Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 952
Noen som har noen gode tips om hvordan du kan få folk til siden din? Gjerne irc kanaler, forumer, sites osv!!!
legg siden til i søkemotorer
Uspiselig
Skrekkugle's Avatar
Trådstarter
det har jeg prøvd, men er ikke mye besøk fordet. ingen som gidder å søke på zpiff's homepage
hvem vil du ha besøk av? hvemsom helst (øke telleren)? eller vanlige folk som kommer tilbake gjerne? isåfall kan du gå rundt og skrive i en haug med gjestebøker!
Har du prøvd bannerexchange?

Kan anbefalle www.jkblue.com

Det er en gratis bannerexchange med bedre målretning mot brukerene en de fleste. Bannere i 120*60, 120*240, 60*468 og 468*60 format med egen tekst linker under banneren.
Opprinnelig postet av ZpiFF
det har jeg prøvd, men er ikke mye besøk fordet. ingen som gidder å søke på zpiff's homepage
Vis hele sitatet...
Hehe, men gjør som Cavey sier, besøk mange andre hjemmesider til folk som har samme type sider som deg selv, som en slags "gjentjeneste" kan du banne på at minst 50% av disse vil skrive i din i retur. Du kan jo også legge igjen en link i signaturen din her på forumet (og andre boards forøvrig).
lag klistremerker og klistre hele byen (det gjør en kompis av meg) funker fett...
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Spørs vel litt på åssen side det er også..
Hvis det 'bare' er en personlig side, er det ikke sikkert det er så mange som driver og gidder og sjekke innom hele tiden.

Men om du har et tema på siden din, og oppdaterer ganske ofte, vil det nok hjelpe på popularitenen til siden..

Oppdatering er stikkordet
Uspiselig
Skrekkugle's Avatar
Trådstarter
Tja.. det er jo no tema på en måte. LAN reports, bilder fra LANs og happenings og litt sånn ymse. Noen som har noe fine sider jeg kan skrive i gjesteboka på?
det finnes mange gjestebok-tilbydere som har lister over alle gjestebøkene de tilbyr. da er det bare å tråle gjennom listen... men det blir veldig tilfeldig hvem du skriver hos da, og du vet ikke hvem du skriver til... for en 7-8 år siden gjorde jeg det. jeg fikk massevis av besøk daglig (og mange "mail-buddies" også), men jeg var så "lur" at jeg la igjen mailaddressen min også, så jeg fikk en hurv med religiøs junk mail

ellers kan du tråle gjennom katalogene på kvasir, evt søk på "skriv i gjesteboken" eller "sign my guestbook" i søkemotor...
På kilden til sol.no fant jeg dette:
content="SOL, nyheter, barn, bolig, vær, shopping, jobb, data, mobil, sms, dating, portal, søk, kvasir".

Er dette noe søkemotorer finner hvis noen f.esk. søker etter nyheter?
det kan være...popper alltid opp litt av hvert, uansett hva man søker etter...
▼ ... over en uke senere ... ▼
Det er bare aa oppdatere ofte (det betyr ikke tre ganger saa too dager, saa to ukers opphold), da begynner du etterhvert aa faa faste bes0kende, og folk som linker til deg.


det har jeg prøvd, men er ikke mye besøk fordet. ingen som gidder å søke på zpiff's homepage
Vis hele sitatet...
.. sant

LAN reports, bilder fra LANs og happenings og litt sånn ymse.
Vis hele sitatet...
.. men derimot
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hi hi, jeg kom på besøk jeg...
Fikk beskjed om å fucke off!

Takk for den...
Opprinnelig postet av Surfer
lag klistremerker og klistre hele byen (det gjør en kompis av meg) funker fett...
Vis hele sitatet...

hvor mange venner har han? og hva handler siden om?
Uspiselig
Skrekkugle's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av DrixXx
Hi hi, jeg kom på besøk jeg...
Fikk beskjed om å fucke off!

Takk for den...
Vis hele sitatet...
prøv igjen i dag

fortsatt ikkeno oppe, men er litt mer vennligsinned nå for tiden =)
siden er jo helt tom omtrent jo "YES! Im working on it, but my head is empty. I need inspiration and shit. " akkuratt i det jeg skulle besøke den, men som ond sofa sa, en personlig hjemmeside tjener ikke så mye hits, men jeg gleder meg til og se siden når den er oppe igjen..