Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 4060
Dette er min første tripraport, så blir kanskje litt surrete.

Amsterdam Pot/Hasj trip

Jeg og min kompis/fast trippe partner (kalt Abdi fra nå) hadde akkurat skaffet 7g Amster-pot og 5g Amster-hasj og bestemte oss for og gå en tur mens vi røykte. Vi var ganske så innrøyka så vi trudde egentlig ikke vi skulle bli annet en "goform". Trur det hadde veldig mye og si på denne trippen. Vi hadde ingen forventninger og fikk en overraskelse.

[Endelig Fjern]
Vi hadde en 3er hver av den forrige røyken liggende. Den var jo ingenting i forhold til amstershiten så vi svelget en 3er klump hver. Vi puttet maisa og flaskebongen i lomma og startet å gå.
10 minutter senere fant vi ett mørkt buss-skur litt utfor veien, så vi satte oss der for og fyre. Tok frem bladet, potten, saksa og begynte og klippe opp potten. Fylte opp maisa og fyrte en bong hver, og så begynte vi og gå videre.(Med en bong hver mener jeg 1 full maise hver) Vi har gått i 1min og jeg sier høyt: "YESS! Æ e fjærn!! Abdi, æ e fjærn!!". Jeg var i lykkerus, pga at jeg ikke hadde vært stein/fjern på 1-2 uker.
Det var juleferie og vi hadde røykt nesten hver dag i den tiden, men hadde alltid røykt "Utbuffa Finnmark standard", så hadde ikke fått noe særlig rus, bare godt humør. Var meget innrøyket også.
Jeg gjentok meg selv hele tiden: "Æ e fjærn! Endelig!! Yes yes!". Vi fant enda ett buss-skrur diskré plassert. Satte oss ned og mekket en del av amsterhasjen inn i potten. Vi fyrte 2 bonger hver og begynte å gå igjen.
Jeg kjente at jeg ble voldsomt fjern og alt var så spennende liksom akkurat som om jeg var med i ett eventyr. Jeg begynte og se litt "skurret" på en måte og lys og sånt glødet mye mer enn vanlig. Veldig vanskelig og forklare. Det var mørkt ute, og bare gatelysene glødet og litt snø på bakken. Det så ut som om bilene kjørte 100ganger fortere enn vanlig. Så bare 2 glødende lys som suste forbi hele tiden. Ble så fort at jeg så en lysstripe etter bilen på en måte.
Plutselig blir alt lyd helt annerledes! Stemmen min og Abdi sin høres ut som robot stemmer og alt får ett sånt lite ekko på en måte. Så sier jeg til Abdi, "Pass dæ! Æ har hørt at hvis man røyke alt for mye av den shittn hær blir man til en robot!" Jeg flirte for meg selv med "robotlattern" min mens Abdi ikke skjønte noe og bare så dumt på meg.

[Skogen]
Vi hadde gått i kanskje 20min og pratet mye tull og flirt en del! Var i dødsbra form! Toppform! Vi var kommet til liten skog med ett vann. Vi går inn en liten sti til vi kommer til en benk, på siden av vannet. Tar frem bladet og begynner og mekke opp trekk med pot og hasj.
Tar en stor bong hver. Det river godt i halsen! Fyller opp en til bong til, men denne på den andre bongen(Flaske + Folie).. Jeg tok min, men når Abdi hadde tatt ett trekk av sin bong ga han den til meg og sa at han ikke klarte mer. Dette syntes jeg var veldig rart, fordi Abdi klarer nesten alltid og røyke mer enn meg og vi hadde jo heller ikke røykt mye i forhold til vanlig. Jeg tar bongen og fyrer opp, men når jeg suger så går det hull i folien og så..Starwars(..som vi kaller det. Det er gnister som flyger igjennom flasken og inn i munnen)!! Jeg skvetter og kaster bongen mot vannet. Abdi viste at det begynte og gå hull så det var derfor han ga meg bongen. Han flirte godt! Hehe.
Det var nok fyring for da, så vi pakket sammen og var klar for og komme oss videre i "eventyret" våres.

[Folkene og hundene]
Plutselig hørte jeg noen stemmer og sa: "Vi må stikke! Æ hørte nån folk. Kanskje dem har sett noe". Abdi begynner å gå fort lenger inn i skogen. Det var der jeg hørte stemmene og sier: "Nei! Vi må gå tilbake. Du går mot folkene nå!". "Nei, dæm e den andre veien", sir Abdi og går videre. Jaja, tenker jeg og går etter han. Jeg kjente at jeg aldri hadde vært så "trippy" på cannabis før. Vi går i en mørk skog hvor det eneste lys vi har er månen som lyser sterkt i vannet. Plutselig kjenner jeg at jeg på en måte glir ut av kroppen. Vanskelig og forklare.. Jeg ser meg selv fra en "kameravinkel" over/bak meg. Akkurat som du ser på fps spill og sånt, men kunne fremdeles kontrollere den "fyrn"(meg) jeg så der nede. Kameravinkelen gikk liksom litt frem og tilbake fra "inni øynene mine" til "over/bak meg" uten at jeg la noe særlig merke til det.
Vi hører noe bjeffing og Abdi sier: "Shit! Kanskje d e snutn som e ute å går med hundene!". Vi går videre og høre at bjeffinga kommer nærmere og nærmere. På stien 20meter opp i bakken ser vi 2 folk som går med 2 hunder. Hundene startet og springe mot oss og vi viste ikke hva vi skulle gjøre. Vi tenkte kanskje at det var narko hunder som luktet shitten, hehe. Ene hunden hoppet opp på meg og jeg sto der helt stiv og sa høyt: "Få vækk den jævela hunden!!". Jeg er ikke akkurat glad i hunder jeg ikke kjenner siden jeg ble bitt av en hund når jeg var liten. Så roper de på hundene sine å vi starter og gå videre fort som faen! Etter 5minutter gåing sa jeg: "Kafaen? Va d dær ekte eller bare en hallis?". Abdi svarer: "Haha. Tenkte akkurat på d samme men torte ikke å si nåt". Vi flirte i noen minutter uten stopp.
Mens vi gikk så jeg hele tiden svarte hunder som sprang i øyenkroken min. Tenkte bare at det var en hallis, så tenkte ikke noe mere på det, men snur meg og ser til siden nesten hver gang. Da var vi på enden av stien og måtte gå ett par hundre meter på en slette før vi kom til veien igjen. Abdi sa noe morsomt da som jeg ikke husker, men husker at jeg flirte og flirte og flirte.. Flirte i rundt 10minutter pga det, så sier jeg plutselig: "Huh.. Kor længe har æ flirt egentlig? Glæmte av at æ flirte å bare fortsatte uten å tænke på d.. Rart!", så begynner jeg og flire av at jeg flirte i så lang tid. Flirte da i kanskje 5minutter.

[På veien igjen]
Vi var endelig kommet på veien igjen og tenkte vi skulle gå til byen en tur. Vi kom til en Shell stasjon der vi møtte en venn av meg i en bil med en annen fyr vi ikke kjente. Han sa at vi kunne sitte på til byen hvis vi ville, så vi satte oss inn. Det var en skikkelig feit fyr med krøller og rar lys stemme som kjørte og hørte på noe metall med ordentlig DÅRLIG kvalitet. Alt var så teit, hehe. Jeg og Abdi sa ikke ett ord i løpe av hele turen og hadde store problemer med og ikke flire. Vi var fremme og gikk vi inn til en homofil fyre-kompis av oss for og se om det var noe fyrings på gang, men når vi kom inn satt det 4 gamle folk der og drakk. "Ka faen e d hær?", tenkte jeg. Så sa han ene fyrn: "Oioi, no kom d 2 skumle menn inn. Blir jo nesten litt redd", med skikkelig femi stemme. "Ka i hælvette e d hær for nåkka?", sa Abdi. Vi flirte godt å gikk fort ut der ifra, hehehe. Vi bestemte oss for å gå til kiosken rett rundt hjørnet for og kjøpe noe godter. Jeg hadde aldri vært så fjern som jeg var da, så var litt nervøs for å gå inn i kiosken. "Kom da!", sier jeg til Abdi når vi står utfor. "Jada, bare gå du første så kommer æ", sier Abdi. Jeg går inn og alt er så "hakkete". Synet mitt er ikke "smooth" som vanlig, men veldig hakkete når jeg ser rundt meg. Smiler godt når jeg tenker på at alle de folkene ikke skjønner hvor jævelig fjern jeg var da. Småflirer litt for meg selv mens jeg fort plukker smågodter i en pose. Går til disken for og betale. Jeg tenkte at jeg ikke måtte snakke for mye for jeg kunne bli busta da, så jeg skulle late som om jeg var stum hvis hun sa noe. Hun spør om jeg har 1krone på meg, og jeg sier ingenting. Tar frem en krone og gir den til hun. Plutselig klarte jeg ikke og holde meg mer og startet å hylflire. Hun skjønte ikke en drit. Da fortet jeg meg ut av kiosken mens jeg enda flirte litt. "Din motherfucker!! Du kom aldri! Æ va så jævelig fjærn, så må æ gå inn aleina. Trudde æ sku døue av latterkrampe.", sier jeg. Han flirer bare og sier at han ikke turte gå inn siden han var så fjern, hehehe. Vi går ned til sentrum der vi plutselig ser en snutbil kjøre sakte forbi oss. Da slo noian inn, men tenkte bare at vi skulle oppføre oss normalt og gå igjennom byen og hjem til meg. Noen minutter etter ser vi enda en snutbil kjøre forbi, så vi venter til den er rundt svingen å vi går fort opp en lang sti oppi fjellet og står der i mørket for og tenke hva vi skal gjøre. Jeg synes jeg ser en benk ved siden av meg og kjenner i "luften" om det er en benk der, men det var det ikke, så jeg satte meg på en stein for og hvile. Da sier Abdi til meg: "Du e ikke så særlig smart du, e du? Du lægg dæ på en stein når d e en bænk rætt atme dæ! haha". Og jeg svarer: "Hahah.. Æ trudde å d va en bænk dær, men d va ikke d.. bare sætt dæ ned selv". Abdi kjenner om det er noen benk der, så ser han at han tok feil. Vi begge flirer godt. Vi ringer en annen kompis i "røyke-gjengen" og spør om han kan hente oss i taxi hvis han får litt stoff av oss. Han går med på det og vi venter på taxien. Det gikk 30min og ingen taxi. Vi ringer han igjen men mobilen er av, så vi begynner og gå videre. Vi gikk helt hjem til meg og det tok 1 times tid, noe som vanligvis tar 20minutter. Husker ikke så særlig mye om den hjemturen. Vi var sliten etter og ha gått i 4-5timer. Vi satte på en film og sovnet av etter ca halve filmen


Ble kanskje litt lang rapport, men men..
Tar imot positiv og negativ kritikk!

-rbt out
Haha, høres kos ut. Flaks dere ikke ble dratt inn av politibilen så fjerne som dere var.
Det har skjedd meg
Sist endret av Sky; 5. februar 2007 kl. 22:14.
Artig rapport =)
God lesning! Alltid like moro å handle munchies når man er balle
▼ ... over et år senere ... ▼
Fin rapport likte den veldig.
Vet hvordan det er og få noia av allt og alle når du er fjern.
Har ikke røyka Amster Pot og Hasj, men høres fint chill ut =D.
Hvor kommer du fra så litt trøndersk ut for meg ihvertfall.
Sitat av rbt Vis innlegg
Vi ringer en annen kompis i "røyke-gjengen" og spør om han kan hente oss i taxi hvis han får litt stoff av oss. Han går med på det og vi venter på taxien. Det gikk 30min og ingen taxi. Vi ringer han igjen men mobilen er av, så vi begynner og gå videre.
Vis hele sitatet...
Hater sånne folk som ikke gjør det dem lover. Jeg ville ikke kalt en sånn fyr en skikkelig venn, men det er nå meg.

Grei rapport og kjenner meg igjen i den der "se-over-kroppen-greia". Husker jeg gikk rundt og var Super Mario i Nintendo 64 gjennom meg. Kompisa lo godt når jeg hoppet rundt i huset og forklarte at jeg tok mynter.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg har også opplevd det du forklarer med robotstemmer, og jeg sa faktisk til venninna mi en gang at vi kom til å bli roboter hvis vi røyka for mye, haha. For ett sammentreff!
▼ ... over en måned senere ... ▼
Fin rapport dette her. Opplevd det samme i butikken da jeg skulle kjøpe munch. Brøt ut i latter så måtte gå ut å glemte å betale xD