Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  58 9336
halla, Dette er vell lite trolig at skjer i Spania er det ikke? Siden at han fyen ikke har en anig om hvem du er. Men vis dette har vært i Norge og det har vært en fast "supplier" som har solgt deg og du har tysta så graver man vell sin egen grav.

Jeg har selv kommet til og tystet i Spania, har ikke villet havnet i et spansk fengsel og blitt "troll pult" av 100 spanioler med enormt utstyr. :P
▼ ... over en måned senere ... ▼
hmm.. jeg ville heller blitt banket av politiet en å kanskje bli drept av dealer'n :P
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Offtopic deluxe:

Metamorphose: Takker og bukker
Egentlig var jeg usikker på om folk flest i det hele tatt gadd å lese postene mine, ettersom jeg har "store problemer" med å begrense postene mine til minimum. 1/2 A4 side

At enkelte av dere tar seg tid til å lese igjenom - de til tider "endeløse" postene mine er jo målet mitt oppnådd. Hehe neida. Men selfølgelig - det er jo bra!

En bok om meg og mine kameraters (rus) Historier ja! Det hadde nok kun passet seg til ett noget spessielt publikum tho'.
Må bare nevne at tidligere Miljøarbeider ved min tidligere VGS. kontaktet meg i ønske om at jeg ville dele mine negative og postive sider av rus på papir - i tillegg til noen morsomme men fremdeles grufulle (rus) historier.
Han driver selv å lager lærebok som skal/kan bli pensum i valgfag ..eh Rus? eller Rusmidler? Noe han har fått til på endel skoler her i by'n og som skal realiseres i hele det norges land engang.

Grunnen til at han vet så mye om meg - er fordi han var èn av de få menneskene som hjalp meg å komme meg på bena igjen etter 4 år med ganske hardt rusmiskbruk.
Han fikk meg inn i millitæret via en bekjent og fiksa meg inn på 1 uke(litt flask inni bildet også da), som jeg da tok som en avrusning.

Jeg var tidligere med å starte en "rusgruppe" på den VGS jeg gikk på. Han var da leder for denne gruppen, som nå i senere tid også har blitt ganske "kjent" og de farter rundt om på de forskjellige US og VGS skoler rundt i bydelene her jeg holder til og forteller om rus på en best? og mest objektiv måte som overhodet er mulig.
De gode og ikke minst de vonde sidene ved ett rus(mis)bruk. Enste grunnen til at jeg fikk være med på gruppen in the first place, var fordi han trengte en med erfaring, en som visste hva det var og ikke en som bare hadde lest om det.
Det er nå bare "streitinger" som driver denne gruppen, men ungdomen gir tilbake-meldinger både i skoleaviser og medier om at de heller vil har "rusgruppen" på besøk enn onkel blå som tegner trappe trinnene -> Fra hasj -> Heroin på 123.

Som nevnt over ble dette en utrolig offtopic post, og Tias the mod - feel free to push the button, om du syntes denne ble feilpostet.
Klokken er mye og jeg skulle vært i loppekassa for mange timer siden.
Sist endret av spQ; 23. juni 2006 kl. 03:40.
Men til det neste emnet i saken her !

HVORFOR I HELVETE BETALE 3000KR FOR EN TAXI ?!

Altså; du kunne fått en 14dagers hopp-på-tur til syden for den prisen .
Hvorfor ikke bare booke hotel for en natt og ta nytt tog om ikke forklare årsaken, eller bare ta en buss som koster 100 spenn ellerno ? Småpenger hvertfall i forhold til taxi !

Ikke steng denne posten, jeg holder meg til saken her siden kisen nevnte også taxituren .
Hrunz: Og man kan argumentere for at tysting blir den eneste måten å komme seg unna på. Forstår ikke hvorfor folk VIL ha straff når de egentlig kan slippe. Hvor er logikken?

Jeg står ikke for det jeg gjør, sjelden i alle fall, og jeg sjemmes ikke av den grunn.
Vis hele sitatet...
Æsj æsj æsj for en forkastelig og egoistisk type. Greit nok tysting kan være "godtatt" i tilfeller som Worner her beskriver, men generelt skal man ikke dra andre med seg ned når det er du som har gjort noe gale. Hvertfall ikke når det er folk som ikke har gjort noe mot deg.

Hvor er logikken? Hah..Det du skriver gjør deg til den største idioten på nff. Grattis
spankingguru
Worner's Avatar
Trådstarter
Sitat av Punisher
Men til det neste emnet i saken her !

HVORFOR I HELVETE BETALE 3000KR FOR EN TAXI ?!

Altså; du kunne fått en 14dagers hopp-på-tur til syden for den prisen .
Hvorfor ikke bare booke hotel for en natt og ta nytt tog om ikke forklare årsaken, eller bare ta en buss som koster 100 spenn ellerno ? Småpenger hvertfall i forhold til taxi !

Ikke steng denne posten, jeg holder meg til saken her siden kisen nevnte også taxituren .
Vis hele sitatet...
Klokken var 23.xx så det var ikke noen flere busser eller tog som gikk før tidlig på morgenen. Vi hadde reist i nesten 10 timer og hadde derfor veldig lyst til å komme oss hjem istedenfor å stresse rundt i for oss en svær og ukjent by som Oslo. Nå vet jeg ikke prisene på hotell i Oslo, men det hotellet på Gardemoen var fullt og det hadde sikkert blitt temmelig dyrt å kommet seg til og fra et hotell og betalt for et hotellrom, for så å ta tog eller buss hjem til Arendal igjen.

Ble temmelig dyrt med taxi ja :P Vi ga vel 2000kr for 1 uke der nede :P
Sist endret av Worner; 23. juni 2006 kl. 13:21.
Tysting er feigt og galt vi kan fortsette denne "diskusjonen" evig og det kommer alltid til å være tapere der ute som ikke takler presset jeg har selv en 4 måneders betinget dom pga tystere..
Jeg driter i moralen til folk som sier at tysting er galt. Det kommer helt an på situasjonen. Jeg kommer aldri til og tyste på noen jeg kjenner eller respekterer, men en solbrun kokaindealer i spania har jeg solgt ut på sekundet om valget hadde stått mellom tysting eller spansk fengsel. Han vet jo ikke navnet ditt og han er en kynisk faen som selger kokain til turister.
Må bare si meg fullstendig enig med speq. Bank meg opp, men ikke tyst på meg. Tysting er en utilgivelig handling - uansett hvem eller hvorfor du gjør det.