Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  53 3215
Jeg tror på vår egen individualisme og patriotisme med å opprettholde en grense mellom rett og galt . Hvor vi alle holder oss moralsk og overser bittesmå kriminelle handlinger (til tider) . Men hey ! Det er min levekodeks . Hvorfor jeg mener det slik spør du ? Jo, fordi jeg ble aldri spurt om tillatelse da Norges (EUs) lover ble skrevet .
Politiet har vi også til å passe på at de kriminelles rettigheter ivaretas når de tas, slik at de raskt og smertefritt slipper ut igjen, og kan fortsette i jobben sin.
sist gang jeg trengte hjelp fra politiet og ringte 112 - da det var fare for liv og helse...
så spurte den toskete operatøren om jeg var klar over at det var en nødtelefon!

så vil ikke si at politiet er der for en akkurat.

edit:
nå hører det jo med at jeg var så pissredd at jeg nesten ikke fikk sagt hvem jeg var eller hvor jeg ringte fra... men det må de FAEN meg forstå disse som sitter å betjener en nødtelefon, at hvis er man i en nød-, krisesituasjon eller en storuluykke/katastrofe så har mange så høy angst at de så vidt klarer å finne ord eller gjøre rede for hvem de er eller hvor de ringer fra

Sist endret av osiris; 23. september 2006 kl. 23:45.
Her jeg bor har jeg iallefall ingenting å utsette på politiet, de gjør jobben sin utmerket og de er meget hyggelige. Two thumbs up!

Som regel er det slik mange har samme innstilling som meg, helt til/hvis de blir tatt for å ha gjort ett lovbrudd, så går de over til "Jeg hater politiet, de gjør en dårlig jobb". Jeg sier ikke at det alltid er slik, men jeg har erfart dette flere ganger, og syns det er meget latterlig, like latterlig som denne posten.