Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2326
Har søkt på dette og finner ikke en damn dritt av det. Jeg lurer på om noen her har prøvd dette før, en kompis av meg har skaffet det og vil ha meg med på en liten tripp til helgen. Jeg har kun røket hasj/marijuana så jeg er også i tvil om jeg skal være med.
Vi blir opptil 5 stk. og jeg kjenner alle, og stoler på hver og enhver så ingen kan skremme meg.

Vil gjerne høre noen argumenter på om jeg kan prøve det eller ikke, høres kanskje lite voksent ut av meg og spørre dere om formeninger, men har lite kunnskap om akkurat magical mushrooms, lurer også om noen andre her har prøvd Thailandske sopper, for jeg finner ikke noe om dem på nettet.

Takker for alle saklige spm. og ikke begynn med slikt: "I seg selv er det ikke bra" Vet at rusmidler ikke er lurt å ha i seg, men det er fasinerende greier og jeg velger den veien, men vil ikke akkurat ruinere livet mitt pga en rus :P Selv om de jeg kjenner som har prøvd det sier det går helt bra .
Mange som er langt mer kompetente enn meg på dette området, men vil i hvert fall anbefale deg å lese en link som både er underholdende og ikke minst informativ for førstegangstrippende:

http://pluto.no/Doogie/ga/blekka/ga155/lsd/lsd.html

Den heter "LSD for nybegynnere", men du kan vel egentlig bytte ut "LSD" med "sopp" uten at det gjør nevneverdig mye(?).
de du kjenner sier det går helt bra å ruinere livet sitt med rus?

hehe

går sikkert helt fint, visst ikke går d rett til helvete! search litt rundt på forumet ang sopp og lsd så finner du sikkert litt av hvert...

sopp er ikke d dummeste du kan finne på! men husk at det er for morro og ikke alt du ser eller "forstår" er nødvendigvis sant... se mer på det som en magisk prøvelse for deg selv og din psyke i en labyrint av illusjoner og persepsjoner... får du en full blown opplevelse vil det nok bli en ganske sjelsettende opplevelse og du vil nok snakke om før og etter du spiste sopp...

har en kompis som knapt kan røyke hasj lenger pga for mye lsd... nå blir han helt trippa ut av ei lita pipe... d merker alle som jeg har snakka med oxo meg inkludert.. psykedelia er jævla økonomisk for røykinga... røyker kun en brøkdel av d jeg røykte før trippinga.. og fjernfeelingen er helt trippy nu...

merker endel edderkopper osv som blinker inn i sidesynet og masse skygger som beveger seg osv ofte daglig... mindre skadevirkninger av god syring av hjernen men er vant til det nu og d flipper meg ikke mye ut lenger..

og forresten drikk mye vann... sopp er bad for nyrene så bare bra å drikke vann, bra for deg er det uansett... bare ikke sitt og pump i deg 23 liter vann på 1 time og dau av blærespreng og indre blødninger/blodforgiftning... bare drikk normalt...
Sist endret av charras; 9. mai 2006 kl. 18:07.
Trådstarter
32 0
Tenker på risikoen for en bad trip, hvis risikoen hadde vært stor så har ikke villet prøvd det . Det jeg tenker på når jeg mener ruinere livet.
Er du fornøyd med deg selv, og ikke har noen problemer som kan komme opp i tankene dine, så er det ikke så stor sjanse for at bader. Når du i tillegg bare har gode kamerater rundt deg, tror jeg du kommer til å ha det fett!
Jeg har ikke særlig peiling på dette spørsmålet, men har prøvd sopp, og det var en underfull og sinnsyk gøy opplevelse. Vær på en rolig plass med gode venner som du vet backer deg hvis det skulle skje noe uventet som at straighte folk kommer innom... men vær alene og i trygge omgivelser! det er det beste rådet jeg kan gi

Orginalt skrevet av Robbie: http://pluto.no/Doogie/ga/blekka/ga155/lsd/lsd.html

Dette var en utrolig interessant side om LSD som jeg mener folk burde ta seg tid til å lese...

to all the rebels: "Inform yourself, then choose!"
jeg trippet for første gang for et par måneder siden (god gammeldags flein). føler du ikke at du er klar for det så stå over.. men gjør du det, vil du mest sannsynlig ha en kveld du husker for livet!
ta med dere masse fersk sitrusfrukt og sett dere uti skogen en dag det er knall vær..

får du negative tanker om det, og er nervøs før du tripper så går det dårlig. har du det derimot godt med deg selv, og har et godt liv vil alt være fantastisk!
....
psykedelika er absolutt noe helt for seg selv.. kan ikke på langt nær sammenliknes med cannabis rus. jeg er helt fasinert av sakene! gleder meg til første lsd trip til sommeren!

forresten: anbefaler deg å lese på norshroom.org og shroomery.org
Virker som om du er klar for en sopptur Sopp er mindexpanding, og som oftest i positiv retning! Sørg for at dere får være i fred, og ha natur i nærheten Det er ett must!

Kan anbefale deg å prøve å få tak i Psilocybe Tampanensis! Det er trøfler som jeg har hatt veldig gode erfaringer med.. Har også spist noen andre typer og, men dette er klar favoritt
Om du har en god setting, gode venner og god underholdning vil du få det fett som faen, bare vær forsiktig om du skal blande det med weed, det kicker som faen og overdrivelse kan lett gi deg den verste trippen i ditt liv, fornuftig bruk kan gi deg den beste noensinne. Anbefaler at du bare røyker deg gradvis oppover med et par joints om du skal blande.
Et tips av dimensjone: når det begynner å kicke som faen, sett på oppdrag nemo! Ingenting som slår det på sopp! ingenting!
Eller terkel i knipe
Sitat av Mr.Fantastic
får du negative tanker om det, og er nervøs før du tripper så går det dårlig. har du det derimot godt med deg selv, og har et godt liv vil alt være fantastisk!
Vis hele sitatet...
Og når trippen starter og bygge seg opp blir man paranoid og nervøs og lurer på om man har ett godt liv og er fornøyd med deg selv, eller ?
hehe.. som "Are Krishna" skriver i LSD fornybegynnere:

LSD virker sterkt psykoanalytisk. Problemer med kjæresten, uavklarte forhold til foreldre eller undertrykte følelser og tanker du ikke helt vil vedkjenne deg, har en tendens til å boble opp i bevisstheten under en syretripp. Dette er jo en god ting, det er gammel psykologisk kunnskap at problemer ikke kan løses før du innser at de er der. Men er du virkelig klar for det akkurat i dag? Dette er det bare du som kan avgjøre. Hvis du er i en periode der du føler deg angsfyllt, deprimert eller nervøs får du heller vente på bedre tider før du tar syre!
Vis hele sitatet...
(bytt ut lsd med sopp)