Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 668
Hei!
Jeg har en macbook sort(polstret) eller hva den nå er lagd av. fra 2008/2009 tenker jeg. Kjøpt i USA.

Den har for øyeblikket av en beklagelig grunn bare ubuntu, den er totalt formatert. Jeg ønsker dog å få OSX tilbake på denne. Men dette virker ikke så lett som man kunne håpet.
Man får ikke kjøpt dette i butikken, og flesteparten av det jeg finner på piratbryggen er recovery(noe som beror på at man allerede må ha det installert) What to dooo?
Kjøp en reinstallering eller last ned en og brenn den selv. Det finnes helt sikkert flere fordi mange bruker hackintosh
kalelis's Avatar
Trådstarter
Etter hva jeg har forstått, men for all del jeg kan ta feil - fungere ikke det ikke med reinstallering da jeg ikke har det installert i bunn og grunn?
Ring den nærmeste Eplehuset-butikk og spør dem, de har nok møtt lignende problemstilling før.
Jeg hadde prøvd å lage en usb boot disk og boote fra denne, reformatere til mac-format og installere: http://liondiskmaker.com/