Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1691
Hei i går spiste meg å noen venner hasj brownies, men tok sykt lang tid før noe efekt kom så vi gadd ikke vente noe mer, vi tok et par bong trekk, å det fenga, senere mens bong trekket enda fenga, så rulla vi opp et par jointer med grønt. I dag føles det ut som jeg har vært på fylla , skjelvninger å ja, føler meg egentlig litt fjern ennå. Kan jeg ha ødelagt rusen fra browniesen med å ha røyka/bonga itilleg ?..
Merker selv jeg blir veldig tung i kroppen dagen etter oralt inntak av cannabis.
Grunnen vet jeg ikke, men det høres ut som du "fenga" ganske bra hele kvelden.
Jeg syns det er bedre å spise litt tidligere på dagen hvis jeg skal kombinere, for å så "fenge" litt mer etter jeg har fått effekt.
Dette går over, du blir veldig ''bakfjern'' dagen etter og ha spist hasj.
Vil anbefale å ikke blande røyking og oralt inntak. Oralt inntak føles ganske annerledes enn å røyke. Nesten som en ny rus, mere spaca, trippy, og kroppslig (rusen kommer "innenifra (kroppen) og ut")

Blander man med røyking vil man kludre til denne opplevelsen. Og man kan som trådstarter lure på hva som er hva, eller om det ble effekt i det hele.

Husk å småkoke (rett ved kokepunktet) i minst 4 timer for å lage canna-smør som det er kvalitet over. Da slipper man å vente i flere timer på effekt (ved oralt inntak), eller at cookiesa får dårlig effekt.

Og "less is more"
Sist endret av Bearass; 11. februar 2012 kl. 19:10.
Kjenner meg igjen i det der. Hadde aldri prøvd å innta cannabis på annet vis enn ved røyking, og tenkte det hadde vert artig å prøve å drikke det.
Hadde ingen peiling på hvor mye som var vanlig å bruke til skakkao eller i mat, så jeg tok ca. 1,2g av en meget god "pollenklump". Drakk kakaoen men merket ingenting etter ca. 40min så jeg røyka meg en joint og ble skekk. Satt å venta på at kakkoen skulle tre i kraft, men merka ikke stort etter 1,5 time. Så rulla meg en siste jonas før jeg krøyp til sengs.

Skulle på jobb klokka 8 dagen etterpå (jobba i en kiosk atm), stod opp og gikk i dusjen. Og kom så langt som ferdig tørka forran speilet før jeg innså at jeg var jo faktisk fitteskeiv! Men på jobb måtte jeg jo.
Fikk mange spørsmål fra kundene om jeg hadde sovet lite om natta. Hadde DE øynene.
Sjeldent hatt mer noia enn jeg hadde de første 2-3 timene på jobb. Etterhvert vendte jeg meg til å være skev bak kassa, så det gikk greit uttover. Men jeg følte meg ganske så fjern til rundt 6-7 tida på kvelden.

Så at du følte deg litt mørbanka vil jeg tippe er helt normalt.