Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 4033
Finnes jo den klassiske måten, å hente mail-adressen til vedkommede på "Info" på profilen, og deretter prøve forskjellige passord. Men det er tungvint..

Er det mulig å lage en slags .bat fil hvor man kan legge inn 1 liste med mail-adresser og 1 liste med passord i notepad? Så prøver scriptet de forskjellige passordene man har lagt inn på de forskjellige mail-adressene?
Sitat av Soppinfeksjon Vis innlegg
Finnes jo den klassiske måten, å hente mail-adressen til vedkommede på "Info" på profilen, og deretter prøve forskjellige passord. Men det er tungvint..

Er det mulig å lage en slags .bat fil hvor man kan legge inn 1 liste med mail-adresser og 1 liste med passord i notepad? Så prøver scriptet de forskjellige passordene man har lagt inn på de forskjellige mail-adressene?
Vis hele sitatet...
Om du få tak i e-mailen er det jo alltids bruteforcing, da?
Sitat av McHoover Vis innlegg
Om du få tak i e-mailen er det jo alltids bruteforcing, da?
Vis hele sitatet...
Tar ekstremt lang tid å prøve alle kombinasjonene med bokstaver og tall, med mindre man har en super-PC.
Bruker blir mest sannsynlig låst ved gjentatte feil...
Sitat av Soppinfeksjon Vis innlegg
Tar ekstremt lang tid å prøve alle kombinasjonene med bokstaver og tall, med mindre man har en super-PC.
Vis hele sitatet...
Men om du faktisk ikke har peiling på passordet er det jo ikke så veldig mange andre alternativer.
Hvorfor skal du egentlig komme deg inn på facebook profilen?
Pishing er vel enkleste metoden.
Sitat av nikita Vis innlegg
Pishing er vel enkleste metoden.
Vis hele sitatet...
Eller en keylogger ^^
Du kan jo sende en keylogger, eller rat
Keylogger er for vanskelig da jeg må få sendt den på ett eller annet vis eller få lagt den inn på PCen til vedkommede fysisk

Har ikke testet, men tror ikke bruker blir låst om man taster feil passord for mange ganger. Tror derimot man må taste inn en anti-bot etterhvert, noe som ikke burde være et problem å taste inn når den dukker opp.
Sitat av Soppinfeksjon Vis innlegg
Keylogger er for vanskelig da jeg må få sendt den på ett eller annet vis eller få lagt den inn på PCen til vedkommede fysisk
Vis hele sitatet...
Fysisk? Er jo bare å sende keyloggeren via epost etc. (f.eks trojansk hest).
Sitat av Soppinfeksjon Vis innlegg
Keylogger er for vanskelig da jeg må få sendt den på ett eller annet vis eller få lagt den inn på PCen til vedkommede fysisk

Har ikke testet, men tror ikke bruker blir låst om man taster feil passord for mange ganger. Tror derimot man må taste inn en anti-bot etterhvert, noe som ikke burde være et problem å taste inn når den dukker opp.
Vis hele sitatet...
Sitat av Azarat Vis innlegg
Fysisk? Er jo bare å sende keyloggeren via epost etc. (f.eks trojansk hest).
Vis hele sitatet...
Han skrev det var vanskelig og få til..
Sitat av Soppinfeksjon Vis innlegg
Keylogger er for vanskelig da jeg må få sendt den på ett eller annet vis eller få lagt den inn på PCen til vedkommede fysisk
Vis hele sitatet...
Si til vedkommende at du har laget et java-spill, og send keyloggeren/rat. Enten tar antivirusen programmet, og du sier kompileringen failet, ellers skjer det ingenting, og du sier kompileringen failet.

I tillegg kan du laste ned et javaspill noen andre har laget, og sende dette i etterkant, slik at mistanken mot deg blir mindre.
Sitat av TobNor Vis innlegg
Han skrev det var vanskelig og få til..
Vis hele sitatet...
Opps, så det nå. Leste litt fort.

Noe spess vanskelig er det ikke. Er jo lett å legge med keyloggeren med et bilde (eller en trojan.downloader som laster ned keyloggeren fra nettet).

Uansett tror jeg bruteforce er den beste måten (men som sikkert også er veldig vanskelig).
Så er jo spørsmålet, noen datakyndige folk som VIL dele informasjon om keyloggere eller en bruteforcer som faktisk funker?

Å google eller se på youtube er helt håpløst, er så utrolig mye som er fake og virus..
Sitat av Soppinfeksjon Vis innlegg
Så er jo spørsmålet, noen datakyndige folk som VIL dele informasjon om keyloggere eller en bruteforcer som faktisk funker?

Å google eller se på youtube er helt håpløst, er så utrolig mye som er fake og virus..
Vis hele sitatet...
Er ikke så veldig god på keyloggere, men jeg har klart å laget en i visual basic 2008 (eller noe sånt) før, hvor alle taster blir lagret i tekstfiler (med dato, tid osv.)
Er ikke så vanskelig å sende slike filer via epost. En liten vbs fil bør vel funke.

TS: Søk etter et program som heter "Brutus", det skal visstnok være et bra bruteforce program. Har prøvd det et par ganger, noe jeg failet hardt på. Men det finnes utallige turtorials for programmet på nettet/youtube.
Sist endret av Azarat; 6. februar 2012 kl. 21:55.
Sitat av Soppinfeksjon Vis innlegg
Så er jo spørsmålet, noen datakyndige folk som VIL dele informasjon om keyloggere eller en bruteforcer som faktisk funker?

Å google eller se på youtube er helt håpløst, er så utrolig mye som er fake og virus..
Vis hele sitatet...
SkyNeos Keylogger som man finner på hackforums.net er latterlig enkel å bruke, og jeg har hatt mange timers moro med den .
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
SkyNeos Keylogger som man finner på hackforums.net er latterlig enkel å bruke, og jeg har hatt mange timers moro med den .
Vis hele sitatet...
Har lastet den ned og innstallert og fulgt guiden til punkt og prikke. Men når jeg har trykket Build Keylogger, hva gjør jeg da?

Hva slags fil er det jeg må sende til folk? Hvordan aktiverer jeg den på meg selv om jeg vil teste den?
Sitat av Soppinfeksjon Vis innlegg
Har lastet den ned og innstallert og fulgt guiden til punkt og prikke. Men når jeg har trykket Build Keylogger, hva gjør jeg da?

Hva slags fil er det jeg må sende til folk? Hvordan aktiverer jeg den på meg selv om jeg vil teste den?
Vis hele sitatet...
Jeg tror det er selve keylogger-programmet du skal sende.
Når jeg ser Skyneos keyloggeren på youtube ser det ut som en alminnelig visual basic keylogger.

Om du gidder er det kanskje lettere å prøve å lage en egen keylogger som sender direkte til eposten din. Prøv denne f.eks (koden ligger i description): http://www.youtube.com/watch?v=UJvC5tEo7Og


Edit: ville uansett prøvd med bruteforce først (se etter "Brutus" programmet)...
Sist endret av Azarat; 6. februar 2012 kl. 23:13.
Sitat av Soppinfeksjon Vis innlegg
Har lastet den ned og innstallert og fulgt guiden til punkt og prikke. Men når jeg har trykket Build Keylogger, hva gjør jeg da?

Hva slags fil er det jeg må sende til folk? Hvordan aktiverer jeg den på meg selv om jeg vil teste den?
Vis hele sitatet...
Et sted før du builder kan man velge hvor på PC-en den skal lagres. Det letteste er å lagre den til skivebordet med det navnet du tenker å lure noen med. Jeg kalte for eksempel en av mine noe sånt som Youtube_Bot_Patch.exe. Når du har buildet den og finnet filen, sender du selve den filen som buildingen opprettet.
Fant ut.. Nå er problemet at jeg blir nedspammet av "tomme" e-mails. Det står bare brukernavnet til PCen min og og navnet elns. Kommer f.eks. ikke noe passord om jeg logger inn på Facebook etc.

Mailene stopper å komme etter sånn ca. 3-5 minutt også..

Etter litt triksing og fiksing, fikk jeg keyloggern til å funke optimalt. Får tilsendt Facebook-passord og alt man skriver på mail. Lyder godt!

Man kan laste ned SkyNeos sin keylogger her hvis noen vil teste. Ganske enkelt å forstå seg på innstillingene på programmet