Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 1524
synest det burde være et forum her om online/multiplayer gaming o.l. vet ikke hvordan det er med dere,men jeg ville brukt det en god del
har de ikke det på www.gibme.com ?
jo det er nå greit nok..men hadde jo ikke gjort noe med et forum her også...vi har jo en del meningsløse (synest jeg) forumer her som infiltrasjon og lås dirking..så hvorfor ikke erstatte de med et som det er mulighet for å bli brukt litt mer..

det er nå min mening ihvertfall
hva er meningsløst med de to forumene da? er vel noen av de forumene som passer best til "norsk freak forum" navnet..
Og det blir for dumt med online/multiplayer game forum for KUN cracka spill elns. Syns det er en god idè, hadde det ikke vært for at dette skal være norsk undergrunn ..
imo så hadde det ikke vært totalt mongo med et game forum for eventuelle nFF clan(er) i forskjellig spill (quake,cs,sc osv)
Har jo lenge vært snakk om en nFF cs clan..
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
imo?
argh! sorry er så vant til å bruke irc forkortelser
imo = in my opinion
Hmm jeg vet ikke jeg...
Er det behov for et slikt forum?
Jeg trenger ikke det, og det er forsåvidt ikke alle som driver med online spilling. En poll kan gjøre susen, eller en avstemning hos
der-dere-vet.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Her tror jeg faktisk ikke et online multiplayer forum vil bli brukt så mye.
Originally posted by iblis
har de ikke det på www.gibme.com ?
Vis hele sitatet...
Jo, men så er de også nærmest for moralens vokter å regne.
Hadde vi hatt en nFF-clan i de forskjellige spillene hadde det vert mer intresant, for ellers blir det bare poster som "hvem digger CS her?"
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
det hadde kanskje vært fet med en nff klan da, men i hvilket spill sulle det ha vært?
Originally posted by z0py3r
det hadde kanskje vært fet med en nff klan da, men i hvilket spill sulle det ha vært?
Vis hele sitatet...
CS, uten tvil, helt klart, osv
▼ ... mange måneder senere ... ▼
*Børste støv*

Tenkte vi kunne ta opp igjen dette med et online gaming forum. Poste servere, hjelp folk til å komme på nett osv... Personlig synes jeg klaner er noe fjortisstull...
Opprinnelig postet av zeth


CS, uten tvil, helt klart, osv
Vis hele sitatet...
Er ikke du KFH for life da?
Opprinnelig postet av STX
*Børste støv*

Tenkte vi kunne ta opp igjen dette med et online gaming forum. Poste servere, hjelp folk til å komme på nett osv... Personlig synes jeg klaner er noe fjortisstull...
Vis hele sitatet...
Man kan vel alltids bruke gaming forumet til slikt ... ?
men mennesker.. cs er mainstream! skal vi få litt ut av nFF, freaket altså er det ingen annen utvei; QUAKE!!!

*spam*
/me vil ikke ha slikt form

quake eier.
Vi har et gaming forum. Det får holde.

Medal of Honour: Allied Assault eier.
Ja, som wiz sa, så har vi et gaming forum. Det er bra nok.

Og siden alle sier hvilke spill som er bra må jeg og få lov å anbefale.

Last ned Global Operation ISO'en. Fins noen servere hvor cdkeyen du bruker/finner er ugyldig, men noen kule servere driter i den sjekken, og spillet er dritbra!
http://www.globalopsgame.com/ <-- Der kan du lese om det.

Jeg fant ISO'en på DC for de som vil vite. Kan sikker sette opp ftp og hvis noen er spess interresert i det.

Også kan jeg og si at Black Hawk Down betaen er bra, og free!