Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 2580
Nå er jeg så drittlei av fjortisnickene, ser jo faen ikke hvem som er pålogget. Så derfor lurer jeg på om dere vet om noen programmer/patcher som gjør at man kan endre nickene i kontaktlisten.

Vet at det går an i Trillian. Grunnen til at jeg ikke bruker det er at jeg nesten er fornøyd med Messenger. Men da jeg en gang prøvde trillian, fikk jeg til å legge inn kontakter osv, men kontaktene ville ikke logge seg på.

Til Messenger haterene: Jeg har brukt A-Patch, så messengeren min er helt clean, og det fungerer helt perfekt for meg.
Både aMSN og GAIM har den funksjonen. Selv foretrekker jeg aMSN
MSN Plus funker bra for meg!
http://www.msgplus.net/
link til aMSN? hva er bra med det?
Block checker, slettsjekker, custom nicks, alarmer, pent utseende..
takk for tipset! aMSN skal innstalleres omgående, møkka lei av fjortisnick
Ble lei av det, jeg også. Installerte Trillian.
adrixx: har du så mange fjortisser på msn?
el bamso: Det verste er at ingen av dem er fjortisser, i den forstand at de er 14åt gamle. Men mange og sa særlig jenter elsker sånne teite nick.

eksempel: Andy <3 alkiss <3|Hva er mas?? :P ANNELINE!!! -Brann, bergens stolthet
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Sitat av Espen_G
MSN Plus funker bra for meg!
http://www.msgplus.net/
Vis hele sitatet...
Problemet er at det er proppfullt med ekstra møkka programmer, popupreklame og spywarez. Erfarte det nettopp..

Med HiJackThis fant jeg minst tre skumle programmer, og en ekstra navbar i explorer som kom pga MSN plus. Hvis du går på kontrollpanel og add or remove programs, har du muligheten til å fjerne MSN plus totalt eller å fjerne alle sponsor programmene. Men om dem faktisk er så ærlige at de fjerner alle sponsor programmene når du velger det er jeg ikke sikker på!
Sist endret av Cappy; 31. mai 2005 kl. 21:34.
Har prøvd Gaim, men hadde nokon problem med kontaktane.
Kan også velge og ikke installere sponsor programmene som jeg gjorde, og jeg har ikke merket noe til dem.
Sitat av Cappy
Problemet er at det er proppfullt med ekstra møkka programmer, popupreklame og spywarez. Erfarte det nettopp..

Med HiJackThis fant jeg minst tre skumle programmer, og en ekstra navbar i explorer som kom pga MSN plus. Hvis du går på kontrollpanel og add or remove programs, har du muligheten til å fjerne MSN plus totalt eller å fjerne alle sponsor programmene. Men om dem faktisk er så ærlige at de fjerner alle sponsor programmene når du velger det er jeg ikke sikker på!
Vis hele sitatet...
I den nye versjonen av msgPlus har du mulighet under instalasjonen til å si nei til reklame. Det funker for meg, ikke en reklame her. Og spyware er det lite av.
Vet ingenting
Hvis man installerer msn plus, og atpåtil bruker a-patchen, får man bort alt slike unødvendigheter.
Er det mulighet for "tabbed samtalevinduer" i aMSN, finner ikke helt ut av det:P
Sitat av adrixx
Er det mulighet for "tabbed samtalevinduer" i aMSN, finner ikke helt ut av det:P
Vis hele sitatet...
Man kan det med Trillian
når man har innstalert msn pluss.. åssen får man da endra nicket til folk og sånt da a? så man ikke ser alle de fjortis nicka? og er det noe annet kult men kna gjøre?
så trillian anbefales fremfor aMSN? Er det jeg som ikke har lett godt nok, eller eksisterer ikke funksjonen på aMSN?
wEEnEx: høyre klikker på nicke trur jeg. Men bytt fra msn+ til noe annet. den er dårlig og har spyware.
miranda-im.org er en kjekk liten open source sak som kan konfigureres i det vide og brede, ren og pen liten klient hvor det enkleste er det beste.
Tar både msn, icq, yahoo og irc.
WazeD, er det en måte å fjerne de små knappene til AOL, IRC o.l. slik at det kun er igjen MSN?

Ellers var det en herlig klient, selv om den ikke støtter webcam(har ikke prøvd, men tar det som en selvfølge at den ikke gjør det).
aMsn er min type programvare, dog, jeg ønsker webkamerastøtte.
Slik at jeg kan se fjortisser live!
Last ned trillian
Sist endret av adrian nor; 1. juni 2005 kl. 09:16.
Sitat av Starra
WazeD, er det en måte å fjerne de små knappene til AOL, IRC o.l. slik at det kun er igjen MSN?

Ellers var det en herlig klient, selv om den ikke støtter webcam(har ikke prøvd, men tar det som en selvfølge at den ikke gjør det).
Vis hele sitatet...
På options-plugins kan du sikkert fjerne merkene på de protokollene du ikke bruker.
Om dette ikke funker er det sikkert bare å rote litt rundt og prøve litt forskjellig, jeg installerte kun msn og irc så vet ikke nøyaktig.

På options kan man prøve ut masse forskjellige ting og få klienten akkurat slik du vil ha den. Det beste er etter min mening at man kan definere hvordan innkommende tekst skal se ut slik at det alltid er lesbart, definere nick, avatar osv.

Hvis du ser på miranda-im.org så fins det i tillegg massevis av plug-ins hvor du kan bestemme hvilke smileys du vil ha og mye annet alt etter din smak, men tror ikke det har kommet noe til webcam ennå.
Jeg hater alle de som har 400 forskjellige smilies, hjerter osv osv osv... ARRRRGH!
Jeg bruker GAIM og er strålende fornøyd med det.. Men med MSNPlus og aMSN er det mulig med webcam der? det er noe jeg savner med GAIM, men det med nick og sånn funker helt perfekt i GAIM, skiftet alle til realname - nick. Alt blir så mye lettere da slepper man å finne ut hvem (az) (b)(zz) sola skinner (b) (tre) Heia mamman min /// -<-> så når man ska sjekke mailen til den personen for å kanskje finne ut hvem det er så er mailen liksom Foretrekker GAIM framfor det jeg har brukt tidligere som er mirandaIM og MSN (msn for the unclean drit) :/
Sitat av jeTs
Men med MSNPlus og aMSN er det mulig med webcam der?
Vis hele sitatet...
MSNplus er tilleggsprogram til MSN og det er støtte for webcam.

Når man installerer MSNplus så må man ikke gå så fort fram som man gjør ellers i installasjoner. Når du kommer til der du skal akseptere vilkårene trykker du nei, da installerer du ikke adware programmet.

I MSNplus kan man lage egne navn til alle kontaktene sine. Plus! -> Preferences -> Contacts -> Custom names.
Skal være en feature slik at du d er mailadressen som vises, men husker ikke hvor den var, eller om den i hele tatt var i MSNplus
∮ F dr = 0
Loeve: aMSN fjernen block checker funksjonen. Den sluttet å fungere etter at Messenger servicen oppgraderte protokollen eller noe sånt.