Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 683
Visste ikke helt hvor jeg skulle plassere denne her men..

Hvertfall, saken er den at jeg har en side pågang på http://home.no.net/usaoink, og skulle trengt meg en enklere URL.

Jeg skulle egentlig få Http://usa.kjetil.no av webmaster @ kjetil.no, men dette blir/ble det tydeligvis ingenting av

Så da lurte jeg på, er det noen som har noen URL-Forward/Redirect/Ettellerannet å foreslå?

Haster igrunn litt, ettersom jeg reiser imorgen tidlig *alltid ut i siste liten*
www.no-ip.com .... den er ganske fin, kan velge blandt mange hoster og er gratis
Pesta kommer
Zpeef's Avatar
www.has.it

Den har mange valg, og ingen reklame osv.
Her er en liste som google har samlet sammen linker til de best besøkte: Google liste

Vet ikke om du finner noe, men enjoy anyway..
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Vi har jo dot.tk. Men jeg forstår ikke at folk gidder å bruke slikt. Serverne er ofte trege, eller de er nede, noe som gjør at folk ikke får tak i sida. Dessuten driver de aller fleste en utbredt tracker-virksomhet.
oink's Avatar
Trådstarter
jeg har sett litt rundt omkring.. .tk er uaktuelt, hotscripts.com hadde en liste under remote url-forwarding eller noe sånt, men var ikke så mye interessant..

slik det ligger an nå tror jeg faktisk at jeg går for et moo.no domene blir vel ikke akkurat så veldig seriøst da men.. menmen, la gå.. er hvertfall .no da

Edit; http://usa.moo.no ble det.. riktignok ikke helt ferdig ENDA heller..

Så da dra dro jeg til USA imorgen tiiiidlig.. det vil si, om ca 6 timer. Blir lite å se av meg her fremover.

Ha det bra alle sammen
Sist endret av oink; 13. august 2002 kl. 00:26.