Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  36 2813
Hei, trenger virkelig en ny tv serie jeg kan kose meg masse med er veldig glad i Sci-fi/mystery sjangeren som Lost og fringe!

Serier jeg har sett eller venter på mer av:
- Supernatural
- Fringe
- Lost
- House
- South Park
- BMS
- My little pony, Friendship is magic (aner ikke hvorfor, men elsker det)
- Dexter
- Twin Peaks

Ser egentlig etter en serie i samme sjanger som Lost og fringe!

Btw, kan ikke fordra the walking dead, aner ikke hvorfor :/
HAR DU IKKE SETT BREAKING BAD?
Trådstarter
Sitat av Spirituell Vis innlegg
HAR DU IKKE SETT BREAKING BAD?
Vis hele sitatet...
Har aldri klart å starte... tenkt på det mang en gang, men ender med at jeg ser alle episodene på 1-2 uker så må jeg vente på en ny sesong :/ hater egentlig å starte på serier som ikke er helt ferdig
Sci-fi/Mystery?
Warehouse 13!
Trådstarter
skekker ut begge!
Da burde du heller sette deg ned og lese The Walking Dead tegneserien så sykt verdt å lese i stedet for å følge med på TV-serien. Believe me..
Criminal minds
The firm
Klovn
Battlestar galatica burde alle sci fi fans få med seg, ellers er falling skies grei underholdning!
brace yourself
Fickledick's Avatar
finnes allerede mange slike tråder, let gjennom de så er jeg sikker på at du finner noe bra!
Sitat av Megabat Vis innlegg
Har aldri klart å starte... tenkt på det mang en gang, men ender med at jeg ser alle episodene på 1-2 uker så må jeg vente på en ny sesong :/ hater egentlig å starte på serier som ikke er helt ferdig
Vis hele sitatet...
Jeg har sett mye serier, men Breaking Bad er legendarisk. Siste sesong har begynt nå, 16 episoder på ca 45 minutter hver. Jeg så alle 46 episodene (sesong 1-4) på 1 mnd, ca 35 timer totalt.

Du vil seriøst ikke angre!
Dexter, Prison Break, The Walking Dead

Av serier jeg er EKSTREMT fornøyd med må jeg nevne
Suits
Modern Family
Trådstarter
Takker så meget
Discovery har jo mange fine dokumentar-serier, kanskje noe av det kan være noe for deg.

- Prophets of Science Fiction Anbefales!
- Sci-fi science
- James may on the Moon

+ masse annet. Kanskje ikke dette du var ute etter, men mye vitenskap og sci-fi.
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Louis Theroux sine dokumentarer er verdt å se. Mange som viser helt utrolig syke samfunn og du blir ofte sjokkert når du ser det. Elsker dem.
The wire. Knall:-)
Alphas ( Sesong 2 starter nå snart

Eureka ( Sesong 5 nærmer seg slutten, mye å se )

Siden du liker SciFi, men kanskje ikke alt for Star Trek så kan du sjekke ut

Star Gate ( SG1 ) veldig mange sesonger, orker ikke sjekke opp, men mener der er 10 eller 11
Star Gate - Atlantis ( SGA ) Der er det vel 3 eller 4 sesonger før den ble kansellert
Star Gate - Univers ( SGU ) Her skulle jo dem gjøre slik som dem hadde gjort i Lost, med denne stilen funke veldig dårlig, selv om jeg likte plottet som var på vei å utvikle seg i S2, men så ble hele greia kansellert pga. for dårlige seertall midt i S2.

Star Trek om du liker SciFi som er veldig "verdensrommet" ... der har du jo, TOS, TNG, VOY, DS9, STE

Babylon 5, også en veldig grei "verdensommet" SciFi, veldig undervurdert etter min mening.

Farscape, Nok en "verdensrommet" der en "NASA" astronaut blir slengt gjennom et ormehull å møter på Aliens, og må finne veien tilbake til Jorden.

Er jo helt sikkert noe jeg har glemt
Mot i brøstet, flirer alltid før tingene skjer.
Battlestar Galactica
Heroes
Weeds
True Blood
Sons of Anarchy
Californication
Burn Notice
Damages
White Collar
Game of Thrones
Eastbound and Down
V
Ser du har sett Supernatural, da burde du virkelig sjekke ut:
The Vampire Diaries!

Ellers kan du jo sjekke ut:
How I Met Your Mother
Family Guy
Two And A Half Men
Grimm
Teen Wolf
Siden du er veldig glad i Sci-fi bør du absolutt se Firefly den har fått 9,3 på IMDB http://www.imdb.com/title/tt0303461/
desverre bare en sesong, men fin fin serie
Workaholics er vittig!
Sitat av Megabat Vis innlegg
Hei, trenger virkelig en ny tv serie jeg kan kose meg masse med er veldig glad i Sci-fi/mystery sjangeren som Lost og fringe!

Serier jeg har sett eller venter på mer av:
- Supernatural
- Fringe
- Lost
- House
- South Park
- BMS
- My little pony, Friendship is magic (aner ikke hvorfor, men elsker det)
- Dexter
- Twin Peaks

Ser egentlig etter en serie i samme sjanger som Lost og fringe!

Btw, kan ikke fordra the walking dead, aner ikke hvorfor :/
Vis hele sitatet...
Fy faen my little Pony........................................................ ............................................................ ........................ #Speachless.
Breaking bad!
Må være den beste serien jeg har vært borti, kanskje foruten game of thrones. Noe du forøvrig også burde sjekke ut!
Continuum
Genial serie
Humor:

Curb Your Enthusiasm
Seinfelt
Louie
The Ricky Gervais Show
An Idiot Abroad
Lifes too short

Og så breaking bad , da.
Sist endret av Chikara; 22. juli 2012 kl. 10:40.
Naked Snake
Big Boss's Avatar
Klovn. 'nough said.
Sist endret av Big Boss; 22. juli 2012 kl. 10:50.
Firefly(!), John Doe, Threshold.

Samtlige av disse ble avsluttet etter en kort 1. sesong. Men de er verd å få med seg
Frasier
Seinfeld
X-Files
OZ
Big Bang Theory
Breaking Bad
Underbelly
Intelligence
Sist endret av MossFinest; 23. juli 2012 kl. 15:15.
once upon a time
White Collar er faktisk veldig bra hvis du liker denne typen plot. Passer ikke Sci/Fi sjangeren mer er utrolig tøff.
Jeg kan fremdeles ikke tro at ingen av dere ser på The Mentalist, ja det er mye av det samme men det er smarte, morsomme og mind blowing scener i nesten hver episode!!
Liker du House er jeg ganske sikker på at du liker The Mentalist, de 2 seriene har mange likheter.

Jeg gråt i flere dager i strekk når House var ferdig :'(
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Stargate SG-1
Stargate Atlantis

FIREFLY!
Blue mountain state! Dette er en serie du ikke kan gå glipp av uansett om den kanskje ikke passer i sjangeren til lost etc. Du må se alle 3 sesongene :P
Chuck
Hawaii five o

Det er mine favorittserier!