Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  66 9583
Sitat av tiMMe Vis innlegg
Fordi dette er noe jeg og brødrene mine har som hobby, og vi må knekke denne koden for å få kommet noe lengre på den her.. Får vi hjelp med å løse den så blir vi de første som har løst den oppgaven
Vis hele sitatet...
Om dere får hjelp kan dere vel ikke si at dere "Løste" koden vel?
blir litt som om når jeg lager game assets, så får jeg en bud til å modellere for meg så tar jeg credits.. neh..
Sist endret av Cozativity; 16. mai 2012 kl. 19:07.
Trådstarter
25 0
Sitat av Cozativity Vis innlegg
Om dere får hjelp kan dere vel ikke si at dere "Løste" koden vel?
blir litt som om når jeg lager game assets, så får jeg en bud til å modellere for meg så tar jeg credits.. neh..
Vis hele sitatet...
Det blir som om noen koder et spill for deg, men du bruker dine ressurser på markedsføring og what not som trengs for at spillet skal bli en hit..

dere satt på pcn og hjalp med med å løse koden, og jeg må bruke penger på bensin ol for å dra å finne den i skogen.. koden er bare halve jobben
Koden er kanskje bare halve jobben, men det er den vanskelige halvdelen. Å kjøre og hente noe er ikke på langt nær så vanskelig som å knekke en kode.
A madman with a box
mabala's Avatar
Hvem bryr seg? Dette er en hobby. Han liker å springe rundt i skogen. Hvorfor har det noe å si om han løste koden eller ikke?
Trådstarter
25 0
Sitat av mabala Vis innlegg
Hvem bryr seg? Dette er en hobby. Han liker å springe rundt i skogen. Hvorfor har det noe å si om han løste koden eller ikke?
Vis hele sitatet...
nettopp, de legger for mye i noe de ikke har peiling på
Sitat av tiMMe Vis innlegg
nettopp, de legger for mye i noe de ikke har peiling på
Vis hele sitatet...
Haha, du sier at å finne det ut er halve moroa, men så går du på ett forum for å få svar, og atpåtil vil at det skal bli fjerna, sånn at andre skal få den såkalte "halve moroa"? Lættis.. du vil bare ha navnet ditt på en FTF du, koste hva det koste vil?
Trådstarter
25 0
Noen har henta den alt, jeg får ikke FTF, men jeg vil fortsatt at threaden skal bli fjerna... helt utrolig hvor trangsynte mange av dere er
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av tiMMe Vis innlegg
Noen har henta den alt, jeg får ikke FTF, men jeg vil fortsatt at threaden skal bli fjerna... helt utrolig hvor trangsynte mange av dere er
Vis hele sitatet...
Så når du får løysinga servert på sølvfat skal ingen andre få det?

Sorry mac, det er nok ikkje slik dette forumet fungerer. Tråden blir liggande. Det vil vere urettferdig mot dei som har svart å fjerne det.
KSF
Androidist
KSF's Avatar
Sitat av tiMMe Vis innlegg
Noen har henta den alt, jeg får ikke FTF, men jeg vil fortsatt at threaden skal bli fjerna... helt utrolig hvor trangsynte mange av dere er
Vis hele sitatet...
Det MÅ nødvendigvis ikke være en her på forumet som har hentet den. Det finnes vel andre enn folka på Freak som holder på med geocaching?
Sitat av Geocaching.com
Makan til "fucked up" sak.
Hadde denne i et excel ark som var i ferd med å bli riktig så uoversiktlig, og temmelig nære den korrekte plassering. Når jeg fikk uventet "assistanse" via nett.
Kunne derfor ikke dy meg men måtte sjekke om det passet med mine andre tanker, og der lå den...
En FTF men med litt bismak fordi jeg uforvarende dumpet inn i en løsning litt ufortjent.
Vis hele sitatet...
Noen her som plukket den opp?
Trådstarter
25 0
nei, men det er det jeg prater om.. det er en som fant svaret her.. og han synes tydligvis ikke det var noe morro.. så siden den ikke har blitt fjernet så har det ødelagt for hittils 1/1
▼ ... over en uke senere ... ▼
ta deg en bolle, du er for talentløs til å kunne finne ut hva koden du fant er og nå er du butthurt fordi at du er i feil del av landet og noen andre kan finne ut den "hemmelige haxx0r løsningen din"

og samme faen om det er noen fra freak eller ikke som fant geocachen din, du kom deg ikke dit i tide. uten freak.no har du nok ikke funnet cachen uansett hvor lenge du har styra.
Var bare barnet
KjemikalieX's Avatar
Sitat av tiMMe Vis innlegg
nei, men det er det jeg prater om.. det er en som fant svaret her.. og han synes tydligvis ikke det var noe morro.. så siden den ikke har blitt fjernet så har det ødelagt for hittils 1/1
Vis hele sitatet...
du glemte å legge til at det var din skyld.
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Kan noen forklare hvordan koden ble løst?
Selverklært noob
Apter_2416's Avatar
Hvor kan man lære dette?

Skjønner ikke bæra av hvordan dere kom fram til det, etter det utgangspunktet
Happy Buddha
Det står vel tidligere hvordan koden ble løst?
Relatert med brainfuck som er et programmeringsspråk med åtte forskjellige kommandoer.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Forstår fremdeles ikke en dritt her, hva skal liksom ligge i koordinatene? en skatt?
Synes vi skal sende han TS en ny kode sånn han kan gå på diskusjon eller annet webforum å få den knekt, også legg vi igjen en liten søt lapp