Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1498
I mitt tilfelle har jeg en rekke filmer, samt serier på min pc. Disse vil jeg gjerne få inn på min nye Ipad Ipad 3. Så jeg kan se på disse, lar dette seg gjøre eller er den eneste muligheten å laste ned?

Jeg kan vel si såpass mye på forhånd; jeg har ikke noe stort ønske om å "jailbraike".

Takk for all hjelp på forhånd.
Selv har jeg brukt Air Video til å streame filmer fra en server til iPad. Har også vært innom StreamToMe.
Utenom det så bruker vel de fleste "free videostreamer here" flash, og det virker jo dårlig på iPad. Netflix har jo en app tilgjengelig om du er villig til å betale for å se på seriene de har tilgjengelig. De har kanskje fortsatt mulighet til å få gratis ut måneden, slik at du kan få se hva som er tilgjengelig.
Netlix på Ipad var GENIALT, du kan også da streame filmer og se de når du ikke har nett :-)
Sitat av Rambofant Vis innlegg
Netlix på Ipad var GENIALT, du kan også da streame filmer og se de når du ikke har nett :-)
Vis hele sitatet...
til gjengjeld så er utvalget nokså elendig.

OT: Jeg lastet ned VLCstreamer (eller noe i den duren). fungerer utmerket.
Hvis du vil bruke standardvideoavspilleren må filene konverteres først. Jeg anbefaler Any Video Converter. Installer, velg ipad som "Output profile", dra-og-slipp filene over i vinduet og trykk convert.
Sitat av Rambofant Vis innlegg
Netlix på Ipad var GENIALT, du kan også da streame filmer og se de når du ikke har nett :-)
Vis hele sitatet...
Hæh? Funker Ipads uten nett opp mot netflix også?
Hvordan?
Takk for svar jeg ikke spurte om. Jeg tenkte mere på å legge inn en fil grunnet mangel av internett i 6 timer?
Netflix syntes jeg selv er topp, men på tog over landegrensene er ikke internett like stabilt i lengden.
Nå er jeg litt usikker på om jeg forsto deg rett, men er en super app som heter AVPlayerHD (noe i den duren ihvertfall) som lar deg flytte over filmer til iPaden uten å konvertere dem. Appen støtter mange filtyper. Angrer ikke på at jeg kjøpte den!
Ja, altså beklager at dette låter dumt, jeg forstår at jeg strengt talt burde kunne finne dette på en enkel måte - men jeg gjør det faktisk ikke. Jeg har noen sesonger med serier samt noen filmer på min data. De ligger vel i formatet mp4 eller så. De er vel strengt tatt hentet fra det store internettet på en noe ulovlig måte. Jeg ønsker disse filene inn på min ipad, så jeg kan titte på dem i mangel av internett.
Jeg har ikke brukt apple produkter så mye i mitt liv, så dette er nytt for meg.
Kan noen hjelpe?
Da lastet du ned mp3 filer fra bukta. Så kobler du Ipaden til pcen og legger filene over via iTunes.

http://thepiratebay.se/top/206 der er det en del
Sitat av Constant Vis innlegg
Nå er jeg litt usikker på om jeg forsto deg rett, men er en super app som heter AVPlayerHD (noe i den duren ihvertfall) som lar deg flytte over filmer til iPaden uten å konvertere dem. Appen støtter mange filtyper. Angrer ikke på at jeg kjøpte den!
Vis hele sitatet...
Gjentar meg selv, Kalelis. Ikke koster den skjorta heller
Sist endret av Constant; 18. desember 2012 kl. 13:34.
Ok. Takker for tips, får prøve på dette efter jobb. Ønsker dere en fin dag, takker så mye for svar.
Sitat av EliteBook Vis innlegg
Da lastet du ned mp3 filer fra bukta. Så kobler du Ipaden til pcen og legger filene over via iTunes.

http://thepiratebay.se/top/206 der er det en del
Vis hele sitatet...
er du rusa ? har du lest ? er det lov og linke til siden du nevner ?
funker ikke iexplorer til dette? Da kan du legge til filer i hvilken mapper du ønsker. Jeg bruker iexplorer til det meste for og kopiere/lime inn filer til ipad,ipod, iphone =) Det koster penger, men ett kjappt søk innen t**pirate*bay fixer mye.

Flexlayer funker også fint til ditt behov vill jeg tro =)
Sitat av lookster Vis innlegg
er du rusa ? har du lest ? er det lov og linke til siden du nevner ?
Vis hele sitatet...
Vel, linken er ikke sletta, jeg er ikke utestengt, og det er ikke ditt ansvar å passe på at jeg følger reglene.

Jeg er 15, og ruser meg heldigvis ikke.

Sitat av kalelis Vis innlegg
Ja, altså beklager at dette låter dumt, jeg forstår at jeg strengt talt burde kunne finne dette på en enkel måte - men jeg gjør det faktisk ikke. Jeg har noen sesonger med serier samt noen filmer på min data. De ligger vel i formatet mp4 eller så. De er vel strengt tatt hentet fra det store internettet på en noe ulovlig måte. Jeg ønsker disse filene inn på min ipad, så jeg kan titte på dem i mangel av internett.
Jeg har ikke brukt apple produkter så mye i mitt liv, så dette er nytt for meg.
Kan noen hjelpe?
Vis hele sitatet...
Marker filmene (i mp4 format) dra de over i iTunes vinduet. Koble til ipaden finn fram til taben "sync movies" velg de filmene du vil synce. Trenger ikke noe app for å se filmer som er i iTunes format. Har du filmer i avi. etc så må du konvertere de først for at de skal bli akseptert av iTunes. Se DonTomaso sin post.
Jeg har en app som heter movie player fungerer ganske bra. Kan også laste ned filmer fra nett.
Netflix. Eller om du foretrekker å skaffe flimer selv for å legge inn er det beste jeg har vært borti gratis: Flexplayer