Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 750
Det er ett spill jeg spilte da jeg var yngre, dvs 5-8 år siden.

spillet er RTS (Real time strategy). Var i fremtids sjangeren.

man hadde små ufoer som kunne reparere bygninger og tankser med. tanksene var i forskjellige kategorier som flamethrower, flak og anti-air og vanlig skade. man kunne bygge anti-air turrets på bakken.

man kunne sende ut jagere som tok en liten del skade, men kunne ikke bli truffet av anti-air.

man kunne sende ut bombere som tok enorm skade i en rett linje, men kunne bli skutt ned av anti-air lett.

det var også en slags romvesenkule som laget sirkler av flamme på bakken der den ble plassert og den snurret.

til slutt var det et skip som kom med tilfeldig valgte enheter.

setter pris på all hjelp. har veldig lyst å prøve det igjen. Takk på forhånd
Det finnes en Hvilket spill er dette tråd, der kan sikkert dette passe?
Ufrivillig filosof
Kusetjuv's Avatar
Godt mulig det er Starcraft.

Er så mange RTS som er slik.
inzane's Avatar
Trådstarter
23 0
Sitat av Kusetjuv Vis innlegg
Godt mulig det er Starcraft.

Er så mange RTS som er slik.
Vis hele sitatet...
det er ikke starcraft.
Red Alert 2? Vet ikke om den treffer HELT da men..
Ufrivillig filosof
Kusetjuv's Avatar
Sitat av maling Vis innlegg
Red Alert 2? Vet ikke om den treffer HELT da men..
Vis hele sitatet...
Er det noe som helst på Red Alert 2 som er "romvesenaktig og snurrer på bakken mens det skyter ut flammer"?
Command & Conquer - Tiberiun Sun ??
(Jeg er sammen med Inzane om å finn dette spillet)

Luci, er ikke noen av de spillene, men de ligner veldig mye, det er forskjellige plasser der man kan oppgradere biler/tankser, slik at de blir større og bedre...

Det er forskjellige plasser på banen som man kan ta over for å skape energi og "gull" tror jeg?
Supreme commander?
Er nok ikke det.. Men man kan sammenligne det med det spillet inzane og jeg tenker på.. Bare at vi tenker på et litt gamlere spill som vi spilte da vi var mindre