Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1105
Altså: Siden noen fjernet min melding fordi den var for drastisk putter jeg heller den på denne måten .

Hva er dealen med toppløsbildene av Tone Damlie Aaberg?

Dette er enda et harry eksempel på hvordan mediene putter penger i slike saker fremfor mer seriøse ting .

Er et par bryster så himmelske at det må være på flere forsider?
Sitat av Punisher
Altså: Siden noen fjernet min melding fordi den var for drastisk putter jeg heller den på denne måten .

Hva er dealen med toppløsbildene av Tone Damlie Aaberg?

Dette er enda et harry eksempel på hvordan mediene putter penger i slike saker fremfor mer seriøse ting .

Er et par bryster så himmelske at det må være på flere forsider?
Vis hele sitatet...
Mye styr rundt de bildene må jeg si. har selv sett de og er jo ikke stort å skryte av.
men uansett, hva er så farlig med akkurat 2 små puppe bilder?
Er jo helt naturlig uansett
Sitat av Punisher
A

Er et par bryster så himmelske at det må være på flere forsider?
Vis hele sitatet...


ja pupper kan være det
Jeg har foreløpig aldri hørt om Tone eller lest noe artikkel om henne. Så tror jeg at det er lesere (mannlige for det meste) som gjorde stort ut av det. Det er publikummet som skaper store saker ut av det, ikke journalistene. Hvis folk var uinteressert i det, hadde avisene ikke giddet å trykke dem... Som munch, nokas, og hun jenta som ble fanget i kjellern, osv..alle dritten dere gidder å lese...

Jeg er ikke flau over avisene. Jeg er flau over lesere som er mer interessert i slike ting enn "seriøse" nyheter...
Neste gang jeg ser en pupp foran meg, skal jeg dreie roret hardt til styrbord og dra opp ankeret.