet henne.. (sier hun ihvertfall)...
"Kjære jeg har overtrukket kredittkortet ditt med 20k$.... Vi lager en side og får de tilbake!!". Skal tenke på noe sånt neste gang jeg bruker LITT for mye penger i oslo elns..

Synes det var en del morro der også egentlig..

Mot-side
Ikke alle elsker den direkte henvendelsen. På den alternative hjemsiden: Dontsavekaryn, som har samme design, men motsatt budskap, så lover to herrer som skriver under navnene Bob og Ben at alle bidrag de får inn skal brukes på strippebuler, og garantert ikke skal brukes til å betale regninger, eller hjelpe sultende barn i Afrika.

thihi.

Men sitatet hennes tar kaka:
Det jeg trenger er en dollar fra 20 000 personer, eller to dollar fra 10 000.- eller fem fra 5000...



Sist endret av totto; 12. august 2002 kl. 19:07.
original reprint
xaff's Avatar
$5 x 5000 = $25.000

Idiotiskt, hun har selv rotet seg opp i dette og hun burde innse alvoret og ta konsekvensene selv istedenfor å tigge etter penger på internet. Og selv om hun får de så kommer de nok til å brukes på mer moteklær. Uff.
0 takk til deg.
mongob0ffel's Avatar
var 5 dollar fra 4000.. ikke 5000

jeg tror hun overdriver problemet sitt, hvis det eksisterer i det hele tatt.. lukter scam av dette her
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Enig, lukter scam lang vei. Og 5 dollar fra 5000 greia var faktisk ett sitat fra henne, så det var ikke jeg som skrev feil.......

Uansett, tenker jeg drar den der neste gang jeg overtrekker bankkortet mitt
Akkurat å donert penger til henne, hadde vært det absolutt siste jeg ville gjort..
spellingnazi
canonix's Avatar
Jeg ville donere til dontsavekaryn.com, men så skulle jo ozon selge cd'er, så da sløser jeg det på han isteden.
bimbo...
eller hur?
Enig, lukter scam lang vei. Og 5 dollar fra 5000 greia var faktisk ett sitat fra henne, så det var ikke jeg som skrev feil.......
Vis hele sitatet...
ITavisen skrev feil, på siden hennes står det klart og tydelig som følger:

So if you have an extra buck or two, please send it my way!
All I need is $1 from 20,000 people, or
$2 from 10,000 people, or
$5 from 4,000 people...
Vis hele sitatet...
Kanskje høre med ITavisen om hvordan mattekunnskapene deres er
Donerer heller penga mine til han stakkaren med www.buymeahooker.com, han trenger dem virkelig...
Det verst er at folk virkelig gir de penger.

Stakkars patetiske folk...
DaWhiz, ganske sant ja