Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 867
Som topic sier, så har jeg nå store problemer med at Firefox ikke svarer etter at jeg degraderte fra betaversjonen til versjon 1.0.6. Tenkte jeg skulle prøve ut betaen, men det ser ut til at jeg aldri skulle ha gjort det..

Når jeg åpner Firefox ser det meste helt normalt ut, bortsett fra at ingen side åpnes. Det er heller ikke mulig å trykke på noen av knappene og få respons fra browseren. Den vil rett og slett ikke gjøre noe som helst etter at programmet har startet, verken åpne noen side eller reagere når jeg trykke på noen knapper.
Noen som har hatt dette problemet? Jeg klarer ikke å finne noe som helst på google (har litt problemer med å deffinere søkestrengen). Har forresten prøvd med både engelsk og norsk utgave, men har samme problemet med dem begge.

EDIT: trengte visst en liten edit her.. Jeg klarer å trykke på knappen "update", og da kommer det opp en boks som søker etter oppdateringer. Jeg klarer også å høyreklikke på selve siden, selv om den ikke er der, og vise kildekoden. Det virker som at Firefox vet hvilken side som vises, det er bare det at den rett og slett ikke vises.
Sist endret av Glykose; 12. september 2005 kl. 23:35.
legg in betaen påny. FJERN så firefox å legg inn på ny..
Prøvde det du sa, men det hjalp nok ikke så veldig. Var til og med inne i registret og slettet det jeg kunne finne som hadde betaen å gjøre, men det funket heller ikke.
Kom til slutt fram til at jeg skulle lage en ny profil for å se om det var noen gamle innstillinger som lå og lurte, og det ser ut til å funke veldig bra etter at jeg gjorde det
Men takk for hjelpen uansett!
Problemet er at mozilla/firefox er veldig hypp på å legge igjen rester av den gamle profilen.

X:\Documents and Settings\dittprofilnavn\Programdata\Mozilla\Profiles\default

Slett den mappen som ligger der. Først DA er firefox/mozilla helt borte.
Takker sletta nå den gamle profilen, så det skal ikke lengre være spor av noen beta på systemet mitt Jaja, da har jeg i alle fall lært min lekse om betaer da.
jepp, tror det samme gjelder når man skal evt legge inn beta-versjonen, firefox er litt dårlig på dette når det er store versjonsendringer.
Det lønner seg å ta backup av bookmarks og evt det man skal ha, og så slette profilen før man legger inn ny hovedversjon.
Sitat av B3nd1k
Takker sletta nå den gamle profilen, så det skal ikke lengre være spor av noen beta på systemet mitt Jaja, da har jeg i alle fall lært min lekse om betaer da.
Vis hele sitatet...
tipset gjelder ikke bare betaer, men alle utgaver av mozilla/firefox. Man må inn manuelt å fjerne den.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
hehe tenkte jeg skulle søke litt på forumet etter akkurat dette, har akkurat samme problemet selv, for når jeg har problemer og søker på forumet etter problema pleier jeg sjeldent finnne de, men jamen gav det resultat nå

takk takk
Sitat av jeTs
hehe tenkte jeg skulle søke litt på forumet etter akkurat dette, har akkurat samme problemet selv, for når jeg har problemer og søker på forumet etter problema pleier jeg sjeldent finnne de, men jamen gav det resultat nå

takk takk
Vis hele sitatet...
Det er derfor vi ønsker at folk som finner løsningen på problemer de har postet her, enten av seg selv eller ved hjelp av andre kilder, poster løsningen slik at vi har den.