Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 526
Har et seriøst problem som har plaget meg hardt de siste 3 ukene .

Av en eller annen merkelig grunn så har visst min DVD-ROM sluttet å fungere,
er av merket BENQ om det har noe med saken å gjøre (Er ikke god på data, kan kun basisene)

Uansett: Når jeg sier at den ikke fungerer så gjelder det at jeg ikke den til å åpne seg

Startet først med at den ikke klarte å lese cder eller brenne cder, så en halv uke etterpå så ville ikke disk-trayen åpne seg heller

TRENGER HJELP UMIDDELBART !

Mvh .. Me .
Sist endret av Punisher; 23. juni 2006 kl. 03:11.
Kjøp deg ny, event ta kontakt med de som solgte deg den. Den er nå under kategorien "brevpresse".
Har du sjekket at alle kablene står skikkelig i? Og hvis de gjør det, kanskje du kunne prøvd å sette den i en annen PC for å se om den er ødelagt, eller om det bare er PCen din det er noe galt med?
Trådstarter
32 0
Har sjekket kablene, alt i orden der . Selveste lyset på den lyser ved oppstart men slokker etter at pcn er logget på :S
Funderer på om en avinstalleringen, så en ny install kan funke . Om det ikke funker, så må jeg henvende meg til selgeren eller noe slikt .
Avinstallasjon?
Prøv å oppdater firmware. Tviler på at det hjelper, men verdt forsøket.
http://benq.no/serviceandsupport/dow...productline=28

Har du mer 'igjen' av garantien din?
Prøv å koble ut IDE kabelen og kun la strømmen være i. Hvis det går an å åpne den da kan det være en dårlig kabel el.l. som gjør det.